Snasent Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Nyeste prosjektet på Hardwork serveren Noen som har popkorn og skal en tur på kino? Er selv ganske fornøyd med resultate, skal kanskje utvide til widescreen senere Det der er helt sykt. God jobba! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Vet dere om noen gode, åpne servere med monstre? Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Noen som har hatt denne buggen? Spiller på min minecraft server. I går skulle jeg bruke /kill, men døde ikke. Det kom lik lyd som når man tar skade, og healthbaren blinka, men mista ikke liv. Prøvde å hoppe ned veldig høyt, men da skjedde det ingenting. Når jeg logga på i dag var inventory borte, men jeg var på samme sted som jeg var i går. Jeg kan ikke plukke opp ting, og ingen kan se meg. What to do? Edit: Sletta *navn*.dat i players mappa på serveren så funka alt fint igjen Endret 8. desember 2010 av Louigi Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Noen som vet om det er andre program som Minecraft structure planer? Gjerne med litt flere blokker å velge i, samt muligheten til å save. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Er det mulig å deaktivere at monstre sprenger i multiplayer? Det er ganske irriterende. Noen som kan fortelle meg hvordan jeg gir ressurser og slikt til folk i spillet? Lenke til kommentar
RekylTommy Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 tror ikke det går og deaktivere dem, men bygg en vollgrav 10-12 blokker unna huset hele veien rundt, det gjør susen. Vennene mine og jeg kaller dem faktisk "kukhode" etter oppførselen dems x'D Lenke til kommentar
Weir Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Er det mulig å deaktivere at monstre sprenger i multiplayer? Det er ganske irriterende. Noen som kan fortelle meg hvordan jeg gir ressurser og slikt til folk i spillet? I "server.properties" filen, finn "spawn-monsters" og sett den til "false". Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Er det mulig å deaktivere at monstre sprenger i multiplayer? Det er ganske irriterende. Noen som kan fortelle meg hvordan jeg gir ressurser og slikt til folk i spillet? Vist du kan litt java er det ganske enkelt med hmod og forandre explosion radiusen til 0 slik at creeperen ikke kan skade noe men dør automatisk, litt mer avansert å sette hva block den kan skade osv. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 I "server.properties" filen, finn "spawn-monsters" og sett den til "false". Du misforsto, jeg vil gjerne ha med monsterne, jeg liker bare ikke at de eksploderer og ramponerer det jeg bygger. Vist du kan litt java er det ganske enkelt med hmod og forandre explosion radiusen til 0 slik at creeperen ikke kan skade noe men dør automatisk, litt mer avansert å sette hva block den kan skade osv. Jeg kan ikke noe java i det heletatt. :/ Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 ohlala, skrev et lite python-script for å putte warps og player /home på kartet på griznah sin server,check it out =) http://mc.griznah.net Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 ohlala, skrev et lite python-script for å putte warps og player /home på kartet på griznah sin server,check it out =) http://mc.griznah.net Ganske nice, har tenkt noe av det samme men har ikke hatt tid å skreve den enda Kan være lurt og slette personer sine posisjoner vist dem er offline? og hvor ofte oppdatere den posisjonen? Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Er ikke posisjonen til spillerne, men hvor de har /home (personlig spawn i hmod), så basically hvor de bor for øyeblikket, tenke på å lage loc på innlogga spillere senere, evnt grønn gubbe på /home til de som er online ;P Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 tror ikke det går og deaktivere dem, men bygg en vollgrav 10-12 blokker unna huset hele veien rundt, det gjør susen. Vennene mine og jeg kaller dem faktisk "kukhode" etter oppførselen dems x'D Jeg kaller dem "Smellbongbonger", på grunn av at dem smeller, og at dem ser litt ut som smellbongbonger Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Vel satt oppe til 3 i natt og tok en runde... har gravet mye i området jeg startet men har hatt dårlig med ressurser... Flytta dermed på meg i går kveld... samla det lille jeg hadde og resten ligger trygt i kister.. Bygde meg en båt og dro over vannet... Ender med at jeg kommer til et nytt sted, første jeg finner er 20 pumpkins og en foss som har en hule ved siden av... begynner å gå inn i hula før jeg kommer til et lite lava kammer og jeg legger merke til en ny tunnel.. Går nedover og på veien drepte jeg minst 50 zombies før jeg kommer til 3 små dungeons med mod spawnere... etter å jobbe med å ødelegge spawnere er det 5 kister.. tilsammen finner jeg: 20 iron 13 string 23 redstone 15 gunpowder 3 brød 2 saler 3 bøtter 11 røde sopp Etter å ha kvittet meg med alle mobs i hulesystemet legger jeg merke til noe... det er helt sykt mye iron her... Bruker over 3 timer på å tømme gruva for iron og smelter alt til bars... ender med at jeg sitter på over 320 iron etter 5 timer jobb Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Vel satt oppe til 3 i natt og tok en runde... har gravet mye i området jeg startet men har hatt dårlig med ressurser... Flytta dermed på meg i går kveld... samla det lille jeg hadde og resten ligger trygt i kister.. Bygde meg en båt og dro over vannet... Ender med at jeg kommer til et nytt sted, første jeg finner er 20 pumpkins og en foss som har en hule ved siden av... begynner å gå inn i hula før jeg kommer til et lite lava kammer og jeg legger merke til en ny tunnel.. Går nedover og på veien drepte jeg minst 50 zombies før jeg kommer til 3 små dungeons med mod spawnere... etter å jobbe med å ødelegge spawnere er det 5 kister.. tilsammen finner jeg: 20 iron 13 string 23 redstone 15 gunpowder 3 brød 2 saler 3 bøtter 11 røde sopp Etter å ha kvittet meg med alle mobs i hulesystemet legger jeg merke til noe... det er helt sykt mye iron her... Bruker over 3 timer på å tømme gruva for iron og smelter alt til bars... ender med at jeg sitter på over 320 iron etter 5 timer jobb Sykt bra Tror jeg skal prøve det samme Det med å ta en utferd over havet virker spennnende Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Noen som har noen fete hvete-farms? Lagde meg en nå nettopp. To etasjers, med oppsamling i kjelleren. H=Hvete *=Fakkel ~=Vann #=Jord ¤=Stein Sett fra siden: ~*¤*~*¤*~ ~H H~H H~ ~# #~# #~ ~*¤*~*¤*~ ~H H~H H~ ~# #~# #~ ~¤¤¤~¤¤¤~ ~¤ ¤~¤ ¤~ ~~~~~~~~~ Det kan selvfølgelig økes i høyden, og i lengden. Alt som jeg ikke får plukket opp fra der jeg står når jeg slår kornet faller ned i kjelleren, hvor jeg kan plukke det opp i korridorene under gågangene. Endret 9. desember 2010 av Unlimited LTD Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Har en server oppe hos meg som jeg og noen kompiser spiller på, send meg en PM så gir jeg dere IP og krysser fingrene for at det funker Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Noen som har noen fete hvete-farms? Lagde meg en nå nettopp. To etasjers, med oppsamling i kjelleren. H=Hvete *=Fakkel ~=Vann #=Jord ¤=Stein Sett ovenifra: ~*¤*~*¤*~ ~H H~H H~ ~# #~# #~ ~*¤*~*¤*~ ~H H~H H~ ~# #~# #~ ~¤¤¤~¤¤¤~ ~¤ ¤~¤ ¤~ ~~~~~~~~~ Det kan selvfølgelig økes i høyden, og i lengden. Alt som jeg ikke får plukket opp fra der jeg står når jeg slår kornet faller ned i kjelleren, hvor jeg kan plukke det opp i korridorene under gågangene. Det er vel fra siden, og ikke ovenifra, du mener? For hveten må vel vere oppå jorda? Lenke til kommentar
Lange Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Fant det første slottet jeg lagde idag da jeg dro med båt for å utforske. Jeg hadde visst bare klippet og limt min nye save over den gamle. Nå gjelder det bare å lage en jernbane under bakken hele veien til spawn. Endret 9. desember 2010 av Lange Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå