arthoz Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Bare i navn, blir nok ingen bygninger fra der, men du tenker riktig ja ;D Du er forresten første som har gjort den (rette) koblingen ;P Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 hvordan lager du slike feller Cryztek? Hey0's mod Og Craftbook Lenke til kommentar
adrix97 Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 hvordan lager du slike feller Cryztek? Hey0's mod Og Craftbook jeg er ikke så kjent med å installere moder XD men takk allikevel Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) snowrazer.dyndns.org:25566 (muligens) -canayes server legg den til i førstepost Endret 29. desember 2010 av Canaye Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Du må starte en server med hey0 og legge craftbook i plugins mappa. Så legger du til craftbook i server config filen. Skal se slik ut når du har lagt den til under plugins : plugins=CraftBook Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Er det nokon som veitt om ein god rp server? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Mitt lille prosjekt på mc.griznah.net, diameter er på 528blokker, skal bli vegger etterhvert, og en by i den ;P Skal du virkelig hamre ut all den steinen selv eller bruker du hacks for å få nok materiale? Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Hamre ut selv ja, ~null juks, Har fått litt hjelp siste 3 dagene med å planere litt tho =) Er langtidsprosjekt selvsagt ;P Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Et lite tips til dere som har laptop med Nvidia Optimus: Programmet som skal settes til å bruke Nvidia-grafikk er C:\Program Files (x86)\Java\jre6\bin\javaw.exe (ikke minecraft.exe som jeg prøvde først) Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Mitt lille prosjekt på mc.griznah.net, diameter er på 528blokker, skal bli vegger etterhvert, og en by i den ;P Skal du virkelig hamre ut all den steinen selv eller bruker du hacks for å få nok materiale? Jeg hamret ut over 3000 Cobblestone da jeg laget første del av gruva mi på singleplayer saven min.. tok rundt 2 timer.. (jeg surra rundt en del...) Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Mitt lille prosjekt på mc.griznah.net, diameter er på 528blokker, skal bli vegger etterhvert, og en by i den ;P Skal du virkelig hamre ut all den steinen selv eller bruker du hacks for å få nok materiale? Jeg hamret ut over 3000 Cobblestone da jeg laget første del av gruva mi på singleplayer saven min.. tok rundt 2 timer.. (jeg surra rundt en del...) På mc.hardwork.no grov vi vekk ~230000 stein for å få plass til nidarosdomen. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Mitt lille prosjekt på mc.griznah.net, diameter er på 528blokker, skal bli vegger etterhvert, og en by i den ;P Skal du virkelig hamre ut all den steinen selv eller bruker du hacks for å få nok materiale? Jeg hamret ut over 3000 Cobblestone da jeg laget første del av gruva mi på singleplayer saven min.. tok rundt 2 timer.. (jeg surra rundt en del...) På mc.hardwork.no grov vi vekk ~230000 stein for å få plass til nidarosdomen. 2 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Mitt lille prosjekt på mc.griznah.net, diameter er på 528blokker, skal bli vegger etterhvert, og en by i den ;P Skal du virkelig hamre ut all den steinen selv eller bruker du hacks for å få nok materiale? Jeg hamret ut over 3000 Cobblestone da jeg laget første del av gruva mi på singleplayer saven min.. tok rundt 2 timer.. (jeg surra rundt en del...) På mc.hardwork.no grov vi vekk ~230000 stein for å få plass til nidarosdomen. Word Endret 29. desember 2010 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 vist noen vil se det vi gravde ut skal dere på se bilder ..... Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Mitt lille prosjekt på mc.griznah.net, diameter er på 528blokker, skal bli vegger etterhvert, og en by i den ;P Skal du virkelig hamre ut all den steinen selv eller bruker du hacks for å få nok materiale? Jeg hamret ut over 3000 Cobblestone da jeg laget første del av gruva mi på singleplayer saven min.. tok rundt 2 timer.. (jeg surra rundt en del...) En del ja, om du jobber effektivt tar det ikke mer enn 25-30minutter for 3000 cobblestone ut av vanlig stein =) Endret 29. desember 2010 av arthoz Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Besøkte The Nether for aller første gang for et par minutter siden. Der ble jeg i omtrent 3,6 sekunder.. satan, det var skummelt. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Besøkte The Nether for aller første gang for et par minutter siden. Der ble jeg i omtrent 3,6 sekunder.. satan, det var skummelt. Det er du ikke alene om Var der akkurat nok til å få med meg 20+ Netherrack og litt Glowstone.. Mer trenger jeg ikke enda derfra Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Apropos Nether. Har to portaler i verdenen jeg holder på i nå, men begge fører til samme sted i The Nether og jeg kommer bare ut av den første jeg lagde. Skal det være slik? Skal det ikke egentlig lages en ny portal i The Nether for hver nye portal du går gjennom? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) ikke om de portalene i den vanlige verden er for nær hverandre. Endret 29. desember 2010 av knekkebrødmedost Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Det viste jeg, men jeg vil da ikke si disse to står såpass nære hverandre: Den øverste er et stykke under jorda Eller må distansen mellom dem faktisk være større? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå