Alpakasso Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Hvordan er PvP-reglene? Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Hadde det gått ann å få en link i førstepost? Ser det er en del servere der. Førsteposten skulle ha blitt rensa og gjort penere, flere av serverne som er nede etc :\ Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Har ikke fått svar i fra notch eller de andre teamen om at jeg ble hacka kommer aldri til og få svar Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Sånn går det når du registrerer med en email som ikke fins. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Hvordan er PvP-reglene? No biting. No eye gouging. No weapons. 1 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Har funnet 17 gull og 4 diamanter i gruva så langt Lenke til kommentar
Benleo Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Dette er et helt genialt spill!! Bare elsker MINECRAFT Man kan jo gjøre alt, det fins nesten ingen begrensninger... Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Det har da strengt tatt nokså store begrensninger til å være et sandbox-spill. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Minecraft er jo det beste som finnes Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Stemmer det, men så er det tross alt bare i beta. Synes det hadde vært kjekt med innebygd noclip osv sånn som i Garry's Mod. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Gmod. Der har du muligheter. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Moderatormelding Attention SKJERPINGS! Nå er jeg lei! Har akkurat sletta 16 poster til med offtopic og persondiskusjon. Har dere lyst på ban eller hva er det? Siden dere fortsetter å pushe grensene mener jeg.NOK ER NOK!edit: Also: YAY! 18K innlegg! Endret 4. februar 2011 av L4r5 4 Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Moderatormelding Attention SKJERPINGS! Nå er jeg lei! Har akkurat sletta 16 poster til med offtopic og persondiskusjon. Har dere lyst på ban eller hva er det? Siden dere fortsetter å pushe grensene mener jeg. NOK ER NOK! du har blitt veldig aktiv her l4r5 jeg synes godt at vi kan slutte å diskutere alt som ikke har med minecraft å gjøre. og jeg synes Fsx v1.1 kan slutte å syte. men On-Topic: jeg og noen kompiser har hatt ett lite lan. har aldri hatt det så morro vi bygget en hel by. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 men On-Topic: jeg og noen kompiser har hatt ett lite lan. har aldri hatt det så morro vi bygget en hel by. Pics! Lenke til kommentar
Bastardo Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Hei Har fått opp en ren SMP server nå. Den er ganske fersk, og har ikke så mange aktive brukere enda. Hadde i vært morsomt om noen kunne slenge seg på. Sjekk ut mc.aaslan.net for mer informasjon. Ikke bry dere om det som står på "Bli med?" siden. Det er feil, siden vi har åpnet opp serveren for alle nå. Bare post en post i forumet, så ordner det seg sikkert. Serveren er egentlig en ganske ren server. De eneste vi kjører av modifiksasjoner som går direkte utover game-playet er at man har tilgang til /home, /sethome og /spawn. Ellers gjør vi et forsøk med en /repair kommando der man kan reparere verktøy, våpen og rustninger for ca. halve matrialprisen. Eller kjører vi også uten kit, bortsett fra et "starter" kit som inneholder en tre pickaxe og 10 torches. Dette kittet er der i tilfelle man ikke finner gode steder å starte å bygge, og man akkutt trenger lys når det blir natt. Ellers tillater vi kun spawning av sand og jord, kun i store mengder (1000-2000+) så vi slipper at mappen blir helt ødelagt. Mulig vi ordner dette med å ha et eget område på mappen som regenereres hver natt eller likende. Vi får se senere. Hadde det gått ann å få en link i førstepost? Ser det er en del servere der. Høres interessant ut dette, men jeg får ikke logget på. Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Hei Har fått opp en ren SMP server nå. Den er ganske fersk, og har ikke så mange aktive brukere enda. Hadde i vært morsomt om noen kunne slenge seg på. Sjekk ut mc.aaslan.net for mer informasjon. Ikke bry dere om det som står på "Bli med?" siden. Det er feil, siden vi har åpnet opp serveren for alle nå. Bare post en post i forumet, så ordner det seg sikkert. Serveren er egentlig en ganske ren server. De eneste vi kjører av modifiksasjoner som går direkte utover game-playet er at man har tilgang til /home, /sethome og /spawn. Ellers gjør vi et forsøk med en /repair kommando der man kan reparere verktøy, våpen og rustninger for ca. halve matrialprisen. Eller kjører vi også uten kit, bortsett fra et "starter" kit som inneholder en tre pickaxe og 10 torches. Dette kittet er der i tilfelle man ikke finner gode steder å starte å bygge, og man akkutt trenger lys når det blir natt. Ellers tillater vi kun spawning av sand og jord, kun i store mengder (1000-2000+) så vi slipper at mappen blir helt ødelagt. Mulig vi ordner dette med å ha et eget område på mappen som regenereres hver natt eller likende. Vi får se senere. Hadde det gått ann å få en link i førstepost? Ser det er en del servere der. Høres interessant ut dette, men jeg får ikke logget på. Du skal i utganspunktet komme inn, men kun som guest. Fint om du poster en post i forumet på nettsidene, eller i allefall gir meg eller en av de andre administratorene nicket ditt så kan vi gi deg tillatelser Eller tenker du på nettsidene? Er borte nå, så og satte de opp like før jeg dro. Rakk ikke å teste de ordentlig, men jeg sjekket de nå og alt skal fungere. Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 men On-Topic: jeg og noen kompiser har hatt ett lite lan. har aldri hatt det så morro vi bygget en hel by. Pics! kansje snart. vi har ikke blitt ferdig med alle bygga enda. vi var bare 3 folkz. Lenke til kommentar
HesteHoven Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Har laget en "furnance". Åssen får jeg fyr på den? Skal lage Charcoal men det funker tydligvis ikke med "Wooden Planks" Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Du må brenne log/wood for å få charcol. Du kan bruke hva du vil som brennstoff ) Endret 5. februar 2011 av Borbra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå