Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HVORFOR I FFAEN går det ikke ann å få servern min public, har forwarda porter og alt. ikke ipen min jeg får på whatismyip funker, ikke 10.0.0.2:25565 funker.. Bruker bukkit, men ingen klarer å koble til... HVOorfor?

 

10.0.0.2 er din lokale ip (Til-fra ruter) Om vennene dine var koblet til samme nettverk som deg ville det ha funket. Har du åpnet rett port ?

Nop, ville ikke funka. Har prøvd det selv. Så lenge trafikken gå direkte igjenom nettverkskortet vå vil det ikke virke. Alternativene er å koble til "localhost" for å spille alene, bruke hamachi, eller bruke et annet nettverkskort/annen pc til server(noe jeg gjorde).

Lenke til kommentar

Join Survival, PvP med Mobs serveren min!

Dette må du gjøre for å spille i dn!

 

 

Ehm, hvorfor hamachi?

 

Det var det jeg måtte gjøre for å få servern oppe.

Den brukes som et alternativt chatting sted bortsett fra Skype og Minecraft in-game.

Hvis du ikke har hamachi vil det ikke fungere.

Lenke til kommentar

Join Survival, PvP med Mobs serveren min!

Dette må du gjøre for å spille i dn!

 

 

Ehm, hvorfor hamachi?

 

Det var det jeg måtte gjøre for å få servern oppe.

Den brukes som et alternativt chatting sted bortsett fra Skype og Minecraft in-game.

Hvis du ikke har hamachi vil det ikke fungere.

 

måtte fordi det var lettere en og porte ovs selv ?

Lenke til kommentar

.... Kanskjeeee.....

Jeg er en Minecraft Multiplayer Noob Forstår du. Jeg startet serveren sammen med vennene mine. Men de vil heller spille i en annen server. Og ingen av dem vil spille hvis ikke det er flere spillere i serveren.

 

Pluss, jeg ønsker å få et større Minecraft Server Community innen min server.

Endret av Notil
Lenke til kommentar

.... Kanskjeeee.....

Jeg er en Minecraft Multiplayer Noob Forstår du. Jeg startet serveren sammen med vennene mine. Men de vil heller spille i en annen server. Og ingen av dem vil spille hvis ikke det er flere spillere i serveren.

 

Pluss, jeg ønsker å få et større Minecraft Server Community innen min server.

 

Har vel ingenting om kunnskapen rundt Minecraft, det er mer kunnskapen rundt nettverk som ikke er tilstede. Jeg vil ikke anbefale å sette opp en eigen server for mange spillere uten du har delvis erfaring innen hosting.

 

Er dette for en vennegjeng som spiller sammen av og til er det kjekt og ha eigen server, men skal du drifte et Minecraft Comunity for mange spillere anbefaler du lære deg en del rundt hosting å faktisk hva det kreve å hoste en eigen server.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dette er en melding til alle dere!!

Det er endå store problemer med server making jeg skule åpne min server men den vil ikke starte fullt, har testet med andre server making programer og orginal fra minecraft.net

men funker ikke!! så vi må vente

 

Hva er det med folk og feilmelding. At det "funker ikke" er ikke en feilmelding.

 

Hva er det den låser seg på? Hva er det som ikke starter? Hvordan ser prosessen ut? Har den låst seg? Har du en feilmelding?

 

Kan noen si meg hva som er så bra med multiplayer delen av minecraft at den er verdig 121kr av mine penger?

 

Sjå på Hardwork-serveren. Skal si den er vel verd 121 kr :thumbup:

 

KART

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...