Skjelvgråt Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 åh faen. Hvordan gidder noen, altså er såvidt jeg klarte og lage strøm så jeg får åpnet en dør, via å trykke på en sånn "lever" ikke faen om jeg hadde klart det der.. Er rett og slett ikke smart nok. Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Tror det er en a til b greie, og ikke a + b delt på x * pi greie. Men jo, sykt. Lenke til kommentar
Dr.Satan Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Noen som har ett eksempel på hvordan jeg kan lage en gatelykt som ser nice ut? Med fakkel, glass, stein etc Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Fant et bra eksempel her: http://i53.tinypic.com/fldamr.png Pålene er ladders stablet oppå hverandre og en bortover. En lightstone-blokk i enden (custom skin på bildet). Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) Hei jeg har problemer med minecraft serveren min Her er et bilde server programet til minecraft classic er MClawl som du ser så skal det ikke bare stå "URL Fund:" selve url skal være med også, jeg har prøvd og sletta serveren og lage på nytt men får same feil (Og, ja porten er åpen!) Endret 29. januar 2011 av fsx v1.1 Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Hei jeg har problemer med minecraft serveren min Her er et bilde server programet til minecraft classic er MClawl som du ser så skal det ikke bare stå "URL Fund:" selve url skal være med også, jeg har prøvd og sletta serveren og lage på nytt men får same feil (Og, ja porten er åpen!) Har aldri brukt MClawl, kan tenke meg du har en feil i settings, porten er ikke åpen, eller du forstår ikke hvordan programmet fungere. Vist det er likt MCZall måtte du sette opp mysql server osv. Vist jeg husker riktig. Du kan vertfall poste server.propertis filen slik vi kan sjå hva du har gjort i innstillingene. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Jeg har gjort dette før og da klarte jeg og sette opp alt Som sagt porten er åpen og testet også i mysql Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Trenger hjelp til det ultimate server navnet så jeg får mange spillere? veit noen om det ultimate navnet? PS: trenger noen OP og Moderatorer som skal passe på serveren vis jeg er borte? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Det skal nok meir til enn eit tøft namn for å lage ein kvalitetsserver Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 HVORFOR I FFAEN går det ikke ann å få servern min public, har forwarda porter og alt. ikke ipen min jeg får på whatismyip funker, ikke 10.0.0.2:25565 funker.. Bruker bukkit, men ingen klarer å koble til... HVOorfor? Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 veit noen om det ultimate navnet? hyyysj Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 og jeg vet at porten er 100 prosent sikkert åpen også.. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) Kanskje ta en titt på minecraft.net og se om du klarer og koble til en server først? Minecraft er nede Endret 29. januar 2011 av fsx v1.1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 ja, ser det har vært problemer.. mulig det kan være det. Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Har du Atheros nettverkskort på serveren? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Ja, har det. tror jeg? nesten helt sikker. Porten er åpen også, og jeg tror det kan være pga at minecraft.net er litt nede, at det er problemer. for porten er helt åpen, og en kompis klarte ikke koble til på ipen jeg fikk på whatismyip, ei 10.0.0.2:25565 klarte han å koble til på... Så, enten gjør jeg noe feil, eller så er minecraft.net nede... Slik ser instillingene ut i "server properties" Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 hvorfor bruker du bare ikke hamachi Hvilken port har du i properties fila di? Hvilken port og hvilken ip bruker du når du port forwarder? Hvilken ip har du i properties fila? Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 har du siste server software? Det skal jo stå ip i properties mappa som du kan ordne Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) fordi hamachi suger. har bare problemer med det, derfor skal det være slik. og har ingen ip i properties fila, ipen som er port forwarda er 10.0.0.2 porten i properties fila er som på bildet, 25565 og den porten er åpna. Både portforward portchecker, og et annet program bekrefter det. Ikke sikker på om jeg har siste versjon av bukkit nei.. Endret 29. januar 2011 av Quakecry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå