Thitorkin Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Bukkit+plugins=ustabil hos meg . Selv uten monstre, og vannfysikken er feil. no way! Lenke til kommentar
Snasent Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Bukkit+plugins=ustabil hos meg . Selv uten monstre, og vannfysikken er feil. Må si jeg aldri har opplevd noe sånnt med bukkit. Sikker på at du har siste craftbukkit versjon, og om pluginsene du bruker støtter din versjon av craftbukkit? Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Ikke alltid siste versjon av bukkit er stabil og/eller plugins som er oppdatert for siste versjonen, det utvikles kraftig og konstant på begge deler så man må passe på hva som passer hvor. bukkit admins har nå heldigvis satt opp regler for plugintråder slik at man enkelt kan se hvilken craftbukkit build hver plugin er bygd på =) Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg har nå vandret i hele 3 timer rundt i en gigantisk grotte jeg aldri har sett maken til! Liker hvordan banene blir laget av å til , denne grotten virker uendelig hvertfall. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Pleier og gå meg bort i grottene finner ikke veien ut :!: Men det er en god mulighet for og finne gull der derfor går jeg der Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Pleier og gå meg bort i grottene finner ikke veien ut :!: Men det er en god mulighet for og finne gull der derfor går jeg der Gull? Hva i all verden skal du med gull? Det er dårligere enn cobblestone. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Pleier og gå meg bort i grottene finner ikke veien ut :!: Men det er en god mulighet for og finne gull der derfor går jeg der Gull? Hva i all verden skal du med gull? Det er dårligere enn cobblestone. Gull tar vanlig stein like fort som diamantspade tar jord. Men den lever bare 33 slag Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Bukkit+plugins=ustabil hos meg . Selv uten monstre, og vannfysikken er feil. Må si jeg aldri har opplevd noe sånnt med bukkit. Sikker på at du har siste craftbukkit versjon, og om pluginsene du bruker støtter din versjon av craftbukkit? Siste versjonene av bukkit er det en del forandring på events, som gjør noen gamle plugins må oppdateres. Tar ikke så lang tid når man programmere dem selv Vist vannfysikken er feil, har du aktivert en med classic vannfysikk eller har du eventuelt installert guardian og satt true på stop-water-flow=false Lenke til kommentar
marfus330 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Skal få til meg minecraft <3 Er det sikkert å kjøpe og er det lett og ordne egen server til 2? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Ja det er forholdvis lett å ordne en server;p Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Skal få til meg minecraft <3 Er det sikkert å kjøpe og er det lett og ordne egen server til 2? Det er helt trygt å kjøpe det, og servere er ganske lett å sette opp. Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Ja det er forholdvis lett å ordne en server;p jeg får det ikke til... Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Osen legger man commandoer i serveren? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Nei, det kan være en pain in the ass. Jeg klarte det tilslutt, men tilnå bare over hamachi. Må finne ut hvordan jeg får det slik at folk kan connecte via ipen. Enda jeg har åpnet porter. Men, hvilket program bruker du 3rl3nd ? Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 jeg bruker hamachi. andre kan ikke joine serveren.... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 ja, men hvilket serverprogram bruker du? Og, prøvd å restarte hamachi. Dem er kobla til ditt "nettverk" på hamachi? Og kobler til ipen dem får, ved høyreklikke på nicket ditt - og trykke "copy adress" for og så skrive den inn i multiplayerfeltet på mc? Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 jeg bruker hamachi, også det offisielle minecraft serverprogrammet. de er koblet tilnettverket, skal de bruke min ip, eller den de får? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Spør heller i teknisk hjelp forumet, dette er en tråd om Minecraft, ikke "vordan bruke jei datamasin plz???" 3 Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Spør heller i teknisk hjelp forumet, dette er en tråd om Minecraft, ikke "vordan bruke jei datamasin plz???" det er jo minecraft-relatert. hvorfor bryr du deg om forumet om du ikke engang leser postene i det. jeg spør ikke om hvordan datamaskinen fungerer, jeg svarer med en akkuratt nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå