mesteryoda Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 noen som tror at det nye save file formatet som notch/jeb jobber med kommer til å ødelegge save filene som er i bruk nå? jeg spør siden etter at jeg leste twittern til notch så ble jeg litt redd for å starte opp en ny verden. Lenke til kommentar
claes Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hvis det skulle skje så kommer det vel kjapt en mod/program som fikser det på et vis, hvis ikke så er det bare noe man må akseptere, spillet er jo tross alt fortsatt i beta Lenke til kommentar
xzhero11 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Går de og adde mods til serveren? Og va er bukkkits? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Yahtzee anmelder Minecraft http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation/2680-Minecraft 5 Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hvordan får man tatt gode bilder på minecraft? Lenke til kommentar
claes Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hvordan får man tatt gode bilder på minecraft? Hva legger du i gode bilder? Du har en screenshot funksjon på F2. For å skjule HUD mens du tar bilde holder du inne F1 når du trykker F2. Bildene lagres i %appdata%/.minecraft/screenshots/ Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hvordan får man tatt gode bilder på minecraft? Hva legger du i gode bilder? Du har en screenshot funksjon på F2. For å skjule HUD mens du tar bilde holder du inne F1 når du trykker F2. Bildene lagres i %appdata%/.minecraft/screenshots/ Var det jeg mente Takk! Er ikke veldig in i datagreier føler jeg, når det beste jeg får til er ctrl+print screen Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hvordan får man tatt gode bilder på minecraft? Hva legger du i gode bilder? Du har en screenshot funksjon på F2. For å skjule HUD mens du tar bilde holder du inne F1 når du trykker F2. Bildene lagres i %appdata%/.minecraft/screenshots/ Var det jeg mente Takk! Er ikke veldig in i datagreier føler jeg, når det beste jeg får til er ctrl+print screen Lol, du trenger kun å trykke Print Scr knappen, ikke control Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Det skal visstnok være en mega-screenshot funksjon på shift + F2, men den funker ikke atm. Minecraft fryser, og jeg får en fil som CS5 ikke kan åpne :s Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hvordan får man tatt gode bilder på minecraft? Hva legger du i gode bilder? Du har en screenshot funksjon på F2. For å skjule HUD mens du tar bilde holder du inne F1 når du trykker F2. Bildene lagres i %appdata%/.minecraft/screenshots/ Var det jeg mente Takk! Er ikke veldig in i datagreier føler jeg, når det beste jeg får til er ctrl+print screen Lol, du trenger kun å trykke Print Scr knappen, ikke control På laptopen min må jeg det, ettersom det er en "delerknapp" eller hva jeg skal kalle det. På samme måte som at 2-tasten er 2, " og @. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Evt, ALT+ Printscreen, da tar man bare print av det aktive vinduet Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Haha, vet ikke om denne er postet før, men her kommer den allikevel: Den fikk meg til å le :!: 5 Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg så faktisk på en livestream fra noen som spilte minecraft forgje uke, og notch dukket opp fra ingensteder og ble invitert med i streamen etter å bevist at det var han med å legge ut link på twitteren sin. Det var litt sykt å plutselig se notch sitt navn i chatten. http://www.youtube.com/watch?v=T6bks8lpDK4 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 På laptopen min må jeg det, ettersom det er en "delerknapp" eller hva jeg skal kalle det. På samme måte som at 2-tasten er 2, " og @. Den delerknappen er ikke ctrl, det er fn. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Finnes det en texture editor? Elsker Quandary packen, men den mangler noen blocks som blir gjenomsiktig... Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Paint har ikke støtte for transparency/gjennomsiktighet, så jeg vil heller anbefale f.eks. Paint.NET. Paint.NET fungerer bra. Med "vanlig" paint vil f.eks. vinduene ikke være gjennomsiktige, men være helt svarte eller helt hvite. Edit: GIMP er og et alternativ, men jeg foretrekker Paint.NET. Endret 27. januar 2011 av Blodappelsin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå