Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skule logge ut fra serveren min så skule jeg logge inn igjen fordi server problemer så klarte jeg ikke og logge inn!! jeg tasta riktig passord

 

Nå er det din eigen feil du bruke falsk epost. buhu...

 

 

Anbefale du kontakte Mojang og høre med dem, der du må bekrefte betaling osv at du er legitim brukeren av den kontoen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg skule logge ut fra serveren min så skule jeg logge inn igjen fordi server problemer så klarte jeg ikke og logge inn!! jeg tasta riktig passord

 

Nå er det din eigen feil du bruke falsk epost. buhu...

 

 

Anbefale du kontakte Mojang og høre med dem, der du må bekrefte betaling osv at du er legitim brukeren av den kontoen.

Jeg sendte en epost og

 

jeg kjøpte beta til min egen ekte epost adresse så aktiverte jeg den i norsk2277 brukernavnet :roll: brukte spendon for og betale minecraft

 

jeg mener alså at jeg kjøpte beta i brukernavnet som jeg har ekte epost og aktiverte den i norsk2277

Endret av fsx v1.1
Lenke til kommentar

Jeg sendte en epost og

 

jeg kjøpte beta til min egen ekte epost adresse så aktiverte jeg den i norsk2277 brukernavnet :roll: brukte spendon for og betale minecraft

 

jeg mener alså at jeg kjøpte beta i brukernavnet som jeg har ekte epost og aktiverte den i norsk2277

 

Du får ta det opp med Mojang der vi her inne ikke kan hjelpe med problem angående bruker.

 

Du har med andre ord, kjøpt beta key og aktivert den på en annen konto? Smart indeed. Uansett du få ta det opp med Mojang/notch.

Lenke til kommentar

Har et lite spørsmål. Bygger meg et hvelv på serveren vår, og lurer på om jeg skal legge lava under glass i gulvet eller i taket. Er det sjangs for at kistene som står like ved tar fyr gjennom glasset?

 

F. eks.

 
kklllkk
cclllcc
kklllkk
kkllcc

Hvor K er kiste, l er lava under glass og c er cobblestone eller annet matriale. Muligens obsidian om jeg får tid.

Er vell ikke værre enn å prøve, men jeg ikke tid nå :p

Lenke til kommentar

Men hvordan kan jeg create commandoer i min egen server???

 

if (event.getMessage().split(" ").equalsIgnoreCase("/kick"))) {
   norsk2277.kickPlayer("Du ble kicket fra din eigen server fsx.");
this.plugin.getServer().broadcastMessage(ChatColor.RED + "Du ble kicket av deg selv fsx");

 

Eller du kan bruke google og søke etter Minecraft wrapper/mods til server.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Komme med en liten oppdatering på saken jeg driver med jeg :D

1 måned etter sist oppdatering. Har gjort ~alt selv utenom graving fjellet nederst til venstre på bildet, takk til countpondus for gravinga han har gjort der så langt =)

 

Diameter på sirkelen er 530 blokker, så har man brygga utenfor der igjen =)

 

transmute2.png

 

Første bildet:

 

transmute.png

 

Endret av arthoz
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Komme med en liten oppdatering på saken jeg driver med jeg :D

1 måned etter sist oppdatering. Har gjort ~alt selv utenom graving fjellet nederst til venstre på bildet, takk til countpondus for gravinga han har gjort der så langt =)

 

-bilde-

 

Imponerende det der :O Hvordan har du tenkt den skal se ut til slutt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...