Fjellkriger Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Jepp, men som sagt så ble det for mye kaos og nå er det whitelist. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Måtte lage meg en wallpaper... 3 Lenke til kommentar
adrix97 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Måtte lage meg en wallpaper... måtte bruke den som bakgrunn 1 Lenke til kommentar
asad Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Er det mulig å få "sponge" uten å jukse? Og en annen ting, er det meningen at gresskar skal vokse random ute i naturen? Har ikke sett dem noen steder enda... Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Er det mulig å få "sponge" uten å jukse? Og en annen ting, er det meningen at gresskar skal vokse random ute i naturen? Har ikke sett dem noen steder enda... Litt usikker på gresskar men sponge er i dag ikke mulig og få tak i uten å "jukse" og effekten er kun på classic. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Ble banna av Texno, vet ikke hvorfor. Kan du Unbanne meg/snakke med han? Heter NikolaiNymo. Tror det var fordi jeg tente på noe på paintbal banen, men det var ikke meg. EDIT: Hehe, ble litt feil der. Han trudde vel jeg tente på noe, men det var ikke meg. Skrev "Oh Sorry" i Chatten for at jeg løp ut på paintball banen før det hadde startet . Det ble sikkert misforstått, siden en dude hadde tent på banen rett før. Endret 2. desember 2010 av N.N Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 imgsnip Ble banna av Texno, vet ikke hvorfor. Kan du Unbanne meg/snakke med han? Heter NikolaiNymo. Tror det var fordi jeg tente på noe på paintbal banen, men det var ikke meg. Hør på deg selv Jeg tente på noe, men det var ikke jeg som gjorde det... Har notch lagt til at løv forsvinner, igjen, eller? Savner det til treefarmen min. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Ikke ennå dessverre :/ Lenke til kommentar
gholie Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Du tente på noko, men det var ikkje deg? =p Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Hehe, ble litt feil der. Han trudde vel jeg tente på noe, men det var ikke meg. Skrev "Oh Sorry" i Chatten for at jeg løp ut på paintball banen før det hadde startet . Det ble sikkert misforstått, siden en dude hadde tent på banen rett før. Endret 2. desember 2010 av N.N Lenke til kommentar
festuz Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Ble banna av Texno, vet ikke hvorfor. Kan du Unbanne meg/snakke med han? Heter NikolaiNymo. Tror det var fordi jeg tente på noe på paintbal banen, men det var ikke meg. EDIT: Hehe, ble litt feil der. Han trudde vel jeg tente på noe, men det var ikke meg. Skrev "Oh Sorry" i Chatten for at jeg løp ut på paintball banen før det hadde startet . Det ble sikkert misforstått, siden en dude hadde tent på banen rett før. Skal snakke med han ;D Lenke til kommentar
festuz Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Ble banna av Texno, vet ikke hvorfor. Kan du Unbanne meg/snakke med han? Heter NikolaiNymo. Tror det var fordi jeg tente på noe på paintbal banen, men det var ikke meg. EDIT: Hehe, ble litt feil der. Han trudde vel jeg tente på noe, men det var ikke meg. Skrev "Oh Sorry" i Chatten for at jeg løp ut på paintball banen før det hadde startet . Det ble sikkert misforstått, siden en dude hadde tent på banen rett før. Skal snakke med han ;D Unbanned, btw, sjekk ut den 10 min lange minecart tracken! /warp minecart Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Ny update med div ting, men hva mangler? LØV! LØV, MANN! DET SKAL FORSVINNE! ... Jeg er litt lei av å måtte slå ned alt løvet for å få nye seedlings.. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Takk Festuz EDIT: Er fortsatt banna... Endret 3. desember 2010 av N.N Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Har det noen hensikt å lage rusting og verktøy av gull egentlig? Eller er rangeringen: 1. Diamond 2. Iron 2. Gold 3. Stone 4. Wood ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Har det noen hensikt å lage rusting og verktøy av gull egentlig? Eller er rangeringen: 1. Diamond 2. Iron 2. Gold 3. Stone 4. Wood ? Gull verktøy er like "elendige" som tre verktøy. Men gull rustning er ikke noe dårlig. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Ja, men er gull-rustning bedre enn jern? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 http://173.192.164.106/wiki/Item_Durability se nederst på siden Lenke til kommentar
Flin Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Noen som vet om en god PVP server? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå