Pokey Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Ja. Har et par umoralske jævler som bruker min konto for å logge på. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Flere som har opplevd å lagre, avslutte MC og logge på senere og oppleve å falle igjennom de blokkene du stod på og ned i etasjen under? Lenke til kommentar
claes Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Ikke opplevd akkurat det, men er ihvertfall kjent at hvis man lagrer mens man croucher og så starter igjen så faller du gjennom den blokken du sto på Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Testet det nå og det virket ikke usannsynlig at det kan ha skjedd. Login server ser forresten ut til å fungere nå. Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Skulle virkelig ønske han Notch kunne lært seg å programmere i et skikkelig språk. Skal jo faen ikke lagge når grafikken er verre enn nintendo 64. Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Vi bare koste oss egentlig, og bare var oss sjøl. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Skulle virkelig ønske han Notch kunne lært seg å programmere i et skikkelig språk. Skal jo faen ikke lagge når grafikken er verre enn nintendo 64. Det er ikke spillet i seg selv som krever mye, det er java som krever mye. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Skal jo faen ikke lagge når grafikken er verre enn nintendo 64. Facepalm. 5 Lenke til kommentar
adrix97 Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Testet det nå og det virket ikke usannsynlig at det kan ha skjedd. Login server ser forresten ut til å fungere nå. det virker ikke hos meg Testet det nå og det virket ikke usannsynlig at det kan ha skjedd. Login server ser forresten ut til å fungere nå. det virker ikke hos meg edit: skulle ha minecraft lan idag... men når siden er nede så går det nå ikke. Endret 22. januar 2011 av adrix97 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Skift DNS hvis du har Altibox Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Og har man Nextgentel, kan det hende man ikke kommer inn på enkelte utenlandske sider pga kabelbrudd i Danmark Lenke til kommentar
Brian Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Har fiber fra NTE og kommer fortsatt ikke inn. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 edit: skulle ha minecraft lan idag... men når siden er nede så går det nå ikke. Lurer på om ikke det er mulig å skru av autentisering på serveren, som vil si at du kan spille minecraft selv om du ikke kan koble til minecraft.net. Er ikke helt sikker på hvordan det fungerer, men det er jo noe å se på. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Noen som vet om Bukkit har noen kommandoer som skal fungere "ut av esken"? Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Noen som vet om Bukkit har noen kommandoer som skal fungere "ut av esken"? Nei, tror ikke det. Noen her som har fått Bukkit til å loade plugins i det hele tatt? Jeg får masse errormeldinger, og i værste fall får jeg ikke logget inn en gang. Kan hende at pluginen ikke er kompitabel med builden jeg bruker, men jeg tror den skal være det. Lenke til kommentar
adrix97 Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Skift DNS hvis du har Altibox kan du si det mer spesifikt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Nopp, det kan jeg ikke En venn av meg som sa det Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 edit: skulle ha minecraft lan idag... men når siden er nede så går det nå ikke. Lurer på om ikke det er mulig å skru av autentisering på serveren, som vil si at du kan spille minecraft selv om du ikke kan koble til minecraft.net. Er ikke helt sikker på hvordan det fungerer, men det er jo noe å se på. Det er bare å sette online mode til false i server.properties filen. Men da vil alle hete player. Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Skulle virkelig ønske han Notch kunne lært seg å programmere i et skikkelig språk. Skal jo faen ikke lagge når grafikken er verre enn nintendo 64. Det er ikke spillet i seg selv som krever mye, det er java som krever mye. Derfor jeg ønsker at notch kunne lært seg et annet språk da. duhh.. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Noen som vet om Bukkit har noen kommandoer som skal fungere "ut av esken"? Nei, tror ikke det. Merkelig at ikke en gang /who er lagt inn som kommando.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå