Tj-nome Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Minecraft Beta 1.2 Minecraft Beta 1.2 is live. All servers need to be updated to 1.2. New features: * Note blocks (right click to tune, trigger to play) * 15 wool dyes * A new water dwelling mob * New tree types * Reeds magically turned into sugar canes. They still make paper. * A bunch of new crafting recipes * One secret useful block * One secret pretty block * Cake * AND MOAR, probably. I forget! Bugfixes: * Paintings work in multiplayer * Disconnecting while riding no longer keeps the player in the world * A bunch more state is properly synched in multiplayer * Fixed colors going weird on PowerPC * Fixed a horrible chunk reload loop in singleplayer * Fixed most lighting bugs in newly generated SMP maps * Falling sand behaves better in SMP * Fixed a few crash on load level bugs Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Edit: Trykk på bilde for å se hva som er der.. Endret 13. januar 2011 av Slettet-J0FoqSqMwq Lenke til kommentar
Weir Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Tittet på den nye terrain.png og det ser ut som det er en ny rope ore i spillet :O Endret 13. januar 2011 av Dr. Weir Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Nei.. men jeg tar skade om jeg berører den. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 får du noe spesielt av å drepe de? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 får du noe spesielt av å drepe de? Fikk "Ink sack" Lurer på hva de er til.. Lenke til kommentar
claes Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Ink sack høres ut som hører med til "wool dyes" Nye tre-typen, ser annerledes ut men er akkurat som vanlig tre, blir til vanlige planker etc Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Det tenkte jeg også.. Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Water mobs får meg til å frike ut helt. Det er en ting når en creeper plutselig er i trynet mitt, men monster i vann har alltid hatt en mer skremmende effekt på meg. Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Water mobs får meg til å frike ut helt. Det er en ting når en creeper plutselig er i trynet mitt, men monster i vann har alltid hatt en mer skremmende effekt på meg. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 jeg lasta akkurat ned updaten men har kjempeproblemer med lag, noen andre som har merket dette? helt umulig å spill spillet, sitter på en pc med q9550 cpu og 6 gb minne, det burdte ikke være noe problem. har også oppdatert java. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 jeg lasta akkurat ned updaten men har kjempeproblemer med lag, noen andre som har merket dette? helt umulig å spill spillet, sitter på en pc med q9550 cpu og 6 gb minne, det burdte ikke være noe problem. har også oppdatert java. Prøv å gå 1 eller 2 javaversjoner tilbake, den aller siste javaversjonen har jeg hvertfall store problemer med win xp home sp3 Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Monsterene er fredlige. De forsvinner ikke på Peacefull, og jager deg ikke. Muligens de oppfører seg annerledes på hard eller noe slikt, men tror ikke det. Vet ikke om det er nytt, men plasserte en enslig fakkel midt i ødemarka, stakk og kom tilbake rett etterpå. Da var det plutselig over 15 dyr som surret rundt der. Både Kuer, sauer, griser og høns. :/ Er vel det man kaller en farm? Kom også på en annen ting. Med den nye ore-en som kommer, så må man langt utafor det allerede genererte kartet for å finne. Altså, store servere vil ha problemer med å finne det. Lurer også på om jeg skal begynne på nytt på single player. :/ Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Hvorfor starte på nytt ? mister motet av å starte ny level jeg, hvertfall når jeg ser hvor mye arbeid jeg har lagt ned i min første savegame. Edit : Mitt første møte med en svart sau Endret 13. januar 2011 av Lumpness Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 det virker som om problemet med laggen kommer når dataen skal tegne det nye kartet mens jeg utforsker nye steder, men det er null problem å gå tilbake der jeg har vært før. da funker alt hundre prosent Lenke til kommentar
t0mas Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Hei! Har spilt minecraft i noen måneder nå, men har hatt et problem. På den stasjonere XP maskinen som er 4-5 år gammel funker Minecraft perfekt på, men på laptopen min som er 1 år gammel kommer det en feilmelding når den skal komme inn på menyen. Minecraft vinduet blir svart i noen sekunder, før denne feilmenldingen kommer opp: Bad video card drivers! ----------------------- Minecraft was unable to start because it failed to find an accelerated OpenGL mode. This can usually be fixed by updating the video card drivers. --- BEGIN ERROR REPORT 7fe0271 -------- Generated 13.01.11 20:23 Minecraft: Minecraft Beta 1.2 OS: Windows 7 (x86) version 6.1 Java: 1.6.0_23, Sun Microsystems Inc. VM: Java HotSpot Client VM (mixed mode), Sun Microsystems Inc. LWJGL: 2.4.2 [failed to get system properties (java.lang.NullPointerException)] org.lwjgl.LWJGLException: Pixel format not accelerated at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method) at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeerInfo.java:52) at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.java:185) at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:311) at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:856) at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:784) at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:765) at net.minecraft.client.Minecraft.a(SourceFile:280) at net.minecraft.client.Minecraft.run(SourceFile:642) at java.lang.Thread.run(Unknown Source) --- END ERROR REPORT a8030836 ---------- Noen som har en løsning? Funker ikke i nettleseren heller. EDIT: Har oppdatert skjermkort. Endret 13. januar 2011 av Pazflor Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Kan du gi meg specs på systemet? Endret 13. januar 2011 av Tj-nome Lenke til kommentar
claes Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Tok sin tid å få samlet 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå