Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som kan laste opp minecraft launcheren? Kommer ikke inn på sia for å laste den ned.

Har du prøvd å gå via Google sin buffrede? Det funker for meg når sia er nede.

Huh, tell moar!?

Google Minecraft og trykk på Bufret. Så på download. Pleier å funke ganske så greit.

Hvorfor går det ikke å fylle bøtta med vann fra vann som renner? F.eks i grotter.

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar

Noen som kan laste opp minecraft launcheren? Kommer ikke inn på sia for å laste den ned.

Huh, tell moar!?

Google Minecraft og trykk på Bufret. Så på download. Pleier å funke ganske så greit.

Hvorfor går det ikke å fylle bøtta med vann fra vann som renner? F.eks i grotter.

det går ikke fordi at... vel... jeg vet ikke helt men det går ikke.

Lenke til kommentar

Huh, tell moar!?

det går ikke fordi at... vel... jeg vet ikke helt men det går ikke.

Tror du kan bruke bøtta på kilde-blokken (det er en vann-blokk der), da forsvinner vannet fra grotta også.

Lenke til kommentar

Hvor får jeg prøvd spillet?

Du kan laste ned spillet gratis på www.minecraft.net. Da får du spilt single-player gratis, det er multiplayer-brukernavnet og -passordet du må betale for.

:thumbup:

Nei, du kan lage deg bruker gratis, og du laster ikke ned gratisversjonen. Den spiller du i nettleseren din.

Lenke til kommentar

Hvor får jeg prøvd spillet?

Du kan laste ned spillet gratis på www.minecraft.net. Da får du spilt single-player gratis, det er multiplayer-brukernavnet og -passordet du må betale for.

:thumbup:

Nei, du kan lage deg bruker gratis, og du laster ikke ned gratisversjonen. Den spiller du i nettleseren din.

Å joda, går lett an å laste ned gratis, men du får ikke online

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Men, om en som har betalt for spillet og logget inn, kan en annen bruker som ikke har betalt logge inn å spille offline.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...