NoNamesLeft Skrevet 25. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2010 Haha! drit rått! må nesten prøvest en dag! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Søvn er overvurdert, spesielt når ein kan lage berg og dalbane i minecraft Lenke til kommentar
Copopit Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 *snipp* Ganske moro spill, men nå i det siste har Java fucka seg og jeg kan ikke spille Minecraft Reinstallere? ja... gjorde det minst 5 ganger, men var ikke så farlig fordi jeg hadde bestilt Win7 64-bit så nå funker det som det skal Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Seecret Friday update 2! OooooOOOoo! Yep, it’s that time again! Infdev’s been updated with some seecret fun stuff. You might want to go spelunking on newly generated levels or previously unexplored terrain. Eg har hørt rykter om skattekammer langt nede i grottene, med ei heilt ny blokk som spawner monster. 1 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 (endret) Seecret Friday update 2! OooooOOOoo! Yep, it’s that time again! Infdev’s been updated with some seecret fun stuff. You might want to go spelunking on newly generated levels or previously unexplored terrain. Eg har hørt rykter om skattekammer langt nede i grottene, med ei heilt ny blokk som spawner monster. Dæven! må sjekkes ut iløpet av natten! Satt akkurat å gamet creative med en venn: Borg: Tunell under: Tunnelen var det styret... en liten feil og vannet eller lavaen kom strømmende. Endret 26. juni 2010 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 Begynte akkurat å spille infdev for første gang.... forstår egentlig fint lite Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Finn eit tre, hald inne museknappen til du får ei lita treblokk nederst på skjermen. Gjer dette fleire gongar. Så trykkje du på "i" og flyttar treet til den firkanta ruta. Så trykkjer du på plankane som dukkar opp for å "crafte" det om til plankar. Så lagar du "tree pickaxe" etter bildet nederst her. Så kan du få steinblokker når du grev i stein, og får stone pickaxe, som du kan få tak i coal og iron med. Les utforsk denne sida litt: http://www.minecraftwiki.net/wiki/crafting Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 27. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2010 Finn eit tre, hald inne museknappen til du får ei lita treblokk nederst på skjermen. Gjer dette fleire gongar. Så trykkje du på "i" og flyttar treet til den firkanta ruta. Så trykkjer du på plankane som dukkar opp for å "crafte" det om til plankar. Så lagar du "tree pickaxe" etter bildet nederst her. Så kan du få steinblokker når du grev i stein, og får stone pickaxe, som du kan få tak i coal og iron med. *snipp* Les utforsk denne sida litt: http://www.minecraftwiki.net/wiki/crafting Ooo... takk takk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-iQOhuGs2 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Seecret Friday update 2! OooooOOOoo! Yep, it’s that time again! Infdev’s been updated with some seecret fun stuff. You might want to go spelunking on newly generated levels or previously unexplored terrain. Eg har hørt rykter om skattekammer langt nede i grottene, med ei heilt ny blokk som spawner monster. Har funnet en av disse tror jeg. Var to kister med diverse digg i som korn, bøtter, en ridesal (kan brukes på griser og sauer) og litt mer. Tror hva du får er ganske random da siden jeg tviler på at korn er en snasen gave. Men den grotten var ganske nær bakkenivå så kanskje jeg fant noe lignende. Ny her på forumet men stor fan av spillet minecraft så måtte jo joine hehe. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 No er det monsterlydar i grottene. Fyfaen, eg blir pissredd! Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 8. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2010 Hmm.... har gravd meg en ganske dyp grotte nå, men det er stort sett bare jord å stein. Har også funnet "amdin-blocks" som ligger litt iveien her å der... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-iQOhuGs2 Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Monsterlyder ja.. syns det hørtes ut som ufo lyder så kikket opp som en idiot . Kom forresten en ny ore i spillet 3juli som heter redstone så de av dere som har games eldre en 3juli burde kanskje vurdere å lage en ny world for og få disse tingene(Var i det minste det jeg leste i går kveld før jeg la meg.) Endret 8. juli 2010 av Slettet-iQOhuGs2 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Er det noen som kjører server her eller? Hadde vert gøy å begynne igjen.. PS: jeg er en kløpper på å lage mario og pikachu Lenke til kommentar
Gjest Slettet-iQOhuGs2 Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Oppdateringer kommer på løpende bånd nå ser det ut til så istede for og poste hver gang det kommer noe nytt legger jeg til to linker så vist minecrafen updater seg kan du ta en rask kikk innom. http://www.minecraftwiki.net/wiki/Patch_History http://notch.tumblr.com/ Endret 10. juli 2010 av Slettet-iQOhuGs2 Lenke til kommentar
Error404 Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Nettopp kjøpt spillet selv. Er helt utrolig avhengihetsskapende! Eneste som er litt kjedelig er RAMen som slukes mens du finner nye steder. Spillet tar jo vare på de stedene du har oppdaget, noe som krever en del ram etterhvert:( Er glad i både creative og survival-mode. Er admin på en server, og kan ikke vente til multiplayer survival kommer ut:D! Tenkte bare å introdusere meg her! Håper det dukker opp flere som har oppdaget hvor konge dette spillet er etterhvert! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 No har det kome BÅTAR i alpha Eg har allereie laga ei vannsklie. Lenke til kommentar
Error404 Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 No har det kome BÅTAR i alpha Eg har allereie laga ei vannsklie. Båtene er så skjøre! Går istykker med en gang de berører en kant:( Men har planer om å gjøre det samme selv. Laget en relativt lang vannrenne, som jeg har planer om å utvide etterhvert. Bruker den foreløpig for å holde creeps unna inngangen min da, siden strømmen tar de med bort:D Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Utrolig at en kar har laget et supert spill som dette, og har tjent hundre-tusen vis av kroner bare på et lite JAVA spill.. utrolig.. 1 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Utrolig at en kar har laget et supert spill som dette, og har tjent hundre-tusen vis av kroner bare på et lite JAVA spill.. utrolig.. Lite og lite fru blom... Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 8x jordoverflata er ikkje så veldig lite nei Men det hadde kravd meir enn 200 petabytes lagringsplass though.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå