svelemoe Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Du kan bruke jern, stein, diamant, tred og gull til verktøy. Diamant er sterkast. http://www.minecraftwiki.net/wiki/Furnace Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 ENDELIG fikk jeg min egen server til å funke. Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Eg fant diamant og gul blokker, så bruker eg vanlig hakke laga av stein en når eg endelig har hakka gullet så får eg ikke gullet det bare forsvinner det. Er det får eg bruker feil hakke? Skulle eg heller brukt jern hakke? Eg lar reste av diamantene og gullet ligge nå får visst eg hakker det forsvinner det jo! GOD DAM Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Må sikkert ha jernhakke. 1 Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 på gull, diamant og sånt røde greier må du ha jern/gull/diamant hakke, dog gull hakke blir brukt opp like fort som stein hakke. så spar heller gullet til noe annet enn verktøy diamant er som sakt det beste og lengstvarende matriale du kan lage verktøy av ang smelting av stein så er det for å lage pressure plate og knapp bare å spør hvis det er noe mer 1 Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 datt alle ut tro? er i allefall oppe igjen. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Funker ikke hos meg ihvertfall. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Funker ikke hos meg ihvertfall. kommer du ikke inn på serveren? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Funker ikke hos meg ihvertfall. kommer du ikke inn på serveren? Niks, connection timed out. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Funker ikke hos meg ihvertfall. kommer du ikke inn på serveren? Niks, connection timed out. har det kommet noen oppdatering jeg ikke har fått med meg da kanskje? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 du bruker rett ip osv? andre kommer rett inn Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Ikkje akkurat rett inn. Fekke java error, så timed out når eg prøvde å connecte igjen. Kom meg inn på tredje forsøket. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Funket nå, kanskje jeg glemt et tall i ip. Lenke til kommentar
Copopit Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Eg driver og eksperimentere litt med forskjellige blokker som eg hiver inn i stekeovenen. Noen blokker blir smeltet om til noe men problemet mitt er at eg ikke har peilling hva eg skal bruke det til. Har vert på denne siden http://www.minecraftwiki.net/wiki/Crafting men det forklarer bare litt. Noen som vett om en side der det er litt bedre forklart? Prøvde å lage sverd av noen blokker men det gikk ikke. Bare stål som eg smeltet som gikk an å bruke til sverd hakke osv. Har mangen blokker nå med forskjellig men vett da søren hva eg skal gjøre med alt dette fks Stein hva er vitsen med å smelte stein? Får noen litt glattere blokker men ser ikke helt vitsen ellers du kan lage sverd/hakker/spader av planker og stein og Endret 15. august 2010 av Copopit Lenke til kommentar
Bladoman Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg og en kompis lagde oss en "MC indev"-server og logget inn med en pc hver. Men en ting frustrerer oss en del: Hver gang vi logger av og på, forsvinner alle tingene våre. Er dette normalt? Selv om vi forcer save på serveren... Sykt kjedelig å må lage nye hakker osv hele tiden. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Hvem sin server er det folk spiller på? Lenke til kommentar
D02 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 har spilt demon, men da kunne jeg bare legge ut blokker og blomster. noen som kan si hva man kan gjøre for noe mere hvis man kjøper spillet? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Hvem sin server er det folk spiller på? vi spiller på min Lenke til kommentar
QBab Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Gled dere folkens! Vi har bestilt 40mbit ned/20mbit opp(!) linje. Nå blir det serious server. Får riktig nok ikke linja før om en god måned da. Nice, kva maskinvare har du då? Min i7 og ei slik linje hadde vore himmelen... Er neimen ikke sikker, var ganske buff for to år siden i alle fall. Quadcore et eller annet, 8800GTS 1024 mb, 4 GB Ram. Vel, burde funke. Skal ikke se bort i fra at den får seg en liten oppgradering eller to i løpet av nær fremtid. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Damn, det var ganske mandige saker. Mye koster den, og hvem er det dere har bredbånd fra ? Nextgentel, var vel 599 eller noe i måneden. Man må bo innenfor en 500 meters avstand fra sentralen for å få den hastigheten, så vi var heldige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå