Gulrotsaft Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 prøvde å starte nedlastingen på nytt nå. stopper på 26% igjen. kanskje prøve å slette/rename bin mappa å se om det funker Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 kanskje prøve å slette/rename bin mappa å se om det funker Jeg har prøvd. På to forskjellige maskiner, med både kablet og trådløst nett. Null suksess. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 ja fant ut det der:/ får vel bare ta tålmodigheten til hjelp Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Noen som vet om noen kjekke SMP-servere med monstre på? Lenke til kommentar
norgi Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 yep for ikke lastet ned heller, godt å vite at jeg ikke er den eneste som har problemer da, trodde det var det trege nette mitt Lenke til kommentar
t_o_r Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Noen som vet om noen kjekke SMP-servere med monstre på? Dreamcraft.no sin server er SMP/PVP med monster Men det er nede nå pga at vi venter på en ny versjon hmod. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Hva heter kart-programmet som det ble linket til tidligere i tråden? Det var en radar i hjørnet, denne likte jeg godt men er nå borte. Fant denne: http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=25&t=55700 Men det ble ikke helt det samme fordi kartet ikke roterer etterhvilken retning jeg ser, så blir bare uvant å bruke. Lenke til kommentar
claes Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Denne? http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=25&t=77497 1 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Takker. Der var den. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Hm... Har ikke tekst mere.. Noen andre som har samme problem? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Hm... Har ikke tekst mere.. Noen andre som har samme problem? Avslutt og last ned den nyeste av minecraft. Den innholde fix for chaten (vist du enda kjøre beta) Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Hm... Har ikke tekst mere.. Noen andre som har samme problem? Avslutt og last ned den nyeste av minecraft. Den innholde fix for chaten (vist du enda kjøre beta) Ja, det var vist en bug ja. Løste seg ved å starte på nytt. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Textures laget for å bli installert på den gamle metoden fungerer ikke å bare paste inn i den nye textures-mappen, eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Textures laget for å bli installert på den gamle metoden fungerer ikke å bare paste inn i den nye textures-mappen, eller tar jeg feil? Lag en *.ZIP Fil og legg texturene inni den, så burte det funke:) Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Åh, de må være zippet. Nå føler jeg meg jævlig dum som unzippet de direkte til mappen Takk. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Hva er det dere server-driftere bruker i disse betadager? Sliter med å finne en mod som kan whiteliste og som fungerer per idag. hMod er midlertidig ute av drift. Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Har et spørsmål. Nå har jeg testa minecraft på nettet gratis via hjemmesiden til minecraft. Var ganske morsomt å dille med. Ser det er mange som kjøper seg hele spillet. Hva er poenget med det? Hva blir forskjellen? Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Kjører uten noen ting på serveren jeg hoster nå, men det er ikke så mange brukere at det gjør noe. Du kan jo sjekke ut Git'en til hMod, så de i allefall hadde noen oppdateringer der i går. Vet ikke hvor godt det fungerer og du må kompilere selv, men det er kanskje verdt et forsøk. Edit: Beklager dobbelpost. Endret 22. desember 2010 av Rockie Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 For min del kjøpte jeg det fordi jeg hater å spille via browser, og liker mye bedre å ha spillet klart fra desktopen. Man kan også spille multiplayer. Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Hva driver dere med i multiplayer da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå