kleshenger Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Noen tips til en nybegynner i minecraft? Noe jeg burde skaffe så fort som mulig? Jeg har byggd et hus og en hule, har stein spade, hakke og øks. Hva syntes dere om de "bombe-zombiene"? Jeg syntes de er veldig unødvendig, de ødelegger jo bare allt! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Skulle gjerne hatt ett anbefalt program til å lage tegninger i. Noen forslag? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Cube Kingdom, Photoshop eller denne Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Du har jo alltids PhotoShop, men det koster jo en del. GIMP og Paint.net er gratis. Jeg liker Paint.net godt. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hva syntes dere om de "bombe-zombiene"? Bombe zombie? De grønne greiene med fire ben? Det er en Creeper og de er Awesome Lenke til kommentar
kleshenger Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 NEI! De sprenger jo ALLT da! Kan man gå tom for ressurser? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Du kan klare det, men da må du spille i flere hundre år Og ha sinnsykt mye lagringsplass. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Teknisk sett ikkje. Ettersom verden kan bli over ein petabyte og kor mange har så mykje lagringsplass? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hvis vi tenker på Moores lov om dobling av datakraft hver 18mnd, og man spiller så konstant som et menneske kan så vil vi nok i fremtiden se disker nærme seg den størrelsen... Imens får vi kjøpe datasentre eller hauger med 3TB disker Lenke til kommentar
Vareide Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Etter å ha lest Notchs nyeste blogg innlegg der han ba om en front page film for Minecraft.net Laget vi denne: http://www.youtube.com/watch?v=m_yqOoUMHPg Syntes dere denne filmen kan funke som en slags promo film for Minecraft? 8 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Absolutt! Har Notch sett den? Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Liker denne bedre tho :> 1 Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Noen som har en server oppe med survival mode hvis det er mulig via multiplayer? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Liker denne bedre tho :> Enig, men tror ikke Notch kan bruke den pga. soundtracket:( Lenke til kommentar
asad Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Liker denne bedre tho :> Å i helvete, fikk jo gåsehud av denne traileren her, bra laga. edit: Musikken hørtes epic ut, er det fra inception? Endret 5. desember 2010 av asad Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Å i helvete, fikk jo gåsehud av denne traileren her, bra laga. edit: Musikken hørtes epic ut, er det fra inception? Ja. Mind Heist heter sangen,den er kinda epic. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Jeg tok like så godt et screenshot ifra versjon 2 av traileren der, som faktisk funket bra til bakgrunn Endret 5. desember 2010 av Mr. Hormonella Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Etter å ha lest Notchs nyeste blogg innlegg der han ba om en front page film for Minecraft.net Laget vi denne: Syntes dere denne filmen kan funke som en slags promo film for Minecraft? Den er bra, men enig i at den andre er bedre. Ville prøvd å lage den mer lik den andre (med tekst, ser mer store bygg og litt høyere tempo). I tillegg er det jo konge med episk musikk, men regner med dere ikke kan bruke det pga. copyright. Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Noen som har vært borti noen gode VPSer, eventulet ren Minecrafthosting? Jeg og noen venner tenkte vi skulle spleise, men vi kan ikke bruke så fryktelig mye penger på dette. Jeg antar vi ha omtrent 5-10 online spillere samtig på det meste. Har lest en del rundt på nettet, men det er jo så mange som ikke er helt til å stole på. Hmod med fri innstallasjon av plugins og en eller annen måte å kontrollere serveren på. SSH eller kontrollpanel har ikke noe å si. Ellers er det fint om det følger med en eller annen form for kart over serveren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå