Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt forskjellig, man får "dyes" av forskjellige ting. F.eks de røde og gule blomstene gir røde og gule dyes og når man tar en slik sammen med en ull får man en farget ull. Man kan også blande en del av de, som f.eks rød og gul dye som gir oransje dye. Også er det andre som blandes med "bonemeal", bonemeal får man av bones som skeletons dropper

Oversikt her:

http://www.minecraftwiki.net/wiki/Dye

Lenke til kommentar

Jeg har samme problem. Merker at spillet bruker mer prosessorkraft.

Kjenner flere som har det problemet. Det har gitt seg litt hos meg så fps'en har gått opp litt.

Noen som kan hjelpe med å sette på enn server ?

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Jeg syns det spawner mye mer dyr og mobs rundt meg etter 1.2 update ? flere som har merket dette ?

Det har vært sånn siden Halloween oppdateringen...

Lenke til kommentar

Jeg syns det spawner mye mer dyr og mobs rundt meg etter 1.2 update ? flere som har merket dette ?

Det har vært sånn siden Halloween oppdateringen...

Begynte å spille Minecraft for 2 uker siden, og tom. jeg reagerer på at det spawner mye mer dyr og mobs nå. Så er tvilsomt likt som i Halloween oppdateringen...

Lenke til kommentar

Det er berre å spør og du får svar vet du :thumbup:

Akkurat nå tester jeg å installere server softwaren på samme pc som jeg spiller på(win7). Fikk starta serveren og joina, men får ikke til den delen der andre skal kunne koble seg til. Hvordan gjør man det ?

Lenke til kommentar

Det er berre å spør og du får svar vet du :thumbup:

Akkurat nå tester jeg å installere server softwaren på samme pc som jeg spiller på(win7). Fikk starta serveren og joina, men får ikke til den delen der andre skal kunne koble seg til. Hvordan gjør man det ?

Har du åpnet porter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...