arthoz Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 noen andre som har opplevd at det plutselig blir sort skjerm mens man spiller også står det at programmet svarer ikke? spiller på en windows 7 pc, og har ingen problemer med å spille gta 4. så det kan ikke være noe med det? jupp, skjer en gang i blandt =) Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) @vesleengen om jeg skjønner meg på de nye serverprogrammene så fyrer jeg opp en etter jobb i morgen edit: om jeg ikke bare fikser det fra jobben i morgen så den får stå der og ture å gå Endret 6. januar 2011 av ananashapå Lenke til kommentar
D02 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Er jo uansett litt rart å sammenligne et ferdig spill fra en stor kjent utvikler med et spill fra et inntil nå enkeltmannsforetak i beta. If you cath my drift. jeg sammenlignet ikke gta 4 med minecraft (var ikke meningen vertfall) det jeg mente var at det ikke kunne være noe galt med pcen min. fordi jeg kjører gta uten at min pc "klager". Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg har nå testet litt forskjellige java versjoner, den aller siste java updaten gjør minecraft mindre stabilt, alt for mye lagging til at det er spillbart, både i nettleser og via programfilen. Anbefaler alle som opplever lagg til å prøve nest siste java versjon, det ble hvertfall bra hos meg Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 På en skala fra 1-10, hvor bra er dette spillet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 For å unngå Balckscreen i minecraft bør du stille ned render-distance fra Far til Normal. Tror nok ikke at det er et HW- problem, da jeg, med i7 920 og Noctua D-14. Sliter like mye som en venn med laptop Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 @ Chef Samebror en sterk 8/10 Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Mulig dette er repost, men: http://www.youtube.com/watch?v=TQBQ0MIpJsk&feature=channel (mine innlegg) 2 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Anbefaler å følge med på videoserien til de gutta. De er til tider hysteriske! Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 lurer litt på hvordan man fikser whitelist med hey0 mod om noen vet det? Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Anbefaler å følge med på videoserien til de gutta. De er til tider hysteriske! Helt enig! Nå har de begynt på ett nytt map: Survival Island, og de kommer ut med ny episode nesten hver dag Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 På en skala fra 1-10, hvor bra er dette spillet? 11 de første 48 timene. 7 etter det. 3 Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg merker mye lagging på mitt største map nå, noe som gjør det umulig å spille. På det mindre jeg har går det helt fint, men vil jo selvsagt heller spille mer på det største. Noen som vet hvorfor det lagger slik, og hvordan det kan fikses? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Anbefaler å følge med på videoserien til de gutta. De er til tider hysteriske! Helt enig Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 lurer litt på hvordan man fikser whitelist med hey0 mod om noen vet det? I server.properties whitelist=falsewhitelist-message=Not on whitelist. Sett denne til true: whitelist=true 1 Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) det står ikke whitelist=false der fra før, er det bare å tilføye? edit: ja det var vist bare det. takker tj-nome Endret 6. januar 2011 av ananashapå Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hva syns dere her inne er den beste texture packen som er ute nå? Kom gjerne med link også. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hva syns dere her inne er den beste texture packen som er ute nå? Kom gjerne med link også. Eldpack - http://j.mp/i7845p 1 Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hva syns dere her inne er den beste texture packen som er ute nå? Kom gjerne med link også. Eldpack - http://j.mp/i7845p Dette. Eldpack eller Painterly Pack. Sistnevnte har et utall av forskjellige alternativer. Sjekk den ut. http://painterlypack.net/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå