Unlimited LTD Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Oi, der krasja Minecraft. For en eksplosjon... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 jeg tror den eksplosjonen føkka opp litt hahah Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Fortress Gamer mumble-3.verygames.net 50139 Join Vi er en 4 stk fra forumet som pleier å være på mens vi spiller. Mumble er en open source chat lignende ventrilo for de som ikke viste det. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Kor bra nettlinje har du? Og det skal eigentleg godt gjerast å få ein stabil server med den ustabile programvara. Ikke verdens beste opp-linje, men jeg skal se om jeg får den opp på servermaskinen, og kjøre et par tester. Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Har lastet minecraft ned fra piratlandet, men det frister enormt å kjøpe det, nå eg ser dere koser dere i mp. Hva gjør dere i mp? Blir dere enige om å bygge forskjellige prosjekt? Eller bare springer dere rundt å herjer? Noen som vett hvordan eg får tak i jern barer? Må eg smelte noe får å få disse? Har så lyst å lage meg minecart men vett ikke hvordan eg får tak i disse barene. Endret 14. august 2010 av Xp3ri3nZ Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Noen bygger prosjekt sammen, noen ødelegger prosjektene til andre (fy fy), noen holder seg mest for seg selv. Har heldigvis ikke møtt på folk som ødelegger andre sitt arbeide. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Prosjektet jeg har jobbet med helt siden det nye mappet begynte er BORTE. Jeg er trist nå. Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Ok ja kan tenkte meg det er nok noen som ødelegger. Men så noen posta en video fra youtube der dei hadde laga replica av jorden det var vanvittig kult. Fant ut hvordan eg laga jernbarer måtte smeltet noe blokker ja som eg bare hadde 6 av, og eg har mina i maaangen timer! hmm ja skal ikke bli lett å finne nok av dei Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Ingen øydeleggjer noko som helst. Gud, kor monge gongar må ein seie det? Serveren tek backup no og då, og om serveren kræsjar, blir den restored frå siste backup. Dermed blir tinga "sletta" Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Vet noen om de har tenkt til å ordne togbane buggen i mp? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 "De" og "de", fru blom. Er kun ein mann som jobbar på minecraft. Det skal vel kome ein fix om litt, men neste veke er førsteprioriteten fungerande kister. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Jeg må rette på meg selv. Ingen har ødelagt prosjektet mitt, det ble borte pga. backup. Jeg er trist uansett. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Hehe, opplevde noe lignende selv i går. Hadde jobbet i flere timer med et prosjekt, plutselig kræsja serveren. Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 http://www.youtube.com/watch?v=xBbXdKWDwiw Gameplay. Hopp til 4:40 for å se eksplosjonen som ble forusaket av tnt-en i bilde på forrige side. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Sjekk diamant-funnet mitt da! Alt i alt 10 diamanter. Endret 14. august 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Massivt tre. Endret 14. august 2010 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Sjekk diamant-funnet mitt da! Alt i alt 10 diamanter. dro inn 13 her, lagde lava elv ned fra et fjell, datt ned på treet under og døde, lavaen rant over tinga mine som var mange stacks med iron og 13 diamanter og jeg ble sur. Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Sjekk diamant-funnet mitt da! Alt i alt 10 diamanter. Hvor langt nede fant du dem?? Var det stress?? Hvilken tool må du ha får å pike dem? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Har spilt rundt 20 timer på en save, og bare funnet 3 diamanter. Er det bare jeg som ikke går langt nok ned? Og er det noe vits i å lage utstyr av diamanter. Går det så mye fortere enn med jern? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå