reversfaen Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Er det vanlig at alle itemsa forsvinner når en forlater the slip? Gikk inn i portalen, etter at jeg kom igjennom falt strømmen ut av pcn og når jeg kom inn igjen var alt jeg fant borte + det jeg hadde fra før av Lenke til kommentar
Lange Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Ting på bakken forsvinner etter 5 minutter tror jeg det er. Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Hmm... vel starta der jeg stod når spillet slutta Lenke til kommentar
Populært innlegg Vareide Skrevet 27. november 2010 Populært innlegg Del Skrevet 27. november 2010 Heihei Jeg har laget en ny kort film om Minecraft, inspirert av en kjent sjokolade reklame ^^ http://www.youtube.com/watch?v=noxcQd60BjI Håper dere liker den! 18 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 DIGGER DEN Lenke til kommentar
adrix97 Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 fikk en følelse av sjokolade og minecraft... de to tinga jeg liker best Lenke til kommentar
Lyngaas Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Har noen en link til cheatsa så man kan fly og slikt hvis det fortsatt eksisterer? Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 28. november 2010 Forfatter Del Skrevet 28. november 2010 Har noen en link til cheatsa så man kan fly og slikt hvis det fortsatt eksisterer? førstepost Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Genialt, Vareide! edit: holllyyyy shiiiit! Du er jo duden som har lagt fanmade trailer! Det er den beste videoen nokon gong! Eg visste ikkje at fyren som lagte den var norsk! *all hail* Endret 28. november 2010 av Alliha Lenke til kommentar
Lyngaas Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Har noen en link til cheatsa så man kan fly og slikt hvis det fortsatt eksisterer? førstepost Den linken funker ikke lenger :/ Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Har noen en link til cheatsa så man kan fly og slikt hvis det fortsatt eksisterer? førstepost Den linken funker ikke lenger :/ The specified thread does not exist. Lenke til kommentar
asad Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Minecraftwiki nede? Finnes det en annen side med oversikt over alle nyeste blocksa i spillet? Noe som irriterer meg er at jeg ikke finner "clay" på kartet mitt. Er det mulig det ikke finnes i enkelte verdener? Lenke til kommentar
Roterau Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Når eg spiller minecraft på vista så detter eg ut hver 5 min. Først så blir skjermen svart, så står det at det er noe med Se binary . Er det noen som veit hvordan eg kan fikse det ? Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 28. november 2010 Forfatter Del Skrevet 28. november 2010 Har noen en link til cheatsa så man kan fly og slikt hvis det fortsatt eksisterer? førstepost Den linken funker ikke lenger :/ The specified thread does not exist. http://www.worldofminecraft.com/Minecraft_Custom_Client_Wrapper_Download her! Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Heihei Jeg har laget en ny kort film om Minecraft, inspirert av en kjent sjokolade reklame ^^ *FILM* Håper dere liker den! Sykt bra! Forresten, jeg har deg å takke for at jeg begynte å spille Minecraft! Hadde jeg ikke sett den syke Fanmade Traileren du har lagd tror jeg ikke at jeg hadde begynt å spille 1 Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Vareide: Super film Og digger den fanmade-videoen. Dritkul Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Vareide: Super film Og digger den fanmade-videoen. Dritkul Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Hvilken sjokoladereklamefilm er dette snakk om? Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Hvilken sjokoladereklamefilm er dette snakk om? Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Når eg spiller minecraft på vista så detter eg ut hver 5 min. Først så blir skjermen svart, så står det at det er noe med Se binary . Er det noen som veit hvordan eg kan fikse det ? Skru ned render distance. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå