Skjelvgråt Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Ja, har åpnet 25565 - som er minecraft porten.. Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Kan du sende meg msn din og gi meg litt info så vi slipper å se om hverandre har oppdatert her inne Lenke til kommentar
Notil Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Join Survival, PvP med Mobs serveren min! Dette må du gjøre for å spille i dn! Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Join Survival, PvP med Mobs serveren min! Dette må du gjøre for å spille i dn! Ehm, hvorfor hamachi? 7 Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 HVORFOR I FFAEN går det ikke ann å få servern min public, har forwarda porter og alt. ikke ipen min jeg får på whatismyip funker, ikke 10.0.0.2:25565 funker.. Bruker bukkit, men ingen klarer å koble til... HVOorfor? 10.0.0.2 er din lokale ip (Til-fra ruter) Om vennene dine var koblet til samme nettverk som deg ville det ha funket. Har du åpnet rett port ? Nop, ville ikke funka. Har prøvd det selv. Så lenge trafikken gå direkte igjenom nettverkskortet vå vil det ikke virke. Alternativene er å koble til "localhost" for å spille alene, bruke hamachi, eller bruke et annet nettverkskort/annen pc til server(noe jeg gjorde). Lenke til kommentar
Notil Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Join Survival, PvP med Mobs serveren min! Dette må du gjøre for å spille i dn! Ehm, hvorfor hamachi? Det var det jeg måtte gjøre for å få servern oppe. Den brukes som et alternativt chatting sted bortsett fra Skype og Minecraft in-game. Hvis du ikke har hamachi vil det ikke fungere. Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Join Survival, PvP med Mobs serveren min! Dette må du gjøre for å spille i dn! Ehm, hvorfor hamachi? Det var det jeg måtte gjøre for å få servern oppe. Den brukes som et alternativt chatting sted bortsett fra Skype og Minecraft in-game. Hvis du ikke har hamachi vil det ikke fungere. måtte fordi det var lettere en og porte ovs selv ? Lenke til kommentar
Notil Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) .... Kanskjeeee..... Jeg er en Minecraft Multiplayer Noob Forstår du. Jeg startet serveren sammen med vennene mine. Men de vil heller spille i en annen server. Og ingen av dem vil spille hvis ikke det er flere spillere i serveren. Pluss, jeg ønsker å få et større Minecraft Server Community innen min server. Endret 30. januar 2011 av Notil Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Gjør det skikkelig, port forwar ellers no thank you. Forresten så kobler den ikke til hamach. Notil`s er feil, kan du gji den riktige? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Du får GARANTERT ikkje eit større "community" av å bruke Hamachi 5 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Har ikke brukt Hamachi på 10 år da man spilte multiplayer AoE2 fordi MSN gaming zone var dårlig Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 .... Kanskjeeee..... Jeg er en Minecraft Multiplayer Noob Forstår du. Jeg startet serveren sammen med vennene mine. Men de vil heller spille i en annen server. Og ingen av dem vil spille hvis ikke det er flere spillere i serveren. Pluss, jeg ønsker å få et større Minecraft Server Community innen min server. Har vel ingenting om kunnskapen rundt Minecraft, det er mer kunnskapen rundt nettverk som ikke er tilstede. Jeg vil ikke anbefale å sette opp en eigen server for mange spillere uten du har delvis erfaring innen hosting. Er dette for en vennegjeng som spiller sammen av og til er det kjekt og ha eigen server, men skal du drifte et Minecraft Comunity for mange spillere anbefaler du lære deg en del rundt hosting å faktisk hva det kreve å hoste en eigen server. 2 Lenke til kommentar
Lange Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Vær ærlig. Dere mistenker pirat virksomhet. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Dette er en melding til alle dere!! Det er endå store problemer med server making jeg skule åpne min server men den vil ikke starte fullt, har testet med andre server making programer og orginal fra minecraft.net men funker ikke!! så vi må vente Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Kan noen si meg hva som er så bra med multiplayer delen av minecraft at den er verdig 121kr av mine penger? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Vi har jo svart på det. Se videoer, også videre. En kan gjøre alt nesten, lage alt. det er ganske morro å lage ting, med venner også videre. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Kan noen si meg hva som er så bra med multiplayer delen av minecraft at den er verdig 121kr av mine penger? Det er ikke multiplayer delen som er awesome og er verdt pengene, det er hele spillet. Minecraft classic er langt fra det samme som beta. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg er ekstremt lat akkurat nå så kan noen sende meg link til et program jeg kan bruke for å lage en server slik at jeg kan ha LAN? Edit: En guide til hvordan jeg setter det opp ahdde vært fint Slik som denne Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Dette er en melding til alle dere!! Det er endå store problemer med server making jeg skule åpne min server men den vil ikke starte fullt, har testet med andre server making programer og orginal fra minecraft.net men funker ikke!! så vi må vente Hva er det med folk og feilmelding. At det "funker ikke" er ikke en feilmelding. Hva er det den låser seg på? Hva er det som ikke starter? Hvordan ser prosessen ut? Har den låst seg? Har du en feilmelding? Kan noen si meg hva som er så bra med multiplayer delen av minecraft at den er verdig 121kr av mine penger? Sjå på Hardwork-serveren. Skal si den er vel verd 121 kr KART Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Kan noen si meg hva som er så bra med multiplayer delen av minecraft at den er verdig 121kr av mine penger? antall timer hver og enkelt bruker på mp i minecraft kontra tiden man bruker på mp i andre spill gjør minecraft til en knallkjøp! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå