3rl3nd Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 her er mer bilde av hula har nesten bygget dette siden jeg begynte og spille minecraft. jeg har naturligvis ikke bare bygd på dette, jeg har bygd mye annet også Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Likte ikke skinpacken du bruker i det heletatt , du har ikke ville tatt bilder med orginal skins og lagt ut ? Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Likte ikke skinpacken du bruker i det heletatt , du har ikke ville tatt bilder med orginal skins og lagt ut ? jeg aner ikke hvorfor den er orginal. den ble slik etter update. ville bare vise hvor stort det er Lenke til kommentar
Snasent Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Likte ikke skinpacken du bruker i det heletatt , du har ikke ville tatt bilder med orginal skins og lagt ut ? jeg aner ikke hvorfor den er orginal. den ble slik etter update. ville bare vise hvor stort det er Du bytter jo i "mods and texture packs" i menyen.... Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Likte ikke skinpacken du bruker i det heletatt , du har ikke ville tatt bilder med orginal skins og lagt ut ? jeg aner ikke hvorfor den er orginal. den ble slik etter update. ville bare vise hvor stort det er Du bytter jo i "mods and texture packs" i menyen.... ??? kan du bytte skins i mods and texture packs??? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Faen så ustabilt minecraft.net er nå... Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Likte ikke skinpacken du bruker i det heletatt , du har ikke ville tatt bilder med orginal skins og lagt ut ? jeg aner ikke hvorfor den er orginal. den ble slik etter update. ville bare vise hvor stort det er Du bytter jo i "mods and texture packs" i menyen.... ??? kan du bytte skins i mods and texture packs??? Nei ikke skin på personer, det kan du kun gjøre på minecraft.net. Det eneste du kan endre er hvordan minecraft i seg selv ser ut, aka texture pack. Lenke til kommentar
Bastardo Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Får bare feilmeldingen: Connection lost Internat clien error: java.net.ConnectionExcpection: Connection timed out: Connect WHAT DOES THIS MEAN!?! Incomprehensible error all the way!! Lenke til kommentar
pxK Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Angående server for minecraft, må jeg oppdatere den eller oppdateres den selv? Lenke til kommentar
adrix97 Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Angående server for minecraft, må jeg oppdatere den eller oppdateres den selv? du må oppdatere Lenke til kommentar
pxK Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Aaaaargh, så funker jo ikke minecraft.net og jeg får ikke den nye clienten... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Huset på den nye saven byrjar å ta form Endret 19. januar 2011 av Slettet-J0FoqSqMwq Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Mine fire kjæleblekkspruter koser seg fortsatt i beste velgående. 1 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Artig. Det går vel også å få en blekksprut etter seg inn i en kanal og så inn i et basseng? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Nå er jeg lei av å daue på grunn av laava!!!!! Har dødd 5 gagner i gruvene min nå, men det er på grunn av at jeg prøver å lage vei gjennom lavaen^^ nå fant jeg forresten en del gull under en lavasjø.... Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Fant en Lapus Lazuli ore! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Oh god, hva kan den gjøre? Blekkspruter ser ut til å følge strømmen av vannet forresten, så å lokke de inn i basseng virker ganske lett. Ekte tøffinger spawner rett ved siden av de da Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Noen som har en texture pack å anbefale? Er lei av Quandary da den mangler for mange textures, som f.eks Lapus Ore, farget wool, dispenser osv. Endret 19. januar 2011 av N1ko Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Hvilken server er mest aktiv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå