SAved Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 har aldri opplevd at en chunks med noe har dukket opp noen sted, har bare opplevd at en chunk med noe har forsvunnet. KAnskje det er en skybert ute og går og fjærner/legger til chunks! :O Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 På bildet kan du åpenbart se chunks som ikke hører hjemme og feil i geografien Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Et utrolig spill, har nettopp kjøpt meg Alpha Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 har aldri opplevd at en chunks med noe har dukket opp noen sted, har bare opplevd at en chunk med noe har forsvunnet. KAnskje det er en skybert ute og går og fjærner/legger til chunks! :O Har du spilt på server da? Der problemet har oppstått. Lenke til kommentar
xzhero11 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 YYeah Alpha er nå i v 123_02... lure på ka som har endret seg?? Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 YYeah Alpha er nå i v 123_02... lure på ka som har endret seg?? en kan skade alt og alle i SMP det vil si at en kan drepe monstre og andre spillere, men man kan også bli drept av de Lenke til kommentar
xzhero11 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Å derfor eg døde når eg gjekk inn i kompisen min sitt hus xD Lenke til kommentar
stengah Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Er det noen mulighet for å fjerne creepers? eller bare stoppe de fra å sprenge? Har veldig lyst til å ha mobs på serveren, men kan ikke pga at creepers sprenger bort bygninger.. Er ikke det bare kult da? Det er jo svære mesterverk dere bygger, så hva gjør det om de får litt battledamage? Så kan man se om bygningene tåler tidens test etter hvert. Og så kan man eventuelt reparere eventuelle skader, så blir det mer singleplayer feel over det. Det hadde jeg likt i alle fall. Lenke til kommentar
Lange Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Jeg har spilt ganske lenge nå uten at noen ting har blitt ødelagt av creepers, med unntak av jorden rundt byggverkene. Lenke til kommentar
adrix97 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Jeg har spilt ganske lenge nå uten at noen ting har blitt ødelagt av creepers, med unntak av jorden rundt byggverkene. det forklarer jo en hel del Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Prøver å kode inn eksterne kjøretøy, men det er ikke så lett å styre dem enda. Da skjer dette: 3 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Kult nok, men tror ikke helt en golf er det som trengs i MC... det som trengs i minecraft er enten en monstertruck, beltebil eller helikopter Lenke til kommentar
Weir Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Kult nok, men tror ikke helt en golf er det som trengs i MC... det som trengs i minecraft er enten en monstertruck, beltebil eller helikopter Gravemaskin Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 LOIC! Det hadde vore passande til graving det! Lenke til kommentar
Weir Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Slik en We need a bigger crafting table. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) 16.000 x 16.000 ? Inkudert en HAUG med redstone wiring etterpå for å få funksjonene til å fungere? Endret 26. november 2010 av Hansien Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) Venter med en skikkelig update på ATP, til etter teksturpakkekonkurransen, men vedlagt er en versjon som fikser skyene igjen! Kult nok, men tror ikke helt en golf er det som trengs i MC... det som trengs i minecraft er enten en monstertruck, beltebil eller helikopter Ja takk, begge deler ATP for minecraft v0.403 Cloudfix.zip Endret 26. november 2010 av Avien Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Notch sin youtube: http://www.youtube.com/user/Nizzotch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå