Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)

Anbefalte innlegg

Jeg fant diamantene omtrent der Redstone finnes, omtrent 7 blokker opp fra bunnen av mappet. Så romsterer jeg bare rundt omkring, litt opp og litt ned til jeg finner de. Du trenger iron hakke eller bedre for å få nytte av de. Det går ganske mye raskere med diamant hakke enn iron, og de holder myyyyye lenger før du må lage ny.. Men til gjengjeld er det vanskelig å finne diamanter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da slenger jeg opp noen flere bilder fra det digre og feeete norske flagg "kuben"

Som Borbra sier mye arbeid og tid. Vi fikk admin rettigheter på serveren pga dette :cool::w00t:

Fant et annet "morsomt" sted på samme serveren:

Kan legge opp timelaps i morra/dag.

Lenke til kommentar

som overnevnte sier har vi og et par hyggelige folk til fra forumet lagt mye tid i glass lava og vann.

kanskje ikke like kunstnerisk som en kube av norske flagg, men endog tidkrevende

alt starter med et lavafall fra en "balkong"(første bilde, med huset til TheCoon på forumet sin mansion) og ned i glasstaket og noen stolper i en hule(som lys) og videre ut under gulvet i et undervannsrom med rennende vann på sidene videre til en tunell som ikke er helt ferdig enda(se siste bilde)

minecraft11281845935.png

mincraft21281845935.png

minecraft31281845935.png

minecraft41281845935.png

minecraft51281845935.png

minecraft61281845935.png

minecraft71281845935.png

beklager langt innlegg, men fant ikke den spoiler blablabla knappen.

Endret av thiscouldbeanyone
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...