Tj-nome Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Er ikke en direkte ekspert på alle modem/ruter typene. Vil anbefale på det sterkeste Bredbånd og andre internett-tilkoblinger kategorien på diskusjon angånde port. Det er mange flinke inne der som kan svare bedre en meg på spørsmål med ports. Endret 12. januar 2011 av Tj-nome Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) One sentence to describe it all: How many zeros are there in one million? Endret 12. januar 2011 av Tj-nome Lenke til kommentar
adrix97 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 One sentence to describe it all: How many zeros are there in one million? let`s celebrate Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Denne suksessen er virkelig fortjent. Håper Minecraft blir bedre og bedre som tiden går! Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Har et halvveis off-topic spørsmål. Jeg og noen venner skal spleise på en VPS i tyskland til bland annet Minecraft. Prisene er oppgitt med 19% VAT, hvordan blir dette i forhold til norsk MVA? Skjer det ingenting, eller blir det lagt oppa igjen, eventuelt etter at tysk MVA er trekt fra? Så vidt jeg har skjønt er det vell ikke min plikt å betale den momsen i såfall, men leverandørens i tilfeller som dette. Stemmer dette? Lenke til kommentar
D02 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) nå har minecraft blidt solgt i 1 milion eksemplarer : ) ganske imponerende.link edit: linken klikka. edit 2: lit sen : / Endret 12. januar 2011 av D02 Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Herlig med 1 million solgte grattis Lenke til kommentar
dredg Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Kommer the Nether på SMP snart? Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Hvor kan jeg lese mer detaljert om hosting av minecraft-servere? Minecraft-wiki'en sier lite om hvordan man f.eks. gjør at folk som joiner serveren ikke kan bygge, men bare se seg rundt. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Dæven begynte å se på den minecraft serien som var postet tidligere her, å stan som den tar av etterhvert! Ler meg i hjel, samtidig som jeg er imponert over alt som skjer i den byen! http://www.youtube.com/watch?v=EOSA5aoQzGM 1 Lenke til kommentar
adrix97 Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Dæven begynte å se på den minecraft serien som var postet tidligere her, å stan som den tar av etterhvert! Ler meg i hjel, samtidig som jeg er imponert over alt som skjer i den byen! http://www.youtube.com/watch?v=EOSA5aoQzGM tre ord... lol Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 tre ord... lol Vanligvis når man skal si tre ord er ikke "tre ord" to av dem. 2 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 tre ord bokstaver... lol There, i fixed it. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Har notch nevnt noe hvordan de skal designe lamper / lanterns ? Lenke til kommentar
claes Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 tre ord... lol Vanligvis når man skal si tre ord er ikke "tre ord" to av dem. tre ord bokstaver... lol There, i fixed it. LOL = Laughing out loud = tre ord Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 LOL = Laughing out loud = tre ord Med det står jo helt tydelig 3 bokstaver ikke 3 ord. Har fint lite å si hva det betyr. 3 Lenke til kommentar
espenk95 Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Dette er et urtolig artig spill! Jeg har bare spilt "Single Player" og minet og bygd mwg fint hus osv... Ikke noe online enda Det ser kanskje litt "jalla" ut, men er veldig bra! (Og litt avhengihetsskapende) Jeg skal ligge over hos en venn i helga, og da blir det vel litt Minecraft! Sist jeg lå over satt vi 11- 12 timer i strekk med bare Minecraft! Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 LOL = Laughing out loud = tre ord Med det står jo helt tydelig 3 bokstaver ikke 3 ord. Har fint lite å si hva det betyr. Men minecraft er bare et ord , så denne diskusjonen kan dere ta en annen plass på forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå