Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei jeg har problemer med minecraft serveren min :no::cry:

Her er et bilde

server programet til minecraft classic er MClawl

som du ser så skal det ikke bare stå "URL Fund:" selve url skal være med også, jeg har prøvd og sletta serveren og lage på nytt men får same feil :mad: (Og, ja porten er åpen!)

post-214933-0-31691300-1296300073_thumb.png

Endret av fsx v1.1
Lenke til kommentar

Hei jeg har problemer med minecraft serveren min :no::cry:

Her er et bilde

server programet til minecraft classic er MClawl

som du ser så skal det ikke bare stå "URL Fund:" selve url skal være med også, jeg har prøvd og sletta serveren og lage på nytt men får same feil :mad: (Og, ja porten er åpen!)

Har aldri brukt MClawl, kan tenke meg du har en feil i settings, porten er ikke åpen, eller du forstår ikke hvordan programmet fungere. Vist det er likt MCZall måtte du sette opp mysql server osv. Vist jeg husker riktig.

Du kan vertfall poste server.propertis filen slik vi kan sjå hva du har gjort i innstillingene.

Lenke til kommentar

Ja, har det. tror jeg? nesten helt sikker. Porten er åpen også, og jeg tror det kan være pga at minecraft.net er litt nede, at det er problemer. for porten er helt åpen, og en kompis klarte ikke koble til på ipen jeg fikk på whatismyip, ei 10.0.0.2:25565 klarte han å koble til på... Så, enten gjør jeg noe feil, eller så er minecraft.net nede...

Slik ser instillingene ut i "server properties"

post-140743-0-18875800-1296341613_thumb.jpg

Lenke til kommentar

fordi hamachi suger. har bare problemer med det, derfor skal det være slik. og har ingen ip i properties fila, ipen som er port forwarda er 10.0.0.2 porten i properties fila er som på bildet, 25565 og den porten er åpna. Både portforward portchecker, og et annet program bekrefter det. Ikke sikker på om jeg har siste versjon av bukkit nei..

Endret av Quakecry
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...