arthoz Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Skal bli en liten by til slutt, med mitt slott i midten der, bare jeg finner ut hvordan jeg vil ha det ;P Lenke til kommentar
Bastardo Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Hoy crap arthoz! Det der så temmelig ekstremt ut Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Hvor er det designet fra? Ser temmelig kjent ut Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) @Bastardo indeed, evighetsprosjekt med masse forskjellige elementer så burde ikke gå lei @Flux1 Full metal Alchemist, er human transmutation circle Endret 3. februar 2011 av arthoz Lenke til kommentar
Snasent Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Spør heller i teknisk hjelp forumet, dette er en tråd om Minecraft, ikke "vordan bruke jei datamasin plz???" det er jo minecraft-relatert. hvorfor bryr du deg om forumet om du ikke engang leser postene i det. jeg spør ikke om hvordan datamaskinen fungerer, jeg svarer med en akkuratt nå. Hvis du er smart så søker du etter tutorials på nettet (google it or youtube it). Seriøst, da får du svar på det du lurer på med en gang... Dette er en diskusjonstråd, ikke en veiledningstråd. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Har en mistanke at det er en venn som har hacka meg Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Ok. Hvorfor er du her inne når du hater spillet? Nettop kjøpt spillet, og må si at det er verdt det Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Var innom fordi den lå på feeden, og jeg så at det var en bruker som ble omtalt i en annen tråd som hadde den siste posten - ville derfor se hva han hadde skrevet. Anything else? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Ingen bryr seg fsx. Gå og spill litt flight simulator x du. 2 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Jeg hater ikke spillet Men blir litt irritert av sikkerheten som lagrer passord Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Nettop kjøpt spillet, og må si at det er verdt det edit: mc.griznah.net , stedet å være Endret 4. februar 2011 av Pokey Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Men dere? skal vi slutte fred? (Alså ikke krangle mere?) Men, men beklager for jeg sa scam om minecraft blir bare så frustrert av jeg har blitt hacket på minecraft som jeg har betalt for Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 1. Lagre dette som et bokmerke. 2. Behold bokmerke i 5 år. 3. Sjekk bokmerke etter 5 år. 4. ??????? 5. FLAUT! 1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Vist jeg har tydet dette rett så: Du registrerte med en epost du ikke har? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Nettop kjøpt spillet, og må si at det er verdt det edit: mc.griznah.net , stedet å være Griznah.net ØSTBLOKKEN er enda phetere enn vanilla coke og dr. pepper (ikke tilsammen da). Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Faen til drittkasting og krangling det har blitt innpå denne tråden. Jeg er møkklei av alle sammen. Dette VAR et koselig sted å henge mellom pausene fra Minecraft, nå er det bare kjipt. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Det gjør du ikke flere ganger Let fram eposten med kvittering fra paypal og send epost. Følg disse instruksene og si at kontoen din er hacket/stjålet og at eposten du registrerte kontoen din med er ugyldig. Q: My purchase doesn't go through, what do I do? My account got stolen, what now?A: Send me an email at [email protected]. Make sure to include the transaction id from the receipt you got from paypal, and what username you bought the game for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå