vesleengen Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Passende! Jeg har jo allerede Link som mitt MC skin Lenke til kommentar
Vareide Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 http://www.youtube.com/watch?v=_Nj0AqWe0bk Håper dere liker den ! 5 Lenke til kommentar
Norgesmannen-Erlend Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Hei NoNamesLeft, kan du legge til NOR Minercaft i serverlisten? www.norminecraft.net er adressen. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 "Included in the release today is leaf decay, working server-side inventory, throwable eggs, and less system hungry servers." -Notch Dette høres bra ut, kaste egg Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 20. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2010 Hei NoNamesLeft, kan du legge til NOR Minercaft i serverlisten? www.norminecraft.net er adressen. done Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Hvordan funker egentlig disse gavekodene? Er det en kode man kan gi til noen man kjenner slik at h*n får fullversjonen? Synest det var litt dårlig forklart på minecraft.net, så spør her for å vere HELT sikker. Lenke til kommentar
t_o_r Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Hei NoNamesLeft, kan du legge til NOR Minercaft i serverlisten? www.norminecraft.net er adressen. done Kan du ta og legge til dreamcraft.no sin server og? Server-ip: server.dreamcraft.no Lenke til kommentar
Dr.Satan Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Ahh, digg å høre at leaf decay er på oppdateringen. Lenke til kommentar
Xquzi Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 java.net.SocketException: Software caused connection abort: socket write error Får erroren alltid da jeg skal begynne og mine. Da klossene kommer tilbake igjen. Men går fint hvis jeg bare bygger, eller går rundt Jeg har googlet det, men da var det tydeligvis en error for de som hostet server hadde Takk Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Så når kommer betaen? Lenke til kommentar
t_o_r Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Betaen kom for 5 min siden xD Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Akkurat nå som jeg hadde tenkt meg til å prøve å spille litt online så kommer beta og ingen servere fungerer lenger #"% Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Weeee, beta! Og omg, wtf! Skeletons riding on spiders. O.o Fekk desverre ikkje tatt screenshot, då eg var for opptatt med å springa til helsike. edit: edderkoppen blei til slutt drept av skeletonet når dei skilte lag. O.o Awesome. edit2: innlegg 2k! Endret 20. desember 2010 av Alliha Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 http://www.youtube.com/watch?v=_Nj0AqWe0bk Håper dere liker den ! jeg liker den ikke. JEG ELSKER DEt keep up the good work Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Er det meg, eller ser man bedre i mørket på beta? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Minecraft Beta er grusom for oss som driver server. Ytelsen er elendig, og hMod, samt whitelisting fungerer ikke lenger. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Får ikke valgt items i nederste rad i inventory eller i hovedlista når jeg driver i en dobbel kiste. Men funker i enkel kiste Lenke til kommentar
Erav Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Minecraft Beta er grusom for oss som driver server. Ytelsen er elendig, og hMod, samt whitelisting fungerer ikke lenger. Mods er jo ikke patchet enda. gi dem tid Får ikke valgt items i nederste rad i inventory eller i hovedlista når jeg driver i en dobbel kiste. Men funker i enkel kiste skal være fikset nå :S Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Weeee, beta! Og omg, wtf! Skeletons riding on spiders. O.o Fekk desverre ikkje tatt screenshot, då eg var for opptatt med å springa til helsike. edit: edderkoppen blei til slutt drept av skeletonet når dei skilte lag. O.o Awesome. edit2: innlegg 2k! Du mener du ikke har sett det før? :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå