Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan får man tatt gode bilder på minecraft?

Hva legger du i gode bilder? Du har en screenshot funksjon på F2. For å skjule HUD mens du tar bilde holder du inne F1 når du trykker F2.

Bildene lagres i %appdata%/.minecraft/screenshots/

Lenke til kommentar

Hva legger du i gode bilder? Du har en screenshot funksjon på F2. For å skjule HUD mens du tar bilde holder du inne F1 når du trykker F2.

Var det jeg mente :new_woot: Takk!

Er ikke veldig in i datagreier føler jeg, når det beste jeg får til er ctrl+print screen :whistle:

Lenke til kommentar

Er ikke veldig in i datagreier føler jeg, når det beste jeg får til er ctrl+print screen :whistle:

Lol, du trenger kun å trykke Print Scr knappen, ikke control :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Det skal visstnok være en mega-screenshot funksjon på shift + F2, men den funker ikke atm. Minecraft fryser, og jeg får en fil som CS5 ikke kan åpne :s

Lenke til kommentar

Lol, du trenger kun å trykke Print Scr knappen, ikke control :p

På laptopen min må jeg det, ettersom det er en "delerknapp" eller hva jeg skal kalle det. På samme måte som at 2-tasten er 2, " og @. :thumbup:

Lenke til kommentar

Paint har ikke støtte for transparency/gjennomsiktighet, så jeg vil heller anbefale f.eks. Paint.NET. Paint.NET fungerer bra. Med "vanlig" paint vil f.eks. vinduene ikke være gjennomsiktige, men være helt svarte eller helt hvite.

Edit: GIMP er og et alternativ, men jeg foretrekker Paint.NET.

Endret av Blodappelsin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...