N1ko Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Noen som kan laste opp minecraft launcheren? Kommer ikke inn på sia for å laste den ned. Har du prøvd å gå via Google sin buffrede? Det funker for meg når sia er nede. Huh, tell moar!? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Noen som kan laste opp minecraft launcheren? Kommer ikke inn på sia for å laste den ned. Har du prøvd å gå via Google sin buffrede? Det funker for meg når sia er nede. Huh, tell moar!? Google Minecraft og trykk på Bufret. Så på download. Pleier å funke ganske så greit. Hvorfor går det ikke å fylle bøtta med vann fra vann som renner? F.eks i grotter. Endret 21. januar 2011 av Wiciwato Lenke til kommentar
adrix97 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Noen som kan laste opp minecraft launcheren? Kommer ikke inn på sia for å laste den ned. Har du prøvd å gå via Google sin buffrede? Det funker for meg når sia er nede. Huh, tell moar!? Google Minecraft og trykk på Bufret. Så på download. Pleier å funke ganske så greit. Hvorfor går det ikke å fylle bøtta med vann fra vann som renner? F.eks i grotter. det går ikke fordi at... vel... jeg vet ikke helt men det går ikke. Lenke til kommentar
@b Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Noen som kan laste opp minecraft launcheren? Kommer ikke inn på sia for å laste den ned. Har du prøvd å gå via Google sin buffrede? Det funker for meg når sia er nede. Huh, tell moar!? Google Minecraft og trykk på Bufret. Så på download. Pleier å funke ganske så greit. Hvorfor går det ikke å fylle bøtta med vann fra vann som renner? F.eks i grotter. det går ikke fordi at... vel... jeg vet ikke helt men det går ikke. Tror du kan bruke bøtta på kilde-blokken (det er en vann-blokk der), da forsvinner vannet fra grotta også. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Hvor får jeg prøvd spillet? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Hvor får jeg prøvd spillet? På minecraft.net får du spilt classic. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Er det bare jeg som ikke får connecta til minecraft.net nå? Får ikke spilt på servern, irr! Endret 21. januar 2011 av Brian Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Er det bare jeg som ikke får connecta til minecraft.net nå? Får ikke spilt på servern, irr! Hvilken server ? Minecraft.net er oppe. Så lenge du får logget in er Minecraft.net oppe. Endret 21. januar 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
Brian Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Nei, får kun beskjeden can't connect to minecraft.net. Kommer heller ikke inn på minecraft.net i nettleseren. Snodige greier. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Merkelig. Nå kommer jeg meg heller ikke in p minecraft.net, men får logget meg inn. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Ja, funket fint i går kveld. Snakket med noen andre i sted, og de kommer inn, ingen problemer. Men jeg kommer meg ikke inn noen steder. Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Det er mye skurr med serverne på nettsiden. De har sikkert problemer med å oppdatere på lik linje med trafikkveksten. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Har de tenkt på å oppgradere serverne litt egentlig? Nå i siste tiden har det vært mye krøll når jeg har prøvds å spille iallefall. Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Hvor får jeg prøvd spillet? Du kan laste ned spillet gratis på www.minecraft.net. Da får du spilt single-player gratis, det er multiplayer-brukernavnet og -passordet du må betale for. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Hvor får jeg prøvd spillet? Du kan laste ned spillet gratis på www.minecraft.net. Da får du spilt single-player gratis, det er multiplayer-brukernavnet og -passordet du må betale for. Nei, du kan lage deg bruker gratis, og du laster ikke ned gratisversjonen. Den spiller du i nettleseren din. Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Går jo ikke ann å spille multiplayer jo. Login serveren er jo nede hele tiden! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Godt å høre det ikke er bare meg. Har prøvd av og til helt siden 6 tiden i kveld uten å lykkes å komme inn enda. Endret 21. januar 2011 av Brian Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Hvor får jeg prøvd spillet? Du kan laste ned spillet gratis på www.minecraft.net. Da får du spilt single-player gratis, det er multiplayer-brukernavnet og -passordet du må betale for. Nei, du kan lage deg bruker gratis, og du laster ikke ned gratisversjonen. Den spiller du i nettleseren din. Å joda, går lett an å laste ned gratis, men du får ikke online Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Du må logge inn med en bruker som du må betale for først for å kunne spille i offline mode. Så du kan ikke spille gratis. Men du kan altids spille classic mode gratis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Men, om en som har betalt for spillet og logget inn, kan en annen bruker som ikke har betalt logge inn å spille offline. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå