adrix97 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 SNART KAKE PÅ MINECRAFT!!!!! YAY kake??? jeg trodde "the cake was a lie" men seriøst hva mener du? det stør i bloggen!!! YAY Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Var vel ikke det jeg helt hadde håpet på, en update med kake ? Møbler , Heis, Lettere tilgang på clay , watermobs , mulighet for å sette fra seg ting Lenke til kommentar
adrix97 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Var vel ikke det jeg helt hadde håpet på, en update med kake ? Møbler , Heis, Lettere tilgang på clay , watermobs , mulighet for å sette fra seg ting det står også at notch skal lage << Morsomme>> ting i fremtiden og det er mer enn bare kake i denne updaten. Endret 12. januar 2011 av adrix97 Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 man kan da sette fra seg ting Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Ja vet det tenkte på et fat med mushroomstew og slikt jeg nå. Vil pynte litt ekstra. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Minecraft has crashed! ---------------------- Minecraft has stopped running because it encountered a problem. If you wish to report this, please copy this entire text and email it to [email protected]. Please include a description of what you did when the error occured. --- BEGIN ERROR REPORT a1dce528 -------- Generated 12.01.11 15:35 Minecraft: Minecraft Beta 1.1_02 OS: Windows 7 (x86) version 6.1 Java: 1.6.0_21, Sun Microsystems Inc. VM: Java HotSpot Client VM (mixed mode), Sun Microsystems Inc. LWJGL: 2.4.2 OpenGL: GeForce 9800 GTX/9800 GTX+/PCI/SSE2 version 3.3.0, NVIDIA Corporation java.nio.BufferOverflowException at java.nio.DirectByteBuffer.put(Unknown Source) at java.nio.ByteBuffer.put(Unknown Source) at ge.a(SourceFile:148) at ge.a(SourceFile:62) at ae.a(SourceFile:28) at ge.a(SourceFile:243) at net.minecraft.client.Minecraft.i(SourceFile:1054) at net.minecraft.client.Minecraft.run(SourceFile:677) at java.lang.Thread.run(Unknown Source) --- END ERROR REPORT 91cdab6e ---------- Det er på startup, rett etter Mojang-logoen. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Minecraft has crashed! ---------------------- Minecraft has stopped running because it encountered a problem. If you wish to report this, please copy this entire text and email it to [email protected]. Please include a description of what you did when the error occured. --- BEGIN ERROR REPORT a1dce528 -------- Generated 12.01.11 15:35 Minecraft: Minecraft Beta 1.1_02 OS: Windows 7 (x86) version 6.1 Java: 1.6.0_21, Sun Microsystems Inc. VM: Java HotSpot Client VM (mixed mode), Sun Microsystems Inc. LWJGL: 2.4.2 OpenGL: GeForce 9800 GTX/9800 GTX+/PCI/SSE2 version 3.3.0, NVIDIA Corporation java.nio.BufferOverflowException at java.nio.DirectByteBuffer.put(Unknown Source) at java.nio.ByteBuffer.put(Unknown Source) at ge.a(SourceFile:148) at ge.a(SourceFile:62) at ae.a(SourceFile:28) at ge.a(SourceFile:243) at net.minecraft.client.Minecraft.i(SourceFile:1054) at net.minecraft.client.Minecraft.run(SourceFile:677) at java.lang.Thread.run(Unknown Source) --- END ERROR REPORT 91cdab6e ---------- Det er på startup, rett etter Mojang-logoen. Har du forandret texture pakke? 1 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Ja. Håpte det ikkje var det som skapte det. Eg blanda Avien sin med scribblecraft. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Kan du ta en kjapp reinstall av minecraft der du starte den uten ekstra texture pakke og sjekke om mistanken min er riktig? Endret 12. januar 2011 av Tj-nome 1 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Sjå det. Skal leka meg litt meir, men nå veitt eg iallefall kva som skal til for å fiksa det. Takk! edit: var visst items i gui som var eit alt for stort bilde. Eg resiza til 265 så gjekk alt bra. Endret 12. januar 2011 av Alliha Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Tj, eller andre serverfolk: brukar du linux? Kan du hjelpe meg? Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 De aller fleste med server av noe størrelse bruker vel linux? Ellers er det vel bare å spørre hva du trenger hjelp til med en gang istedet for å spørre om hjelp først ;P <rant> Samme gjelder btw folk som vil noe (internett/sms), men ikke vet om du er tilgjengelig, så de bare spør "er du der?" o.l., det er irriterende og unødvendig. Spør hva du vil med en gang ffs! </rant> 1 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Sorry then. Tingen er det å i det heile få den på beina. Har prøvd tidligare, men folk får ikkje connecta og eg klarar ikkje å åpna porten. Prøvde litt med netcat, men det var ikkje vellykka, og eg finn heller ikkje den lokale ip-en til serveren. What do? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Sorry then. Tingen er det å i det heile få den på beina. Har prøvd tidligare, men folk får ikkje connecta og eg klarar ikkje å åpna porten. Prøvde litt med netcat, men det var ikkje vellykka, og eg finn heller ikkje den lokale ip-en til serveren. What do? Siden du har linux på maskinen og tipper iptables ganske clean er problem trulig på routeren eller modemet i huset. Har du info på dem? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Iptables? Og kva info er relevant? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Informasjon om iptables: iptables -L Den burde sjå noe slikt ut, vist du ikke har forandret noe spessefik: Chain INPUT (policy ACCEPT) target prot opt source destination Chain FORWARD (policy ACCEPT) target prot opt source destination Chain OUTPUT (policy ACCEPT) target prot opt source destination Informasjon me treng er navne på ruteren i huset døme: D-Link 635 der modemet er ZyXel P-2602HWT-F3 vist du har telenor og hva forandringer du ha gjort Som oftes må du åpne porter på ruteren for at folk skal connecte, standar porten til minecraft er: 25565 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg har ventelo og klarer ikke og åpne noe porter for det funker ikke veit dere noe murligheter? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Jeg har ventelo og klarer ikke og åpne noe porter for det funker ikke veit dere noe murligheter? Trudde ventelo brukte rene modem. Hvis du går i dosvindu (start, kjør, CMD<enter>) og skriver ipconfig så ser du om det er modem eller routermodem du har. Har du routermodem vil du få en ipadresse som starter på 192... eller 10... I såfall kan du se etter ipadressen til standard gateway (som du kan logge deg inn på med nettleseren). Kjem du innpå modemet, sett opp port forwarding Endret 12. januar 2011 av Tj-nome Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg har ventelo og klarer ikke og åpne noe porter for det funker ikke veit dere noe murligheter? Trudde ventelo brukte rene modem. Hvis du går i dosvindu (start, kjør, CMD<enter>) og skriver ipconfig så ser du om det er modem eller routermodem du har. Har du routermodem vil du få en ipadresse som starter på 192... eller 10... I såfall kan du se etter ipadressen til standard gateway (som du kan logge deg inn på med nettleseren). alt dett der er gjort jeg har satte opp vitrual server men funker ikke fordi det står at porten er ofline Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 iptables såg greit ut. Routeren er ein Jensen Airlink 29150, og modemet er eit eller anna standard motorola-greier levert av get. Men tingen med åpning av portar er vel at ein må velge den lokale ip-en ein skal åpne porten for, og eg finn ikkje den. Med bruk av Fing- hold on, nå fant eg den. Kanskje det virkar? Ok, nå vil ikkje serveren starte ein gong. Eg har eigentleg ikkje tid til dette, eg prøvar ein annan dag, men takk for hjelpa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå