Tj-nome Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Er det noen som har prøvd Hey0 serveren siden oppdatering 132? Er det noe som ikke funker skikkelig? Det er del forandringer grunnstrukturen. Del plugins som må oppdateres, men ellers er den ganske bra, litt økning i cpu men den er stabil. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 O lykke , Cartograph programmet til minecraft er virkelig genialt Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Nei, liker ikke cartograph. Den klare ikke store maps og stopper rett og slett opp. Den har mange funksjoner men burde blitt jobbet mer med. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Når det rendrer det største kartet mitt på 8 mb så henger hele pcen seg, men om jeg venter litt så gjør den seg ferdig. Skulle ønsket flere funksjoner , håper fyren som har laget programmet fortsatt jobber med forbedringer Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Ja, men nå har jeg map size rundt 500mb, den er ikke enkel med cartograph. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 hehe , sykeste jeg har hørt. 500 mb ? hvor stort kart snakker vi her ? Du må ha utforsket evig langt Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 World på Hardwork sin server er nesten 500 mb nå. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 http://mc.griznah.net er nå på 544MB. Komprimert datamengde på webserveren(bildefiler) er: 3.7GB Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Ja, men nå har jeg map size rundt 500mb, den er ikke enkel med cartograph. Brukar du McMap? Såg for litt sidan at bildefila heitte output.png, det er default namn frå mcmap. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Ja, men nå har jeg map size rundt 500mb, den er ikke enkel med cartograph. Brukar du McMap? Såg for litt sidan at bildefila heitte output.png, det er default namn frå mcmap. Den er svært lik mcmap, bruke litt annet filter osv, som jeg driv å forbedre. mcmap har vel flere alternativer. Default navne er faktisk test.png på pc-en, men forandre den til output.png slik jeg slepp og forandre linkene. Endret 27. desember 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) noen som er dreven på hmod ? kontakt meg fort (altså du må ville hjelpe meg med noe) lurer også på om dere kan sette serveren min i første post trenger hjelp litt fast .. Endret 27. desember 2010 av Canaye Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Den borgen der har du sikkert brukt lang tid på Pokey ? Synd kartbildet ikke gjenspeiler alt det harde arbeidet . Jeg fikk hvertfall den følelsen da jeg så på mitt kart Den lille flekken der har jeg brukt 3 uker tilsammen på over en 2 måneders periode , huff Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Ja, den borgen (pluss alt under den) er omtrent alt jeg har gjort på Minecraft Har frapset en liten video jeg laster opp as we speak. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Spennende , alltid morro å se hva andre syssler med i minecraft universet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Hmmm... Kommer med litt bilder av hva jeg har drevet på med senere, eller i morgen. Laga ny save rett etter Halloween updaten. Men har ikke bygd veldig masse da. Skal bygge mer rundt området jeg holder til, men det blir senere. Men nå kom jeg på at sist jeg spilte Minecraft, lot jeg en crepper komme inn i huset. Kart: Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Oi ! Skjønner jeg har litt arbeid foran meg Hvilken texture pack bruker du Pokey ? pmrosvik : Nice pyramide på kartet Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Texture packen heter Goudewup's Natural Pack. Er ikke helt sikker på hvor jeg fant den. Dro på en liten oppdagelsesferd. Sammenlign gjerne med bildet jeg postet over Er ved hytten i sør nå, gruer meg litt til hjemturen. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Okey , ser det er utrolig mange texture packs. trives best i standard teksturene akkurat nå for tiden Hva med å utforske bare via sjøveien ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå