fsx v1.1 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 ehhh brukte spendon kortet for og kjøpe beta men har "takk for du kjøpte readem koden din er..." jeg har den Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Vurderer og kjøpe Minecraft! Kan man spille survival med kompiser på nett? Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Du fortjener å bli hacket. Hadde jeg spilt minecraft hadde jeg vært jævli fornøyd med å ikke ha sånne som deg på serveren min. No offense. Rapportert!. Vurderer og kjøpe Minecraft! Kan man spille survival med kompiser på nett? Ja det funker fint jeg har survial med vennen mine zombier på natta som kommer og tar meg og vennen, så vi byggde oss en gruve Endret 4. februar 2011 av fsx v1.1 Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Elsker å bare la tiden gå i Minecraft Startet ny verden for noen dager siden , gravde meg inn i et lite berg, midt inni var det hulrom, slo meg ned der. så gravde jeg meg 14 blokker ned i bakken og møtte på tidenes største grottesystem. hentet ut 14 x 64 kull, 7 x 64 jern , 2 x 64 gull , 50 diamanter , enda er det mer å hente der nede Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Elsker å bare la tiden gå i Minecraft Startet ny verden for noen dager siden , gravde meg inn i et lite berg, midt inni var det hulrom, slo meg ned der. så gravde jeg meg 14 blokker ned i bakken og møtte på tidenes største grottesystem. hentet ut 14 x 64 kull, 7 x 64 jern , 2 x 64 gull , 50 diamanter , enda er det mer å hente der nede samme som meg men gråtene er det zombier i så hvær gang jeg ser dem eller hører dem sånn brådt så skvetter jeg :!: har ikke hentet ut alt endå men skal Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 jeg kan ikke gå til gruven min fordi noen venter på meg ute Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Kom du på hva passordet ditt var nå? 2 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Nei men kan spille singleplayer og passordet er hacka og skifta til noe annet så kommer meg ikke inn men får hvartfall glede av singleplayer men jeg vil ha multi (jaja jeg veit jeg er det.. men du trenger ikke og si alt du tenker ) Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Urm.. Du får logget inn og spilt singelplayer, men ikke multiplayer? Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Han har logga inn en gang og kan trykke play offline da vettu hansien 1 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Han har logga inn en gang og kan trykke play offline da vettu hansien riktig Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 jeg kan ikke gå til gruven min fordi noen venter på meg ute Du ganske enkelt graver deg en passasje til gruven din fra huset , så slipper du å gå ut å bli spist Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 jeg kan ikke gå til gruven min fordi noen venter på meg ute Du ganske enkelt graver deg en passasje til gruven din fra huset , så slipper du å gå ut å bli spist må krysse havet for og komme til gruva mi Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Det er da null problem ? jeg gravde underjordiske veier fra 5 forskjellige byggninger på ene mappet mitt ;)den lengste gikk under et hav Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Og jeg har bygd en gang som går fra huset mitt, til minecave's osv:P Så er da ikke noe prob det.. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Bygg en ny gruve under huset ditt! Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 de plassene merket med røde ringer er koblet sammen med underjordiske underganger, den lengst unna hadde et hinsides grottesystem, så jeg måtte bare grave meg dit også Desverre bygger jeg ikke lenger på dette mapet Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Neida er ikke så stort problem men jeg veit ikke sirka hvor jeg skal grave også vis jeg detter ned i de store grottene helt umurlig for da går man seg bort Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 bare å lyse opp veien med torches det. Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Hei Har fått opp en ren SMP server nå. Den er ganske fersk, og har ikke så mange aktive brukere enda. Hadde i vært morsomt om noen kunne slenge seg på. Sjekk ut mc.aaslan.net for mer informasjon. Ikke bry dere om det som står på "Bli med?" siden. Det er feil, siden vi har åpnet opp serveren for alle nå. Bare post en post i forumet, så ordner det seg sikkert. Serveren er egentlig en ganske ren server. De eneste vi kjører av modifiksasjoner som går direkte utover game-playet er at man har tilgang til /home, /sethome og /spawn. Ellers gjør vi et forsøk med en /repair kommando der man kan reparere verktøy, våpen og rustninger for ca. halve matrialprisen. Eller kjører vi også uten kit, bortsett fra et "starter" kit som inneholder en tre pickaxe og 10 torches. Dette kittet er der i tilfelle man ikke finner gode steder å starte å bygge, og man akkutt trenger lys når det blir natt. Ellers tillater vi kun spawning av sand og jord, kun i store mengder (1000-2000+) så vi slipper at mappen blir helt ødelagt. Mulig vi ordner dette med å ha et eget område på mappen som regenereres hver natt eller likende. Vi får se senere. Hadde det gått ann å få en link i førstepost? Ser det er en del servere der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå