svelemoe Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Er ute etter å lage ein redstone-krets som aktiverar 9 faklar, ein etter ein. Trykke på knapp -> fakkel 1 blir aktivert -> trykke igjen -> fakkel 2 blir aktivert, fakkel 1 blir deaktivert. OSV. Korleis kan eg lage dette? Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Ja, selvfølgelig er det det. Har du hatt spillet lenge? Jeg lurer også på hvilke servere som er the shit, har hørt at det er Griznah og Hardwork sine servere som er best. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Har hatt det ganske lenge, halvt år elns. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Ja, selvfølgelig er det det. Har du hatt spillet lenge? Jeg lurer også på hvilke servere som er the shit, har hørt at det er Griznah og Hardwork sine servere som er best. Da har du hørt korrekt, 2 beste helnorske serverne, hvilken som er best er helt opptil hva man liker av både spillestil og antall personer på serveren =) Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 http://www.finn.no/finn/torget/gisbort/annonse?finnkode=26553132 (Prob fra hardwork.no) 5 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Griznah er kulest, for den har stiligts katedral. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Funker ikke alt dette tilslutt. Skal jeg gå og henge meg. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg er i sjokk http://www.minecraft.net/servers.jsp INGEN SERVERE? wtf Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Til spørsmål om multiplayer: Jeg syns det suger hardt. Men kommer ann på servern og stabilitet osv Endret 30. januar 2011 av Narsissisten Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Når jeg betaler for Minecraft via paypal er det bare å betale også bare å logge inn å gå på en server? Eller får jeg en kode eller lignende på mail? Edit: Hvordan server har flest spillere? Endret 30. januar 2011 av turbolax Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Og nå funker det, men internettet forsvinner på selve pcen like etterpå <.< mens på iphonen, og alt annet er det fremdeles nett <.< Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Når jeg betaler for Minecraft via paypal er det bare å betale også bare å logge inn å gå på en server? Eller får jeg en kode eller lignende på mail? Edit: Hvordan server har flest spillere? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Hardwork servern f.eks, og div andre, bare å se på minecraft forumet også videre det ; ) Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Hardwork servern f.eks, og div andre, bare å se på minecraft forumet også videre det ; ) Will do, ingen som har svar på det andre spørsmål mitt om hvordan det er når jeg betaler? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Når jeg betaler for Minecraft via paypal er det bare å betale også bare å logge inn å gå på en server? Eller får jeg en kode eller lignende på mail? Edit: Hvordan server har flest spillere? Ikke bump din egen post etter under en dag med mindre du vil bli flamet til ingenting. Hardwork.no har flest spillere av norske servere. Til det andre spørsmålet ditt har du google. 2 Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Når jeg betaler for Minecraft via paypal er det bare å betale også bare å logge inn å gå på en server? Eller får jeg en kode eller lignende på mail? Edit: Hvordan server har flest spillere? Ikke bump din egen post etter under en dag med mindre du vil bli flamet til ingenting. Hardwork.no har flest spillere av norske servere. Til det andre spørsmålet ditt har du google. Tenkte at det burde være så lett å svare på at jeg ikke kom til å trenge google i og med at de fleste som skriver her har kjøpt minecraft å vet hvordan det fungerer når man har betalt. Får jeg en kode jeg må redeeme eller får jeg sånn premium mebership rett etter jeg har betalt uten å måtte gjøre noe som helst? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Du har registrert deg med et brukernavn og et passord på minecraft.net. Det kan du bruke til å logge inn på minecraft-applikasjonen etter at du har kjøpt spillet og dermed aktivert kontoen din. Nedlastning får du fra nettsiden. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Du har registrert deg med et brukernavn og et passord på minecraft.net. Det kan du bruke til å logge inn på minecraft-applikasjonen etter at du har kjøpt spillet og dermed aktivert kontoen din. Nedlastning får du fra nettsiden. Register konto>login på minecraft.net>betal>last ned minecraft>Logg inn>Spill, var det rett? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Ja. Aakkurat slik. Så, nå er problemmet. folk får logga inn, men, så fort, liksom før dem får komemt helt inn - så mister jeg nettet på selve pcen. Så må finne ut hvorfor i allverden det skjer..skjnner ikke hvorfor Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 HVORFOR I FFAEN går det ikke ann å få servern min public, har forwarda porter og alt. ikke ipen min jeg får på whatismyip funker, ikke 10.0.0.2:25565 funker.. Bruker bukkit, men ingen klarer å koble til... HVOorfor? 10.0.0.2 er din lokale ip (Til-fra ruter) Om vennene dine var koblet til samme nettverk som deg ville det ha funket. Har du åpnet rett port ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå