Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mitt lille eventyr med båt. Lysende firkanten er der jeg stoppet og laget hytte før jeg snudde

Ellers ikke så mye nytt. laget meg en feriehytte på en liten øy ikke langt fra borgen , gravde så en underjordisk gang under sjøen tilbake til borgen :p

Jeg ser firkanter , så da er det god natt her.

Lenke til kommentar

Etter å ha bygd en stor borg og masse greier bestemte jeg meg for å utforske en av hulene i nærheten. Jeg har nå gått meg vill med full inventory av godsaker og har ingen pickaxe >.<

Kjøpte spillet endelig i går, etter å ha planlagt å kjøpe det i sånn et halvt år :p

edit: holy fuck, så videoen til Pokey nå :|

Endret av Cowboy Bob
Lenke til kommentar

ble litt sur nå, i mp, holdt på å bli drept av noen zombier i en dungeon fordi de ikke ville bli skadet, selvom jeg sto og viftet de i fjeset med et diamantsverd, så har jeg bittelitt liv igjen og ender opp med å drukne. så stikker jeg for å hente tingene jeg mistet, kanskje 30 sec senere, og så er alt borte, the fuck? også etter det så sier han som hostet serveren at det kanskje var litt laggy pga han drev å lastet ned noe i tillegg >_>

Lenke til kommentar

Etter å ha bygd en stor borg og masse greier bestemte jeg meg for å utforske en av hulene i nærheten. Jeg har nå gått meg vill med full inventory av godsaker og har ingen pickaxe >.<

Kjøpte spillet endelig i går, etter å ha planlagt å kjøpe det i sånn et halvt år :p

edit: holy fuck, så videoen til Pokey nå :|

Det er jo bare alltid å huske på å ha med seg litt tre. Så kan du crafte en ny workbench , så crafte kjepper , så crafte en ovn for å smelte jern :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...