Positive Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Heisann karer! Joina nettopp thiscouldbeanyone sin server. Hvordan chatter man innpå Minecraft? kjøpte det i går serru. hehe Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 nå var det noen som prøvde å joine med outdated client så jeg Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Min borg i survival. Hvordan får du glass i survival? Heisann karer! Joina nettopp thiscouldbeanyone sin server. Hvordan chatter man innpå Minecraft? kjøpte det i går serru. hehe Trykk "t". Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Hvordan får du glass i survival? Smelter sand. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 hvordan/hvor får du tak i siste versjon? slik at det er mulig å spille multiplayer? jeg får bare failed to connect når jeg prøver Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Hurra, var langt nede i en gruve i survival og fant masse snacks, 4 diamanter, masse gull og endeløst med iron og slikt.. så falt jeg ned i lava og døde. Skal det ikke være mulig å loade tilbake fra der man savet sist? Verdenen er jo fortsatt 10 mb etter jeg døde. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Hvordan får man kits og slikt på egen server? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 oooh, en minecraft tråd. Mine innlegg 2 Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Hurra, var langt nede i en gruve i survival og fant masse snacks, 4 diamanter, masse gull og endeløst med iron og slikt.. så falt jeg ned i lava og døde. Skal det ikke være mulig å loade tilbake fra der man savet sist? Verdenen er jo fortsatt 10 mb etter jeg døde. tror den saver hele tiden, block for block.... så du får nok ikke hentet savegame tilbake når du hadde alt stashet. Har gått på samme blemmen, nå tar jeg forhåndsregler, og stikker opp å hiver viktige ting i kisten etterhvert som jeg finner dem Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) feil, hvis du går i appdata->minecraft->roaming(?) og tar savefilen derfra og kopierer den til en annen plass. så kan du bare kopiere tilbake hvis du har mistet syyyykt mye f.eks. eller lignende. og vips så er du tilbake på gamle save MEN ang multiplayer: hvordan/hvor får du tak i siste versjon? slik at det er mulig å spille multiplayer? jeg får bare failed to connect når jeg prøver Endret 14. august 2010 av Borbra Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Hvordan får man kits og slikt på egen server? http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=1012&t=23127 Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 da var serveren oppe å gikk som vanlig 81.182.227.120 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 feil, hvis du går i appdata->minecraft->roaming(?) og tar savefilen derfra og kopierer den til en annen plass. så kan du bare kopiere tilbake hvis du har mistet syyyykt mye f.eks. eller lignende. og vips så er du tilbake på gamle save MEN ang multiplayer: hvordan/hvor får du tak i siste versjon? slik at det er mulig å spille multiplayer? jeg får bare failed to connect når jeg prøver http://www.minecraft.net/download.jsp Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 feil, hvis du går i appdata->minecraft->roaming(?) og tar savefilen derfra og kopierer den til en annen plass. så kan du bare kopiere tilbake hvis du har mistet syyyykt mye f.eks. eller lignende. og vips så er du tilbake på gamle save Skjønner ikke de savefilene, uansett hvilken jeg sletter og om jeg sletter flere om gangen så kommer jeg bare tilbake til siste save. Lenke til kommentar
Positive Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Minecraft nede? fikk bare opp at det hadde crashed da jeg prøvde å joine multiplayer.. Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 og der funker ikke minecraft her lenger, alt blir bare svart.. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 samme hos meg, tror ikke det har noe med serveren å gjøre Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Nå har jeg opprettet en egen server for meg og vennene mine, man bare jeg kan connecte. Vet noen hva som er galt? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 da funker det igjen av en eller annen rar grunn:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå