Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)


Anbefalte innlegg

Minecraftwiki nede? Finnes det en annen side med oversikt over alle nyeste blocksa i spillet?

 

Noe som irriterer meg er at jeg ikke finner "clay" på kartet mitt. Er det mulig det ikke finnes i enkelte verdener?

 

Alle verdener skal ha clay... Men det likner veldig på fjell, nesten umulig å se forskjell på avstand. ... Leiter du nede ved vannkanten, så dukker det nok opp etter hvert smile.gif

 

Vareide: RÅ vid!

 

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker en texture pack (husker ikek hva den heter) men den gjør Clay rosa/rød. Det gjør den mye enklere å se.

 

Er veldig greit, i tilleg til at spillet ser en del bedre ut. Kansje det er noe for deg?

 

EDIT: Var vist Quandary texture packen het ;)

Endret av N.N
Lenke til kommentar

Hvordan kan jeg spille på Deadmau5' sin server? Er veldig noob når det kommer til annet enn singleplayer på minecraft :whistle:

 

Følgte med på Twitter og så at han reklamerte for serveren sin, men ble veldig mye kaos så han åpnet en ny server med Whitelist. Har ikke adgang dit enda.

Så nettopp dette på twitteren hans "minecraft server is now public :) enter "mau5ville.com" as the IP in multiplayer and have at it. :)"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...