Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Moderatormelding Attention

SKJERPINGS!


Nå er jeg lei! Har akkurat sletta 16 poster til med offtopic og persondiskusjon. Har dere lyst på ban eller hva er det? Siden dere fortsetter å pushe grensene mener jeg.
NOK ER NOK!


edit: Also: YAY! 18K innlegg! :w00t: Endret av L4r5
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Moderatormelding Attention

SKJERPINGS!

Nå er jeg lei! Har akkurat sletta 16 poster til med offtopic og persondiskusjon. Har dere lyst på ban eller hva er det? Siden dere fortsetter å pushe grensene mener jeg.

NOK ER NOK!

du har blitt veldig aktiv her l4r5 :thumbup:

 

jeg synes godt at vi kan slutte å diskutere alt som ikke har med minecraft å gjøre. og jeg synes Fsx v1.1 kan slutte å syte.

 

men On-Topic: jeg og noen kompiser har hatt ett lite lan. har aldri hatt det så morro :love: vi bygget en hel by. :cool:

Lenke til kommentar

 

Hei

 

Har fått opp en ren SMP server nå. Den er ganske fersk, og har ikke så mange aktive brukere enda. Hadde i vært morsomt om noen kunne slenge seg på. Sjekk ut mc.aaslan.net for mer informasjon.

 

Ikke bry dere om det som står på "Bli med?" siden. Det er feil, siden vi har åpnet opp serveren for alle nå. Bare post en post i forumet, så ordner det seg sikkert.

 

Serveren er egentlig en ganske ren server. De eneste vi kjører av modifiksasjoner som går direkte utover game-playet er at man har tilgang til /home, /sethome og /spawn. Ellers gjør vi et forsøk med en /repair kommando der man kan reparere verktøy, våpen og rustninger for ca. halve matrialprisen. Eller kjører vi også uten kit, bortsett fra et "starter" kit som inneholder en tre pickaxe og 10 torches. Dette kittet er der i tilfelle man ikke finner gode steder å starte å bygge, og man akkutt trenger lys når det blir natt.

 

Ellers tillater vi kun spawning av sand og jord, kun i store mengder (1000-2000+) så vi slipper at mappen blir helt ødelagt. Mulig vi ordner dette med å ha et eget område på mappen som regenereres hver natt eller likende. Vi får se senere.

 

Hadde det gått ann å få en link i førstepost? Ser det er en del servere der.

 

Høres interessant ut dette, men jeg får ikke logget på. ermm.gif

Lenke til kommentar

 

Hei

 

Har fått opp en ren SMP server nå. Den er ganske fersk, og har ikke så mange aktive brukere enda. Hadde i vært morsomt om noen kunne slenge seg på. Sjekk ut mc.aaslan.net for mer informasjon.

 

Ikke bry dere om det som står på "Bli med?" siden. Det er feil, siden vi har åpnet opp serveren for alle nå. Bare post en post i forumet, så ordner det seg sikkert.

 

Serveren er egentlig en ganske ren server. De eneste vi kjører av modifiksasjoner som går direkte utover game-playet er at man har tilgang til /home, /sethome og /spawn. Ellers gjør vi et forsøk med en /repair kommando der man kan reparere verktøy, våpen og rustninger for ca. halve matrialprisen. Eller kjører vi også uten kit, bortsett fra et "starter" kit som inneholder en tre pickaxe og 10 torches. Dette kittet er der i tilfelle man ikke finner gode steder å starte å bygge, og man akkutt trenger lys når det blir natt.

 

Ellers tillater vi kun spawning av sand og jord, kun i store mengder (1000-2000+) så vi slipper at mappen blir helt ødelagt. Mulig vi ordner dette med å ha et eget område på mappen som regenereres hver natt eller likende. Vi får se senere.

 

Hadde det gått ann å få en link i førstepost? Ser det er en del servere der.

 

Høres interessant ut dette, men jeg får ikke logget på. ermm.gif

Du skal i utganspunktet komme inn, men kun som guest. Fint om du poster en post i forumet på nettsidene, eller i allefall gir meg eller en av de andre administratorene nicket ditt så kan vi gi deg tillatelser :)

 

Eller tenker du på nettsidene? Er borte nå, så og satte de opp like før jeg dro. Rakk ikke å teste de ordentlig, men jeg sjekket de nå og alt skal fungere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...