svelemoe Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Har et spørsmål. Nå har jeg testa minecraft på nettet gratis via hjemmesiden til minecraft. Var ganske morsomt å dille med. Ser det er mange som kjøper seg hele spillet. Hva er poenget med det? Hva blir forskjellen? Crafting Monster Berg-og-dalbane/jernbane Båt Multiplayer Dag og natt (natt=monster=død) Anefalar deg å sjå nokre let's play eller surviving in minecraft på youtube, så ser du alt edet forskjellige ein kan gjere. Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Hva er det dere server-driftere bruker i disse betadager? Sliter med å finne en mod som kan whiteliste og som fungerer per idag. hMod er midlertidig ute av drift. Kjører uten noen ting på serveren jeg hoster nå, men det er ikke så mange brukere at det gjør noe. Du kan jo sjekke ut Git'en til hMod, så de i allefall hadde noen oppdateringer der i går. Vet ikke hvor godt det fungerer og du må kompilere selv, men det er kanskje verdt et forsøk. Leste på forumet at hey0 som er hovedpersonen bak hMod var på ferie eller noe, tror det er derfor det ikke er gitt ut noen offisiell update. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Hva driver dere med i multiplayer da? Minecraft gratis og betalt versjon er 2 helt forskjellige ting. Gratisversjonen har man uendelig med klosser, og kan bare plassere og fjerne. I betalings versjonen spiller man survival og multiplayer survival. Man begynner uten noen ting, og må samle forskjellige materialer til å lage verktøy og våpen og bygge sikre baser, for når det blir kveld kommer monstrene ut for å ta deg. Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 det virker litt tøfft da.. samarbeider dere noe i multiplayer da, eller er det kun for det sosiale at dere spiller multi? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 det virker litt tøfft da.. samarbeider dere noe i multiplayer da, eller er det kun for det sosiale at dere spiller multi? Både og. Nokre serverar er utan monster og HP, der kan ein anten samabeide eller byggje sjølv. Andre serverar kjører med monster, HP, natt osv, slik at det skal vere mest likt singleplayer. Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Da har jeg kjøpt meg dette spillet. Har lyst å teste ut multiplayer. Noen som har en server der du må mine og alt er med? zombier og alt dette opplegget Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Har et spørsmål. Nå har jeg testa minecraft på nettet gratis via hjemmesiden til minecraft. Var ganske morsomt å dille med. Ser det er mange som kjøper seg hele spillet. Hva er poenget med det? Hva blir forskjellen? Forskjellene er mange. Flere blokker med forskjellige funksjoner, tnt lager krater, redstone lar deg styre eks. dører, lage kombinasjonslås. Du har monstre og må opprettholde helse ved å spise mat, du kan drukne og du må samle ressurser for å lage deg nødvendig utstyr for å grave igjennom stein og jord. Du har også dag og natt, forskjellige klima som snø, regnskog og ørken. Og du kan sammarbeide på servere sammen med venner om å samle inn ressurser og å lage store byggverk. Du kan bruke minecarts for å raskere komme deg frem til forskjellige steder i verdenen. Mye mer, husker ikke alle forskjellene i farten. Søk etter minecraft på gamer.no så finner du mer lesestoff. Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 noen som vett om en altid dag mod ? Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Nesiory, om du tenker alltid dag slikt monster ikke kommer fram er det bare å sette vanskelighetsgrad til peaceful Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Spiller alle singel player her eller? Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Jeg spiller bare singleplayer Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) singleplayer, hva er det? Nei må jo få enkelt vise fram hva man har lagd! Singleplayer er som å leke med lego, så gjemme den vekk når man er ferdig for dagen, helt feil! Det skal jo være strødd utover hele(evnt flere) gulvet for alle å se ;D Endret 23. desember 2010 av arthoz Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 noen som vett om en altid dag mod ? Det finnes ingen som gjør at det alltid er dag, men det finnes et par som gjør at du kan "scrolle" tiden eller trykke en knapp for å få det til å bli morgen/kveld. Dessverre er få av dem oppdatert til å være kompatible med beta. http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=25&t=54593#time Denne versjonen var faktisk oppdatert til beta v.1.1_02, men jeg har ikke prøvd den, så ve ikke hvor godt den funker. Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 noen som vett om en altid dag mod ? Det finnes ingen som gjør at det alltid er dag, men det finnes et par som gjør at du kan "scrolle" tiden eller trykke en knapp for å få det til å bli morgen/kveld. Dessverre er få av dem oppdatert til å være kompatible med beta. http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=25&t=54593#time Denne versjonen var faktisk oppdatert til beta v.1.1_02, men jeg har ikke prøvd den, så ve ikke hvor godt den funker. Takk Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Nesiory, om du tenker alltid dag slikt monster ikke kommer fram er det bare å sette vanskelighetsgrad til peaceful Hehe.. nei men irriterende og bygge i mørke Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Hvordan får man sin egen minecraft server til og funke i minecraft? free versjon? jeg får bare "at den er nede" Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Nesiory, om du tenker alltid dag slikt monster ikke kommer fram er det bare å sette vanskelighetsgrad til peaceful Hehe.. nei men irriterende og bygge i mørke Har du egen server? Om så kan du installere hmod og skrive /time day, så blir det dag. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 LOL haha det er så jævla teit morsomt styggt de minecraft folkene nå dem løper vis man flyr og ser ned på dem så ser dem opp :!: er så teit osen dem går også Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Lillebroren min prøver å lære mormor hvordan man spiller Minecraft :!: 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå