Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)


Anbefalte innlegg

Forumtråden til ModLoader.

Direkte nedlastningslink til ModLoader, og nedlastningslink til JavaDoc om du trenger det.

 

Det er greit å lese det som står i forumtråden, for å få med seg eventuell viktig informasjon.

 

Edit: Det er til Minecraft beta v1.2_02, trenger du til endre versjoner, så er det link til det i forumtråden.

Endret av Blodappelsin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Det er helt trygt å kjøpe det...

 

Nja. Selv har jeg i det siste blitt litt skeptisk ettersom jeg ikke lengre får til å logge meg inn, får beskjed om at jeg ikke eksisterer som medlem når jeg velger at jeg har glemt passordet. Får bare håpe jeg får svar på mailen som jeg sendte for noen uker siden om at jeg ikke får til å logge inn. Av prinsipielle grunner så nekter jeg å kjøpe spillet enda en gang bare for å få spilt nå.

Lenke til kommentar

Nja. Selv har jeg i det siste blitt litt skeptisk ettersom jeg ikke lengre får til å logge meg inn, får beskjed om at jeg ikke eksisterer som medlem når jeg velger at jeg har glemt passordet. Får bare håpe jeg får svar på mailen som jeg sendte for noen uker siden om at jeg ikke får til å logge inn. Av prinsipielle grunner så nekter jeg å kjøpe spillet enda en gang bare for å få spilt nå.

 

Da må det være en bugg i systemet. Har ikke sett noen andre klage, og har ikke opplevd noe selv.

Lenke til kommentar

Det er helt trygt å kjøpe det...

 

Nja. Selv har jeg i det siste blitt litt skeptisk ettersom jeg ikke lengre får til å logge meg inn, får beskjed om at jeg ikke eksisterer som medlem når jeg velger at jeg har glemt passordet. Får bare håpe jeg får svar på mailen som jeg sendte for noen uker siden om at jeg ikke får til å logge inn. Av prinsipielle grunner så nekter jeg å kjøpe spillet enda en gang bare for å få spilt nå.

 

Om du ikke får svar på mail, kan det være verdt et forsøk å prøve å ta kontakt via Twitter. Notch, mollstam, jeb_, carlmanneh, JahKob og Kappische. Jeg vet ikke helt hvem av dem det lønner seg å kontakte, men Notch har jo i alle fall ferie nå, så han har jo begrenset internettilgang.

Lenke til kommentar

Ofte vegrer jeg meg litt mot å bruke jern til å hakke etter mer stein. Er det egentlig nødvendig?

 

Man burde ALLTID ha med seg en iron pick. Fordi man må ha iron for å mine gold og diamanter.

 

Ellers går det litt fortere å mine med iron, men det spørs litt på hvilken modus du spiller, for noen er iron mye verdt, andre bruker det opp... Selv bruker jeg nesten bare stone i survival, og bruker opp jernet til armour og våpen

Lenke til kommentar

Ofte vegrer jeg meg litt mot å bruke jern til å hakke etter mer stein. Er det egentlig nødvendig?

Når jeg graver etter jern og diamanter så bruker jeg stadig jernhakker, eller diamanthakker.

Graver meg først ned til nivå 10 over bedrock, og så graver jeg rundt derfra. Da finner jeg som regel altid hvertfall 3 jern før hakka er oppbrukt.

Og tilsvarende med diamant, hvertfall 3 nye diamanter.

På en kveld som jeg gjorde det fikk jeg som resultat 16 diamanter og to stacks med iron, i tillegg til masse redstone og en del gull. Da brukte jeg kun diamanthakker. Hadde jeg brukt jern istedet hadde jeg nok hatt flere diamanter og mindre jern.

Lenke til kommentar

Ofte vegrer jeg meg litt mot å bruke jern til å hakke etter mer stein. Er det egentlig nødvendig?

Selv bruker jeg aldri jern for å hakke stein, gir en uggen følelse av waste. Noe det igrunn er, når du kan hakke det med stein (som det finnes uendelig av).

 

Jern sparer jeg kun til å hakke edlere materialer som stein ikke kan.

Lenke til kommentar

Seriøst, bruk diamant hele tiden, så sparer dere tid. Jeg har 130 diamanter, som jeg har fått gjennom noen timer bare med mining til sammen (branchmining). Ikke bruk iron eller stein! Går jo mongotregt.

Enig med denne posten.

Hva ellers skal du bruke Diamant til? Rustning? Funker jo nesten like bra med jern.

Og jern bruker du jo til så mye annet. Bøtter, minecarts osv...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Vel virker som minecraft.net ofte er nede, eller de har sliti de siste dagene hvertfall, og det forårsaker mye rart virker det som.

 

Forresten, noen som har vært borti Buxville: http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=1025&t=110150 ? Må si de har et artig system kjørende, joina serveren her om dagen.

 

Jeg spiller litt på buxville, men foretrekker hardwork.

 

Buxville er europas største server, og jeg må si at det er en veldig bra server. Pengesystemet funker bra, og mye er godt uttenkt ;)

Lenke til kommentar

Vel virker som minecraft.net ofte er nede, eller de har sliti de siste dagene hvertfall, og det forårsaker mye rart virker det som.

 

Forresten, noen som har vært borti Buxville: http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=1025&t=110150 ? Må si de har et artig system kjørende, joina serveren her om dagen.

 

Jeg spiller litt på buxville, men foretrekker hardwork.

 

Buxville er europas største server, og jeg må si at det er en veldig bra server. Pengesystemet funker bra, og mye er godt uttenkt ;)

har du server ip til europas største server?

Lenke til kommentar

Går det ann å se alle mine tidligere innlegg i tråden? Prøver å finne igjen et innlegg jeg postet for lenge siden, men er nytteløst å gå igjennom så mange sider... :(

 

Prøv å søke på N1ko i søkefunksjonen til venstre over alle forumkategoriene.

 

I did, men kom en 17 resultater eller noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...