Steamed Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Har prøvd ut på www.minecraft.net Er registrert men spiller "classic" Noen som vet om noen brae servere der? Først lastet jeg ned en klient der det sto at jeg måtte skrive inn passord og brukernavn for å spille, må sikkert betale ellerno. Men du må logge inn én gang for å spille offline. Noen som kan dele pass og acc navn så jeg kan spille offline på den ? Synes spillet er kult, men er vanskelig å finne noe å bygge Endret 22. januar 2011 av Steamed Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Ting jeg liker å gjøre i Minecraft: Lage stone sword -> Distrahere person med spørsmål -> Slå ham ihjel i det han skriver -> ???? -> Full diamond. Rane folk som er stolte av å ha funnet sin første diamant. Brenne folk ihjel. Brenne hele byer til grunne. Regjere. 9 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg liker deg ganske godt i grunn. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 That sounds fun. Link til server? Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Jeg liker deg ganske godt i grunn. Eg også. Pingas, link til server? Endret 22. januar 2011 av Dermuszdel Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Jaaa, server? Endret 22. januar 2011 av Iste-Mannen 3 Lenke til kommentar
Jokkas Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg kommer meg enda ikke inn på minecraft? :l Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Griefing er ikke morsomt! Håper du blir bannet en dag det er mulig pingas! 7 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Det er utruleg morosamt på serverar der det er lov. 2 Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Ting jeg liker å gjøre i Minecraft: Lage stone sword -> Distrahere person med spørsmål -> Slå ham ihjel i det han skriver -> ???? -> Full diamond. Rane folk som er stolte av å ha funnet sin første diamant. Brenne folk ihjel. Brenne hele byer til grunne. Regjere. Vel da har jeg bannet deg fra serveren min. 3 Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Noen som vet om Bukkit har noen kommandoer som skal fungere "ut av esken"? Nei, tror ikke det. Merkelig at ikke en gang /who er lagt inn som kommando.. Tror litt av poenget er at de ikke skal inkludere annet en et server API. Sjekk ut pluginen Essentials, tror den følger med der. Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Resultat av kveldens sysling så langt. 1 Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Resultat av kveldens sysling så langt. Server? 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Resultat av kveldens sysling så langt. Server? Haha, jada, klart han gir IPen til deg når du skryter over griefinga di øverst på sida 4 Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Som om du ikke ville å se en enorm, rosa penis på den Mew-en. 4 Lenke til kommentar
galskab Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Er minecraft.net nede? Når jeg prøver å logge på kommer det "can't connect to minecraft.net". Når jeg prøver å gå på www.minecraft.net fungerer det heller ikke. Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Er minecraft.net nede? Når jeg prøver å logge på kommer det "can't connect to minecraft.net". Når jeg prøver å gå på www.minecraft.net fungerer det heller ikke. Ingen problemer her hos meg Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Er minecraft.net nede? Når jeg prøver å logge på kommer det "can't connect to minecraft.net". Når jeg prøver å gå på www.minecraft.net fungerer det heller ikke. Om du har altibox må du oppdatere dns'en din. Lenke til kommentar
galskab Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Er minecraft.net nede? Når jeg prøver å logge på kommer det "can't connect to minecraft.net". Når jeg prøver å gå på www.minecraft.net fungerer det heller ikke. Om du har altibox må du oppdatere dns'en din. Nettverk instillingene står på auto, hva må jeg gjøre? Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Er minecraft.net nede? Når jeg prøver å logge på kommer det "can't connect to minecraft.net". Når jeg prøver å gå på www.minecraft.net fungerer det heller ikke. Om du har altibox må du oppdatere dns'en din. Nettverk instillingene står på auto, hva må jeg gjøre? Du kan sette Google Public DNS som dns server, så skal det fungere 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå