Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan installerer jeg Minecart Mania? Nedlastbare filer inneholder jo bare .class filer.

La meg gjette: Opne minecraft_server.jar i winrar og legge til class filene du lasta ned.

Med mindre du har prøvd det frå før.

Har prøvd å gjøre det i minecraft_server, minecraft_mod, pakke filene til en .jar fil og putte i plugins.

Lenke til kommentar

Mitt siste verk er slottet lengst ned på kartet, fant et helt ufattelig stort grottesystem rett under der jeg bygde. sålangt har jeg brukt rundt 500 fakler for å lyse opp grottene

Slottet:

Vegglengde = 18 klosser fra tårn til tårn.

vegghøyde = 7 klosser.

Tårn = 5x5

tårnhøyde = 10 klosser

Ikke store byggverket, men tok mange timer å smelte stein

Lenke til kommentar

Mr. A, dine bilder er grusomt digre (plass) gange 3, det hadde vært fint om du kunne komprimert det til PNG eller JPEG. Ellers har også minecraft egen mulighet for screenshot; Hold F1 inne og trykk på F2, filene lagres som PNG i denne mappa: %appdata%\.minecraft\screenshots

Lenke til kommentar

Mr. A, dine bilder er grusomt digre (plass) gange 3, det hadde vært fint om du kunne komprimert det til PNG eller JPEG. Ellers har også minecraft egen mulighet for screenshot; Hold F1 inne og trykk på F2, filene lagres som PNG i denne mappa: %appdata%\.minecraft\screenshots

Har brukt masse timer på å bygge, og det er alt du har å si ? Da kan du like så godt la være.

Lenke til kommentar

Har brukt masse timer på å bygge, og det er alt du har å si ? Da kan du like så godt la være.

Hvorfor det, han sier jo noe fornuftig som du bør ta til deg hvis du faktisk vil at folk skal gidde å se på det du har brukt mange timer på å bygge.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Da har man kommet seg et godt stykke på skrues pengebinge. Bare å dele opp rommene igjen.

Jeg holder på med det samme, og sliter litt med romfordelingen selv. Et par-tre bilder av min binge så langt:

f4f01e9918b9e2ed187832cc72a8945c.png

e92d6cd0ba75e9f71d8abbdcb59c33dd.png

8458a9618a435830543bc183df0dce23.png

Valgte å bygge i 30x30 jeg. Hadde ikke plass til noe mer :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...