Ijurichi Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg spawna i en super stor hule jeg Gikk ned et lite stykke og fant 5 diamanter Lenke til kommentar
pxK Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Uber fjellet som er rett foran spawn på min og en kompis sin server. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg hadde definitiv bygd meg et fort oppå og inni det fjellet der Lenke til kommentar
pxK Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Det må nok vente, fant en flyvende stykke land til høyre av fjellet hvor jeg bygger ett luft slott. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Photoshopping av textures funka faktisk veldig bra Fikk fiksa en del gjenonsiktige blocks. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Photoshopping av textures funka faktisk veldig bra Fikk fiksa en del gjenonsiktige blocks. Pics or it didnt happend Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Photoshopping av textures funka faktisk veldig bra Fikk fiksa en del gjenonsiktige blocks. Pics or it didnt happend Før: Etter: Screens av texture packen: Endret 27. januar 2011 av N1ko Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Hvordan dår du alle de ekstra blokkene? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Hvordan dår du alle de ekstra blokkene? Henter dem i vanilla textures.png Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Hvordan dår du alle de ekstra blokkene? Henter dem i vanilla textures.png Nei, hvor finner jeg den? Henta de fra en annen texture pack, men skulle gjerne hatt orginale. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Hvordan dår du alle de ekstra blokkene? Henter dem i vanilla textures.png Nei, hvor finner jeg den? Henta de fra en annen texture pack, men skulle gjerne hatt orginale. Jo. Du åpner minecraft.jar med winrar e.l. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Hvordan dår du alle de ekstra blokkene? Henter dem i vanilla textures.png Forstår ikke, kan du forklare litt mere n00b friendly? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Hvordan dår du alle de ekstra blokkene? Henter dem i vanilla textures.png Nei, hvor finner jeg den? Henta de fra en annen texture pack, men skulle gjerne hatt orginale. Jo. Du åpner minecraft.jar med winrar e.l. Still kan ikke finne den.. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Hvordan dår du alle de ekstra blokkene? Henter dem i vanilla textures.png Nei, hvor finner jeg den? Henta de fra en annen texture pack, men skulle gjerne hatt orginale. Jo. Du åpner minecraft.jar med winrar e.l. Still kan ikke finne den.. Start->søk->"%appdata%/.minecraft/bin" den ligger der. Evt. søk etter minecraft.bin. edit: jeg skrev feil, fila heter terrain.png og ligger altså i minecraft.bin. Endret 27. januar 2011 av Avien Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Spilte Minecraft litt. Var artig men irriterer meg over at de grønne eksploderende monsterene og ederkoppene ikke brenner opp av sola. Så selv om det har blitt dag er jeg enda stuck i huset jeg har bygd. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Bare bygge gjerde fundt området huset er i det, samt lys. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) The Yogscast saga contiues: Minecraft - The Shadow of Israphel pt.1 http://www.youtube.com/watch?v=2Gi9-UZKYo4 Endret 28. januar 2011 av Rata101 Lenke til kommentar
adrix97 Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 The Yogscast saga contiues: Minecraft - The Shadow of Israphel pt.1 http://www.youtube.com/watch?v=2Gi9-UZKYo4 så den før idag... er kjempeglad for at de faktisk fortsatte serien. Lenke til kommentar
Ijurichi Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Så mye rart som skjer på minecraften min når jeg lager ny world Plutselig i går så spawna jeg inni et giga hule system og fant diamanter langt nede i hula.... Også trykka jeg på feil world i dag og endte opp med en ny world så var trærne helt mongo - bilde. Ser jo helt mongo ut :o + at på vannet så sto det en iron ore helt alene ett hakk over vannet... Ble kanskje litt rotete men men. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Spilte Minecraft litt. Var artig men irriterer meg over at de grønne eksploderende monsterene og ederkoppene ikke brenner opp av sola. Så selv om det har blitt dag er jeg enda stuck i huset jeg har bygd. Edderkopper angriper deg vel ikke på dagen om ikke du angriper de først? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå