svelemoe Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Hvordan installerer jeg Minecart Mania? Nedlastbare filer inneholder jo bare .class filer. La meg gjette: Opne minecraft_server.jar i winrar og legge til class filene du lasta ned. Med mindre du har prøvd det frå før. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Hvordan installerer jeg Minecart Mania? Nedlastbare filer inneholder jo bare .class filer. La meg gjette: Opne minecraft_server.jar i winrar og legge til class filene du lasta ned. Med mindre du har prøvd det frå før. Har prøvd å gjøre det i minecraft_server, minecraft_mod, pakke filene til en .jar fil og putte i plugins. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Mitt siste verk er slottet lengst ned på kartet, fant et helt ufattelig stort grottesystem rett under der jeg bygde. sålangt har jeg brukt rundt 500 fakler for å lyse opp grottene Slottet: Vegglengde = 18 klosser fra tårn til tårn. vegghøyde = 7 klosser. Tårn = 5x5 tårnhøyde = 10 klosser Ikke store byggverket, men tok mange timer å smelte stein Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Hvordan får du det kartet? Lenke til kommentar
Lange Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Noen plasserte dette foran huset til den jødisk fyr på serveren vår >< 3 Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg leter etter en bra texture pakke! Noen forslag? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 http://www.google.no/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=texture+pack+minecraft Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Hvordan får du det kartet? Bruker et program som heter Cartograph for å generere kart Slott nr 2 i bilder Utside : Ildsted og egen vannkilde : Hele Borgen : Endret 9. januar 2011 av Lumpness Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Jeg leter etter en bra texture pakke! Noen forslag? anbefaler painertly pack, den kan du customize s mye du vil Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Da har man kommet seg et godt stykke på skrues pengebinge. Bare å dele opp rommene igjen. javaw_2011_01_10_09_44_38.bmp Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Mr. A, dine bilder er grusomt digre (plass) gange 3, det hadde vært fint om du kunne komprimert det til PNG eller JPEG. Ellers har også minecraft egen mulighet for screenshot; Hold F1 inne og trykk på F2, filene lagres som PNG i denne mappa: %appdata%\.minecraft\screenshots Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Mr. A, dine bilder er grusomt digre (plass) gange 3, det hadde vært fint om du kunne komprimert det til PNG eller JPEG. Ellers har også minecraft egen mulighet for screenshot; Hold F1 inne og trykk på F2, filene lagres som PNG i denne mappa: %appdata%\.minecraft\screenshots Har brukt masse timer på å bygge, og det er alt du har å si ? Da kan du like så godt la være. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Mr. A, dine bilder er grusomt digre (plass) gange 3, det hadde vært fint om du kunne komprimert det til PNG eller JPEG. Ellers har også minecraft egen mulighet for screenshot; Hold F1 inne og trykk på F2, filene lagres som PNG i denne mappa: %appdata%\.minecraft\screenshots Har brukt masse timer på å bygge, og det er alt du har å si ? Da kan du like så godt la være. Hvorfor det, han sier jo noe fornuftig som du bør ta til deg hvis du faktisk vil at folk skal gidde å se på det du har brukt mange timer på å bygge. 2 Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Hvordan får du det kartet? Bruker et program som heter Cartograph for å generere kart Vet du hvordan man bruker Cartograph for å mappe et map på en server? (Min egen server) Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Hva er de største oppdateringene siden oktober/november? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Har ikke spillt Minecraft siden November, hvordan står det til? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Da har man kommet seg et godt stykke på skrues pengebinge. Bare å dele opp rommene igjen. Jeg holder på med det samme, og sliter litt med romfordelingen selv. Et par-tre bilder av min binge så langt: Valgte å bygge i 30x30 jeg. Hadde ikke plass til noe mer Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Da har man kommet seg et godt stykke på skrues pengebinge. Bare å dele opp rommene igjen. Jeg holder på med det samme, og sliter litt med romfordelingen selv. Et par-tre bilder av min binge så langt: Valgte å bygge i 30x30 jeg. Hadde ikke plass til noe mer Hvor er denne lokalisert? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Det som er synd med Minecraft er at det er jo tøft med store bygninger, men når det ikke går ann å møblere huset ditt blir det jo bare et tomt skall. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Hvor er denne lokalisert? På serveren til en kompis av meg. Hvis det var det du mente? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå