Pokey Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Prøvde det først siden jeg trodde det var et svært hav der, men da jeg møtte isen måtte jeg snu. Etter det presterte jeg å kræsje båten min så jeg måtte gå til fots etter det Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Åherrejesus! Det var jo helt sick! Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Mitt lille eventyr med båt. Lysende firkanten er der jeg stoppet og laget hytte før jeg snudde Ellers ikke så mye nytt. laget meg en feriehytte på en liten øy ikke langt fra borgen , gravde så en underjordisk gang under sjøen tilbake til borgen Jeg ser firkanter , så da er det god natt her. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Sorry dobbelpost ! Endret 28. desember 2010 av Lumpness Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Liten felle i borgen på min server http://www.youtube.com/watch?v=IUEJiOoT-78 Sorry for laggspikes vet ikke hva som gjorde det Endret 28. desember 2010 av Cryztek 4 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Etter å ha bygd en stor borg og masse greier bestemte jeg meg for å utforske en av hulene i nærheten. Jeg har nå gått meg vill med full inventory av godsaker og har ingen pickaxe >.< Kjøpte spillet endelig i går, etter å ha planlagt å kjøpe det i sånn et halvt år edit: holy fuck, så videoen til Pokey nå :| Endret 28. desember 2010 av Cowboy Bob Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Kugutt Bob: Lag deg kompass (redstone og iron bars), lag noen pickaxer og grav deg opp og i retning nåla. Funker gull, har gjort det selv. Edit: Hvilken video? Endret 28. desember 2010 av N.N Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Den 5 poster over. Fant helt brått veien ut, så går fint nå. Skal ned igjen i hulene nå. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 ble litt sur nå, i mp, holdt på å bli drept av noen zombier i en dungeon fordi de ikke ville bli skadet, selvom jeg sto og viftet de i fjeset med et diamantsverd, så har jeg bittelitt liv igjen og ender opp med å drukne. så stikker jeg for å hente tingene jeg mistet, kanskje 30 sec senere, og så er alt borte, the fuck? også etter det så sier han som hostet serveren at det kanskje var litt laggy pga han drev å lastet ned noe i tillegg >_> Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 kan noen noe ,med og portforwarde zyxel rutere ? trenger det stort ( admin vist det funker ) Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 edit: holy fuck, så videoen til Pokey nå :| Ba deg jo om å se den hundre ganger i går på Skype 1 Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Etter å ha bygd en stor borg og masse greier bestemte jeg meg for å utforske en av hulene i nærheten. Jeg har nå gått meg vill med full inventory av godsaker og har ingen pickaxe >.< Kjøpte spillet endelig i går, etter å ha planlagt å kjøpe det i sånn et halvt år edit: holy fuck, så videoen til Pokey nå :| Det er jo bare alltid å huske på å ha med seg litt tre. Så kan du crafte en ny workbench , så crafte kjepper , så crafte en ovn for å smelte jern Lenke til kommentar
adrix97 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 hvordan lager du slike feller Cryztek? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Noen som har peiling på hvordan jeg bruker Mc structure planner? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Satan. Fant mine første diamantklumper i dag, putta én i en kiste, fant 12 til og falt i en lavasjø som drepte meg, de 12 diamantklumpene og en haug annet. Satan. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Mitt lille prosjekt på mc.griznah.net, diameter er på 528blokker, skal bli vegger etterhvert, og en by i den ;P Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 hva er det dere bruker for å få ut disse fine kartene? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Mitt lille prosjekt på mc.griznah.net, diameter er på 528blokker, skal bli vegger etterhvert, og en by i den ;P 1 Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 haha vesleengen ;D @Puke Nukem: bruker brownan's Minecraft-Overviewer Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Mitt lille prosjekt på mc.griznah.net, diameter er på 528blokker, skal bli vegger etterhvert, og en by i den ;P Central City? Uansett, utrulig bra arbeid! Endret 29. desember 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå