Bastardo Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Minecraftwiki nede? Finnes det en annen side med oversikt over alle nyeste blocksa i spillet? Noe som irriterer meg er at jeg ikke finner "clay" på kartet mitt. Er det mulig det ikke finnes i enkelte verdener? Alle verdener skal ha clay... Men det likner veldig på fjell, nesten umulig å se forskjell på avstand. ... Leiter du nede ved vannkanten, så dukker det nok opp etter hvert Vareide: RÅ vid! Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Jeg bruker en texture pack (husker ikek hva den heter) men den gjør Clay rosa/rød. Det gjør den mye enklere å se. Er veldig greit, i tilleg til at spillet ser en del bedre ut. Kansje det er noe for deg? EDIT: Var vist Quandary texture packen het Endret 29. november 2010 av N.N Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Noen som har en minimap-mod som funker med den nyeste versjonen av minecraft? Brukte Zan's mod før, men den ble plutselig borte. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Er det så at monstere fungerer i MP nå? Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Ja, men er en del bugs. Vanskelig å sloss mot dem. De treffer alltid deg før du rekker å få inn et sverd... Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Da prver jeg meg her og http://getsatisfaction.com/mojang/topics/the_sky_is_the_limit_higher_higher_higher hadde vært genialt og få mye høyere baner =) 1 Lenke til kommentar
festuz Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Har iConomy plugin på serveren nå! Kom å Prøv! Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Har iConomy plugin på serveren nå! Kom å Prøv! hva er det? hva heter serveren? Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Tipper server-IP er 81.166.35.193:25565. Det står i alle fall i feltet hans (eller hva det nå heter). Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Har iConomy plugin på serveren nå! Kom å Prøv! Hadde jo vært gøy, men blir nektet tilgang Lenke til kommentar
festuz Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Join nå Ip'en er i signaturen ;D besøk også: http://festuzforum.freeforums.org/index.php Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 nå som /home er borte, hvilken mod er enkel og sette opp og grei å bruke i stedet? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Hvordan går det på Minecraft, folkens? Har ikke spillt på flere uker. Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Er ikke lang tid mellom hver update nå, så nærmer seg beta Lenke til kommentar
Romis Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Strålende! Håper dette blir en braksuksess slik at firmaer som lager spill åpner øynene sine opp for indie titler mer og mer. Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Spilte litt Minecraft på Deadmau5' sin server. Her er et bilde der jeg fikk "blikkkkontakt" med musen selv. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Hvordan kan jeg spille på Deadmau5' sin server? Er veldig noob når det kommer til annet enn singleplayer på minecraft Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Hvordan kan jeg spille på Deadmau5' sin server? Er veldig noob når det kommer til annet enn singleplayer på minecraft Følgte med på Twitter og så at han reklamerte for serveren sin, men ble veldig mye kaos så han åpnet en ny server med Whitelist. Har ikke adgang dit enda. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Hvordan kan jeg spille på Deadmau5' sin server? Er veldig noob når det kommer til annet enn singleplayer på minecraft Følgte med på Twitter og så at han reklamerte for serveren sin, men ble veldig mye kaos så han åpnet en ny server med Whitelist. Har ikke adgang dit enda. Så nettopp dette på twitteren hans "minecraft server is now public enter "mau5ville.com" as the IP in multiplayer and have at it. " Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå