Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hurra, var langt nede i en gruve i survival og fant masse snacks, 4 diamanter, masse gull og endeløst med iron og slikt.. så falt jeg ned i lava og døde.

Skal det ikke være mulig å loade tilbake fra der man savet sist? Verdenen er jo fortsatt 10 mb etter jeg døde.

Lenke til kommentar

Hurra, var langt nede i en gruve i survival og fant masse snacks, 4 diamanter, masse gull og endeløst med iron og slikt.. så falt jeg ned i lava og døde.

Skal det ikke være mulig å loade tilbake fra der man savet sist? Verdenen er jo fortsatt 10 mb etter jeg døde.

tror den saver hele tiden, block for block.... så du får nok ikke hentet savegame tilbake når du hadde alt stashet.

Har gått på samme blemmen, nå tar jeg forhåndsregler, og stikker opp å hiver viktige ting i kisten etterhvert som jeg finner dem

Lenke til kommentar

feil, hvis du går i appdata->minecraft->roaming(?) og tar savefilen derfra og kopierer den til en annen plass. så kan du bare kopiere tilbake hvis du har mistet syyyykt mye f.eks. eller lignende. og vips så er du tilbake på gamle save :D

MEN ang multiplayer:

hvordan/hvor får du tak i siste versjon? slik at det er mulig å spille multiplayer? jeg får bare failed to connect når jeg prøver :(

Endret av Borbra
Lenke til kommentar

feil, hvis du går i appdata->minecraft->roaming(?) og tar savefilen derfra og kopierer den til en annen plass. så kan du bare kopiere tilbake hvis du har mistet syyyykt mye f.eks. eller lignende. og vips så er du tilbake på gamle save :D

MEN ang multiplayer:

hvordan/hvor får du tak i siste versjon? slik at det er mulig å spille multiplayer? jeg får bare failed to connect når jeg prøver :(

http://www.minecraft.net/download.jsp

Lenke til kommentar

Skjønner ikke de savefilene, uansett hvilken jeg sletter og om jeg sletter flere om gangen så kommer jeg bare tilbake til siste save.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...