Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)

Anbefalte innlegg

En venn fra storbritannia satt opp en server. jeg kom inn på den men har over 500ms. Noen som vet noe vi kan prøve for å redusere laggen?

500ms?

Ehm, har ikke mer en 40 ms til UK,

Om du leser posten hans igjen vil du oppdage at han ikke skriver "Tj-nome har 500ms til en server i Storbritannia". Latency er ikke konstant, det er ikke slik at du alltid har en viss delay som forandrer seg etter hvor i verden du kobler deg til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En venn fra storbritannia satt opp en server. jeg kom inn på den men har over 500ms. Noen som vet noe vi kan prøve for å redusere laggen?

500ms?

Ehm, har ikke mer en 40 ms til UK,

Om du leser posten hans igjen vil du oppdage at han ikke skriver "Tj-nome har 500ms til en server i Storbritannia". Latency er ikke konstant, det er ikke slik at du alltid har en viss delay som forandrer seg etter hvor i verden du kobler deg til.

Har ikke akkurat sagt den var konstant, men syns det var merkelig at den var såpass høg. Leste du resten?

Uansett skal det ganske mye til at ms er såpass høg, der det er trulig ISP som er skyldig. Kan selvsagt være andre faktorer, men dette kan trulig tracert hjelpe med.

Denne beste måten er selvsagt og snakke med ISP og høre, det kan også være personen han koble til oss som ikke har tilstrekkelig linje.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

OMG

MAKE BOW AND ARROWS NOW!

Jeg holdt faktisk bow & arrow i handa, men satte det på peaceful fort som fy.

Det var dyrebare ting !

Lenke til kommentar

Meget lekker fra avstand, blir vel ikke like bra nære grunnet textures ;P

Speaking of boats, noen som har schematics/bilder av minecraft (ikke noe moderne!) båter på ca 10x50-15x60 blokker? Har en brygge jeg skulle ha hatt 3stk slike på ;P

Lenke til kommentar

Meget lekker fra avstand, blir vel ikke like bra nære grunnet textures ;P

Speaking of boats, noen som har schematics/bilder av minecraft (ikke noe moderne!) båter på ca 10x50-15x60 blokker? Har en brygge jeg skulle ha hatt 3stk slike på ;P

Piratskuta er bra close up. :p

og supply båten er laga slik at 1m på båten på ekte er ei blokk, så han er bra stor :D maskinrommet har to dekk og skuta har ellers 6 dekk over vassflata.

Designe er tatt ifrå "UT751 CD" (Far Serenade)

Lenke til kommentar

noen andre som har opplevd at det plutselig blir sort skjerm mens man spiller også står det at programmet svarer ikke?

spiller på en windows 7 pc, og har ingen problemer med å spille gta 4. så det kan ikke være noe med det?

:)

Lenke til kommentar

noen andre som har opplevd at det plutselig blir sort skjerm mens man spiller også står det at programmet svarer ikke?

spiller på en windows 7 pc, og har ingen problemer med å spille gta 4. så det kan ikke være noe med det?

:)

Det har skjedd med meg, men problemet løses som regel av seg selv etter tre-fire sekunder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...