galskab Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Er minecraft.net nede? Når jeg prøver å logge på kommer det "can't connect to minecraft.net". Når jeg prøver å gå på www.minecraft.net fungerer det heller ikke. Om du har altibox må du oppdatere dns'en din. Nettverk instillingene står på auto, hva må jeg gjøre? Du kan sette Google Public DNS som dns server, så skal det fungere Konge! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Ja, samma her, var det som skulle til. Endelig! Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Tenkte jeg skulle lage en lava lampe. Funket kjempe fint. snur meg bort i 10 sec før jeg snur meg tilbake og ser hele huset mitt brenner igjen 2 Lenke til kommentar
Jokkas Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Virka hos meg også, tusen takk! Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Mistet nettopp saven min fordi batteriet gikk tomt. Neon som vet om en måte å restore den på? Jeg så nemlig at noen i denne tråden hadde en løsning på dette for en stund siden. Har backup, men likevel kjipt å måtte gå en dag tilbake i tid. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Er det en mulighet for å ta backup av minecraft worlden min? Jeg har spilt på stasjonære PC'en i helgen, men nå som skolen har startet angrer jeg på at jeg ikke begynte å spille det på skole PC'en. Lenke til kommentar
norgi Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Er det en mulighet for å ta backup av minecraft worlden min? Jeg har spilt på stasjonære PC'en i helgen, men nå som skolen har startet angrer jeg på at jeg ikke begynte å spille det på skole PC'en. eh du kan bare kopier den på minnepenn. ta backup vil si å lagre en kopie av den en sikkert sted slik at du kan hente den vis din aktuelle bli ødelagt. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Altså kopiere mappa der hvor jeg har lagret mincraft.exe fila? Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Er det en mulighet for å ta backup av minecraft worlden min? Jeg har spilt på stasjonære PC'en i helgen, men nå som skolen har startet angrer jeg på at jeg ikke begynte å spille det på skole PC'en. Gå inn på kjør på start menyen din (kan være run om du bruker engelsk), og skriv så inn %appdata%\.minecraft\saves. Bare gjør om fila di til winrar ved å høyreklikke på den og velge save to world x.rar, så kan du flytte den til en minnepenn eller sende den via email osv. Lenke til kommentar
McScrøll Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Kan jeg få byggetilatelse? heter dumbeldore, kommer fra griznah's srever Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Dette er ikke hardwork-tråden. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Jeg døde.. I lava.. Med en stack diamant, to stacks jern, masse lapis og en god del restone... Spillet ble plutselig mye mindre gøy.... Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 puh, postene går fort frem her. har 7-8 sider og ta opp igjen vær gang jeg kommer hit må nok titte innom litt oftere Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Jeg døde.. I lava.. Med en stack diamant, to stacks jern, masse lapis og en god del restone... Spillet ble plutselig mye mindre gøy.... In Minecraft , lava plays you 3 Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Trenger hjelp med MC vær gang jeg prøver og logger inn kommer denne feilmeldingen opp: Minecraft has crashed! ---------------------- Minecraft has stopped running because it encountered a problem. If you wish to report this, please copy this entire text and email it to [email protected]. Please include a description of what you did when the error occured. --- BEGIN ERROR REPORT a1dce528 -------- Generated 24.01.11 19:13 Minecraft: Minecraft Beta 1.2_02 OS: Windows Vista (x86) version 6.0 Java: 1.6.0_23, Sun Microsystems Inc. VM: Java HotSpot Client VM (mixed mode), Sun Microsystems Inc. LWJGL: 2.4.2 OpenGL: GeForce GT 130M/PCI/SSE2 version 3.3.0, NVIDIA Corporation java.nio.BufferOverflowException at java.nio.DirectByteBuffer.put(DirectByteBuffer.java:316) at java.nio.ByteBuffer.put(ByteBuffer.java:813) at gs.a(SourceFile:148) at gs.a(SourceFile:62) at net.minecraft.client.Minecraft.i(SourceFile:1086) at net.minecraft.client.Minecraft.run(SourceFile:642) at java.lang.Thread.run(Thread.java:662) --- END ERROR REPORT 66750bd ---------- Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Jeg døde.. I lava.. Med en stack diamant, to stacks jern, masse lapis og en god del restone... Spillet ble plutselig mye mindre gøy.... Hvorfor hadde du så mye på deg mens du lekte ved lava? Er man i område nær lava putter man ting ofte i kister for å ikke miste de =) Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Jeg slettet %appdata%\.minecraft\bin mappen når jeg fikk det. Saven ligger på %appdata%\.minecraft\saves så ingen saver blir borte. Når du starter minecraft igjen vil den laste ned alle filene på nytt og alt skal virke fint. Eneste kjipe når jeg gjorde det var at minecraft.net var nede så jeg kunne ikke laste ned filene, og jeg kunne ikke spille. Hvis du er usikker kan du egentlig bare endre navnet på bin mappen, og det gjør samme nytten. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Jeg døde.. I lava.. Med en stack diamant, to stacks jern, masse lapis og en god del restone... Spillet ble plutselig mye mindre gøy.... Hvorfor hadde du så mye på deg mens du lekte ved lava? Er man i område nær lava putter man ting ofte i kister for å ikke miste de =) Jeg var på vei ut, fant litt jern, og dum som jeg var gravde jeg rett ned. 1) Ikke grav rett ned 2) Ikke grav rett frem 3) Ikke grav rett opp Da har jeg lært. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Er MCadmin det jeg burde bruke? For å ha en server, skal ha det slik at du kan spawne ting også videre, ved å skrive f.eks noe i chatten, så får du det. Og, går det ann og ha det slik på en survival server, der creepers osv kommer på nattA? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå