Thor. Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Hvordan går det med servere som bruker hey0? Venter med å gjøre noe med kompisserveren min til jeg får vite at hey0 fungerer. Dessuten så er forumet til hey0 ekstremt tregt nå. Lenke til kommentar
Erav Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Weeee, beta! Og omg, wtf! Skeletons riding on spiders. O.o Fekk desverre ikkje tatt screenshot, då eg var for opptatt med å springa til helsike. edit: edderkoppen blei til slutt drept av skeletonet når dei skilte lag. O.o Awesome. edit2: innlegg 2k! Spider jokey ikke noe nytt skift til hard så finner du den ofte Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Oh. Har ikkje spelt så mykje singleplayer i det sista. Men kva er eigentleg oppdatert i betaen? Torches som ikkje varar evigt? Lenke til kommentar
t_o_r Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Hvordan går det med servere som bruker hey0? Venter med å gjøre noe med kompisserveren min til jeg får vite at hey0 fungerer. Dessuten så er forumet til hey0 ekstremt tregt nå. Fikk mail av JestServers.com som hoster våres server og de sa at hey0 ikke funket ennå, og de anbefalte av vi ventet til det kom en patch slik at alt funker som det skal igjen. 1 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Takker for opplysningen. Da stopper jeg bare serveren og avventer en oppdtaering. Lenke til kommentar
Norgesmannen-Erlend Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Noen andre som får denne feilen: http://getsatisfaction.com/mojang/topics/java_io_eofexception ? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Akkurat nå som jeg hadde tenkt meg til å prøve å spille litt online så kommer beta og ingen servere fungerer lenger #"% Hardwork.no fungerer, du må bare downgrade klienten. Vi kjører alpha serversoftware, inntil diverse modder er oppdatert til beta. Beklage det er ikke så enkelt som å oppdatere for serveren. Jeg driv på og arbeide så kjapt som mulig og det samme gjør folkene bak hmod. Vist du vil spille i mellomtiden kan du bruke dette trikset: Last ned bin mappen gå innpå: %appdata% -> .minecraft -> skriv over mappen. Vips kjem du innpå serveren igjen. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Får vente med multiplayer litt til alle er oppe igjen. I kveld begynte jeg på min egen mob spawner. Tar f--- meg lang tid! Er nesten ferdig med fundamentet - det som står igjen er bare å bygge/drille meg langt ut slik at mange mobs kan spawne. Etter det så må jeg bygge tak. Tenkte å lage en sjakt fra huset mitt og et glasstak over hele spawneren slik at jeg kan se hva som skjer. Endret 21. desember 2010 av ahpadt Lenke til kommentar
Dr.Satan Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Hvem andre er det som pleier å endre på controls, og har merket at dem endrer seg til standard neste gang mincraft kjøres? I som inventory? comon.. og har ikke tall på hvor mange ganger når jeg bommer på D og treffer F istedet og derfor endrer ett hakk opp på "draw distance".. Ufattelig irriterende.. Eller Q som "drop item".. Også denne har jeg trykket på utallige ganger vevd en feiltagelse. Hvorfor er den så convenient plassert nerme movement keysa!!? Endret 21. desember 2010 av Dr.Satan Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Hvem andre er det som pleier å endre på controls, og har merket at dem endrer seg til standard neste gang mincraft kjøres? I som inventory? comon.. og har ikke tall på hvor mange ganger når jeg bommer på D og treffer F istedet og derfor endrer ett hakk opp på "draw distance".. Ufattelig irriterende.. Eller Q som "drop item".. Også denne har jeg trykket på utallige ganger vevd en feiltagelse. Hvorfor er den så convenient plassert nerme movement keysa!!? Er jo ikke værre enn at du endre controls i Ontions Lenke til kommentar
Dr.Satan Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Kanskje jeg ikke var klar nok, men problemet er nettopp det at det resetter seg uansett hva jeg gjør inntil neste gang jeg starter minrcraft =) Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Noen som har opplevd noe lignende? :!: Det var ikke slik før betaen. Lenke til kommentar
Dr.Satan Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Jeg skjønner ikke helt hva som sjer :S er det at det er veldig mørkt? Noe med gjennomsiktigheten? Endret 21. desember 2010 av Dr.Satan Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Jeg skjønner ikke helt hva som sjer :S er det at det er veldig mørkt? Noe med gjennomsiktigheten? Det at det er mørkt overalt ute men to fjell kan jeg se i dagslys, jeg har aldri vært på det noen av de fjellene før heller. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Noen andre som har problemer med Macklienten? Oppdateringen stopper på 28%, mer nøyaktig da den prøver å hente http://s3.amazonaws.com/MinecraftDownload/lwjgl.jar. Jeg får heller ikke lastet ned denne filen via nettleseren, da den stopper på 703 av 721 KB. Lenke til kommentar
Lange Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Er visst noe problemer med mac nå ja, notch arbeider med det. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 får ikke lasta ned til PC heller. stopper på 26% Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 MItt lastet ned uten problemer Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Noen andre som har problemer med Macklienten? Oppdateringen stopper på 28%, mer nøyaktig da den prøver å hente http://s3.amazonaws.com/MinecraftDownload/lwjgl.jar. Jeg får heller ikke lastet ned denne filen via nettleseren, da den stopper på 703 av 721 KB. Du kan finne den her også, men vet ikke om det hjelper, siden minecraft av en eller annen grunn laster dem ned på nytt ved hver oppdatering. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 MItt lastet ned uten problemer Samme med meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå