Gulrotsaft Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Nice. Greit å få med den eldre garde på morroa også da Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 hva i helvete er dette for noe? 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Nice. Greit å få med den eldre garde på morroa også da Hun skjønte jo ingenting, og bare lo av lillebror der han satt og trykka :!: hva i helvete er dette for noe? OoooOoOoO.... Nå er du i trøbbel. 1 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 hva i helvete er dette for noe? lolollololol trolled det går an for admin å skrive inn grunnen til kick, så skrev han inn det tullet der. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 LOL haha det er så jævla teit morsomt styggt de minecraft folkene nå dem løper vis man flyr og ser ned på dem så ser dem opp :!: er så teit osen dem går også Hæ? Hæææææ? 3 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 hva i helvete er dette for noe? Du har brutt Norges lover og har blitt rapportert til politiet. Du fortjener alt du får, ditt kriminelle svin. 3 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Det er sant. Du ser jo at det står der. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Det er sant. Du ser jo at det står der. Jeg har aldri hørt noe mere sånn drittprat/bhullshit :nei2: Har aldri hørt noe mere bhullshitt/drittprat en det der . Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Jeg prøver bare å hjelpe. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Hei, jeg har fått minecraft i gave, og skal begynne å spille det. Bare så alle vet det Har ikke allverdens til skjermkort så er spent om jeg får spilt det da, 3d er en stor svakhet. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Hei, jeg har fått minecraft i gave, og skal begynne å spille det. Bare så alle vet det Har ikke allverdens til skjermkort så er spent om jeg får spilt det da, 3d er en stor svakhet. Heldigvis for deg så tar minecraft mest av CPUen Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Ja, CPU-en min er ganske heavy duty. Jeg får bare brukt en av kjernene mine da, noe som resulterer i at det bare kjører smooth på maks tåke. Men det er ikke noe problem når jeg graver inne. Har det blitt noen fete byer av serverne her inne eller? Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Er det bare meg eller er minecraft blitt tyngre å kjøre etter siste 2-3 updates ? Eller har det noe med aller nyeste java versjon å gjøre ? Spillet kjører bedre i browser , en det gjør fra filen på pcen. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Har det blitt noen fete byer av serverne her inne eller? Hardwork.no har noen fete byer! IP: mc.hardwork.no Du logger da inn som guest, og ønsker du å bygge på serveren vår så skriver du bare en kjapp søknad her inne: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1256916&st=2860 Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Har det blitt noen fete byer av serverne her inne eller? Hardwork.no har noen fete byer! IP: mc.hardwork.no Du logger da inn som guest, og ønsker du å bygge på serveren vår så skriver du bare en kjapp søknad her inne: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1256916&st=2860 Høres bra ut, men kommer meg ikke inn "Outdated server", har det med beta-en å gjøre elns? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Serveren kjører fortsatt alpha siden hMod ikke har blitt oppdatert til beta. <snip>..du kan bruke trikset skreve litt tilbake å finne en bin version av Minecraft Alpha 1.2.6 (google)</snip> Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Hei, jeg har fått minecraft i gave, og skal begynne å spille det. Bare så alle vet det Har ikke allverdens til skjermkort så er spent om jeg får spilt det da, 3d er en stor svakhet. Heldigvis for deg så tar minecraft mest av CPUen Det spørs veldig på maskinvaren din. På den stasjonære, der jeg har et relativt kraftig skjermkort, vil det ikke ta noe av CPU, men mye av GPU. På laptopen tar det mest fra CPU. Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 God jul, alle sammen Jeg skal starte en survival server som jeg og broderen kan spille på i julen, men er usikker på hvilket program jeg skal bruke. Jeg har prøvd Minecraft Server som finnes på hjemmesiden til Minecraft, men det er tendenser til lagging. Så har noen her forslag til et forholdsvis enkelt program for å drive en survival server som ikke krever så god PC? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå