arthoz Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Jeg anbefaler i alle fall ikke mcadmin etter det tullet han gjorde for en tid tilbake med bakdør og banning av serveradmins på egne servere. Av de som ikke bruker standard server så er de vel aller fleste gått over på bukkit Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 2) Ikke grav rett frem Du må ha fryktelig dårlig reaksjonsevne for å dø av noe sånt. 6 Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 2) Ikke grav rett frem Du må ha fryktelig dårlig reaksjonsevne for å dø av noe sånt. x2 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Skjønte megi kke helt på bukitt, hvordan bruker enn deT? Og, mcadmin var jo enklere, da en lett kunne legge til kits osv, som en kunne spawne via å skrive en commando i chatten også videre. Lenke til kommentar
xzhero11 Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Hey:D eg skal hoste mitt egent server og har litt problemer. Eg finner ikke ut hvordan man åpner porter med zyxel.. noen som kan hjelpe.. ? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 www.google.com Begynner å bli litt irriterende at 90% av denne tråden er folk som bare "xD sette opp server ^^ ;D" 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Haha. Vell, spiller på en server til en kompis nå - survival. Så haster nå egentlig ikke;P Vanlig er jo best! Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Skjønte megi kke helt på bukitt, hvordan bruker enn deT? Og, mcadmin var jo enklere, da en lett kunne legge til kits osv, som en kunne spawne via å skrive en commando i chatten også videre. Nå må du faktisk lage dem, eller bruke andre sine plugins. Hey:D eg skal hoste mitt egent server og har litt problemer. Eg finner ikke ut hvordan man åpner porter med zyxel.. noen som kan hjelpe.. ? Skal du ha hjelp med port og ruter spør her: Bredbånd og andre internett-tilkoblinger Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) www.google.com Begynner å bli litt irriterende at 90% av denne tråden er folk som bare "xD sette opp server ^^ ;D" Har jo faktisk skreve en enkel guide i denne tråden for Windows: Hvordan sette opp en Minecraft Server [Windows] Men, som sagt hører port og ruter spørsmål til en annen plass på forumet. Edit: Dobbelpost På tide og rydde i førsteposten? Ser kun 3 servere fra den listen som faktisk er oppe Endret 25. januar 2011 av Tj-nome Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Animal cannon set to 1812 Overture http://www.youtube.com/watch?v=XTLkN-umfeU Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Merker jeg har kommet inn i periode nummer 3 der jeg ikke har like stor interesse for spillet. Men jeg VET dette vil endre seg igjen Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Pros? Minecraft has crashed! ---------------------- Minecraft has stopped running because it encountered a problem. If you wish to report this, please copy this entire text and email it to [email protected]. Please include a description of what you did when the error occured. --- BEGIN ERROR REPORT a1dce528 -------- Generated 25.01.11 10:27 Minecraft: Minecraft Beta 1.2_02 OS: Windows 7 (amd64) version 6.1 Java: 1.6.0_23, Sun Microsystems Inc. VM: Java HotSpot 64-Bit Server VM (mixed mode), Sun Microsystems Inc. LWJGL: 2.4.2 OpenGL: ATI Mobility Radeon HD 3650 version 2.1.8787, ATI Technologies Inc. java.lang.NullPointerException at jg.a(SourceFile:440) at jg.a(SourceFile:217) at oy.a(SourceFile:123) at kx.a(SourceFile:232) at jg.a(SourceFile:101) at qc.g(SourceFile:43) at net.minecraft.client.Minecraft.i(SourceFile:1107) at net.minecraft.client.Minecraft.run(SourceFile:642) at java.lang.Thread.run(Unknown Source) --- END ERROR REPORT bfad179 ---------- Prøver å koble til som localhost på skulenettverket. Wat. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Prøver å koble til som localhost på skulenettverket. Wat. Litt usikker, men kan godt tenke meg at problemet ligg i authentication der den ikke får auth seg til Minecraft authentication server. Kan du prøve og kjøre den i offline modus? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Ja, eg fekk nokre slike feilmeldingar om at "You need to log in". Skal prøve nå. Nope. Minecraft has crashed! ---------------------- Minecraft has stopped running because it encountered a problem. If you wish to report this, please copy this entire text and email it to [email protected]. Please include a description of what you did when the error occured. --- BEGIN ERROR REPORT a1dce528 -------- Generated 25.01.11 10:44 Minecraft: Minecraft Beta 1.2_02 OS: Windows 7 (amd64) version 6.1 Java: 1.6.0_23, Sun Microsystems Inc. VM: Java HotSpot 64-Bit Server VM (mixed mode), Sun Microsystems Inc. LWJGL: 2.4.2 OpenGL: ATI Mobility Radeon HD 3650 version 2.1.8787, ATI Technologies Inc. java.lang.NullPointerException at jg.a(SourceFile:440) at jg.a(SourceFile:217) at oy.a(SourceFile:123) at kx.a(SourceFile:232) at jg.a(SourceFile:101) at qc.g(SourceFile:43) at net.minecraft.client.Minecraft.i(SourceFile:1107) at net.minecraft.client.Minecraft.run(SourceFile:642) at java.lang.Thread.run(Unknown Source) --- END ERROR REPORT 305de75e ---------- Endret 25. januar 2011 av Alliha Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Ja, eg fekk nokre slike feilmeldingar om at "You need to log in". Skal prøve nå. Nope. Satt du lokal serveren og klienten i offline modus? Jeg er ganske sikker på nettverket er problemet, men spesifikk hva er jeg ikke 100% sikker på. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Som sagt: skulenettverk, godt mogleg det er det som er problemet. Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Animal cannon set to 1812 Overture http://www.youtube.com/watch?v=XTLkN-umfeU jeg lagte en slik kanon med en gang jeg så denne videoen Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Samme skjedde med meg ___________________________________________________________________ Minecraft has crashed! ---------------------- Minecraft has stopped running because it encountered a problem. If you wish to report this, please copy this entire text and email it to [email protected]. Please include a description of what you did when the error occured. --- BEGIN ERROR REPORT a1dce528 -------- Generated 25.01.11 14:30 Minecraft: Minecraft Beta 1.2_02 OS: Windows Vista (x86) version 6.0 Java: 1.6.0_23, Sun Microsystems Inc. VM: Java HotSpot Client VM (mixed mode), Sun Microsystems Inc. LWJGL: 2.4.2 OpenGL: GeForce GT 130M/PCI/SSE2 version 3.3.0, NVIDIA Corporation java.nio.BufferOverflowException at java.nio.DirectByteBuffer.put(DirectByteBuffer.java:316) at java.nio.ByteBuffer.put(ByteBuffer.java:813) at gs.a(SourceFile:148) at gs.a(SourceFile:62) at net.minecraft.client.Minecraft.i(SourceFile:1086) at net.minecraft.client.Minecraft.run(SourceFile:642) at java.lang.Thread.run(Thread.java:662) --- END ERROR REPORT d030859e ---------- Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Jeg driver med et slags "tempel-prosjekt". Det er ikke sånn som de mest populære store byggene, men jeg har jobbet en del med det, og håper på å få til en film av det når jeg er ferdig. Mens jeg jobber med den, så lurer jeg på om det er noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre med tempelet? Evt noe annet som kunne vært kult å laga? Når jeg tenker meg om kan jeg prøve å få til noen bilder av tempelet på neste post jeg skriver Endret 25. januar 2011 av triha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå