reversfaen Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Tror jeg har løst mysteriet Så nettopp noen zombier spawne oppå et tre som er del av min nye operasjon, og gjett hva som skjer når det blir dag >:| Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Tror jeg har løst mysteriet Så nettopp noen zombier spawne oppå et tre som er del av min nye operasjon, og gjett hva som skjer når det blir dag >:| Da tar zombien fyr? Som igjen gjør.... ingenting med trærne? Skjønner ikke helt hvor du vil hen. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Skulle til å sei det same som Unlimited, zombiane brenn jo ikkje opp noko anna enn seg sjølv. Heldigvis. Lenke til kommentar
Erav Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 noen som vet om den kommende patchen fikser at ting repareres når de kastes og plukkes opp igjen? Lenke til kommentar
gommle Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Tok litt tid. http://www.youtube.com/watch?v=pi9uaIYIFss 5 Lenke til kommentar
Dr.Satan Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Ok så hvis du bygger med tre for høyt så tar det fyr? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Noen som kan finne ein fin texture pack ti¨l meg?? Og gjerne si hvordan man fikser de til minecraften min http://retributiongames.com/quandary/ IMHO, denne er den beste. Lenke til kommentar
xzhero11 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Suge at eg ikke får til texture packen Men eg holde på og bygge lava lampe xD Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Noen som har ett bra pattern for å grave etter diamanter? Lenke til kommentar
xzhero11 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Noen som har eit server med zombier?? Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) zombier er ikke vits i å ha aktivert på en server atm fordi det ikke er mulig å drepe de, men hvis jeg ikke tar feil så kommer notch til å fikse dette + skade for spillere i den neste updaten (som btw kommer i morgen ) så kansje det blir noen servere som kommer til å ha det aktivert etter updaten, men det er opp til de som driver den på hardwork.no sin server har vi det oppe til diskutering blant administratorene Endret 23. november 2010 av Borbra Lenke til kommentar
xzhero11 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Ok Eg lure på kor man ser når den neste opdaten kommer?? Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 http://notch.tumblr.com/ er et fint sted å følge med på, det står som regel der. Lenke til kommentar
Bastardo Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Ogga bogga, "working SMP-health" kommer i morra! Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Skulle til å sei det same som Unlimited, zombiane brenn jo ikkje opp noko anna enn seg sjølv. Heldigvis. aww.... Får finne opp andre konspirasjoner mot meg og mine trær, da. Her er mitt nye opplegg bygd rundt det ene treet som overlevde. (WIP) (den trappa som går opp der skal vekk, jobber bare med å få gress opp til øya) Endret 23. november 2010 av reversfaen Lenke til kommentar
Brian Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Er det kun nok å ha en kloss i kontakt så vokser det gress der? Skulle lage gresstak på ene huset, men det ville aldri bli gress der. Lenke til kommentar
xzhero11 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Noen tips ka eg kan lage har lagt... havn,lava lampe,vann sklie,kaktus mur når zombier komme Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Kopier eit eller anna kjent bygg? Eller lag eit tempel! Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Her er hva jeg har bygd i minecraft hittil. Har brukt Inv.edit så har hatt uendelig med resurser og har spilt på peaceful. Tenkte jeg skulle ta å lage en ordentlig world uten noe cheating nå Et hus som var poste her, men med et påbygg. Tårn med foss Liker spesielt godt denne detaljen hvor man har vannet over seg! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå