magiQ Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Du var treg Starta i stad + at du har ubregensede ressurser much? :> Endret 15. november 2010 av liiland Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Du var treg Starta i stad + at du har ubregensede ressurser much? Nope, ingen ubgrensede ressurser. Det hadde vært brudd på sponse-reglene Jeg har dermed en STOR oppsamling av materialer fra Holmenkollen-prosjektet mitt. Det blir nemlig en del masser når jeg planerer ut rundt kollen. Har kanskje brukt 1/3 del av mine materialer Startet igår kveld, og jobbet videre idag Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 vet noen om man kan gå i portaler i multiplayer? PS. jeg klarte å få server:) du kan lage portaler, men det funker ikke å komme til Nether i smp enda, desverre Lenke til kommentar
DodgePower Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Har brukt noen uker på denne ja! Legg merke til World Trade Center og Empire State Building Lenke til kommentar
D02 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 begynte på en stasjon idag. da må man jo ha arbeidere. så da hjelper grisene meg : P den ene "dytter" vognen, mens den andre egentlig bare er i veien : P når jeg trykker på en knapp i hoved rommet kommer vognen ut : ) Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Jeg skjønner ikke tog. Jeg har lagd jernbane veien, men skjønner ikke hvordan jeg skal få fart til å kjøre hele saken. Er ganske mange opp og nedover bakker. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Du må lage boostere. Se på youtube, der er det mange videoer Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 vet noen om man kan gå i portaler i multiplayer? PS. jeg klarte å få server:) du kan lage portaler, men det funker ikke å komme til Nether i smp enda, desverre Litt feil, fult mulig å reise til nether world i SMP, berre det tar dessverre to forskjellige servere der den ene står i Nether world og andre normal world, så linke du serveren via portalen... Lenke til kommentar
DodgePower Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Empire State Building og WTC i bakgrunner Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 vet noen om man kan gå i portaler i multiplayer? PS. jeg klarte å få server:) du kan lage portaler, men det funker ikke å komme til Nether i smp enda, desverre Litt feil, fult mulig å reise til nether world i SMP, berre det tar dessverre to forskjellige servere der den ene står i Nether world og andre normal world, så linke du serveren via portalen... Kan du utdype dette litt? Hvordan linker du servere via portalen? Lenke til kommentar
Weir Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Kan du utdype dette litt? Hvordan linker du servere via portalen? Det går dessverre Men en dag så kommer det Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Litt vanskelig å utdype den siden jeg driv med koden som gjør noe lignende. Men tru det finnes andre som har laget client mod og server mod som gjør akkurat dette. Det er vertfall en som har laget det for hmod, har ikke link nett nå edit: Fant linken Endret 16. november 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Hej och hä! Vil bare nevne at vi har en server på ds1.norcraft.no . Har laget en tråd om dette, så om du gidder å mekke den på første siden, så hadde det vært konge Link: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1275611&st=0#entry16486572 Lenke til kommentar
festuz Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=Ujng_n11oqM Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Det mest bortkastede minuttet jeg har hatt i mitt 20år lange liv. "Anyone here that plays minecraft? Its epic, come join us"... ok? 7 Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 http://www.youtube.c...h?v=Ujng_n11oqM Den var rett og slett annoying, likte bakgrunns bilde men resten Det mest bortkastede minuttet jeg har hatt i mitt 20år lange liv. "Anyone here that plays minecraft? Its epic, come join us"... ok? Agreed! 2 Lenke til kommentar
festuz Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 http://www.youtube.c...h?v=Ujng_n11oqM Den var rett og slett annoying, likte bakgrunns bilde men resten Det mest bortkastede minuttet jeg har hatt i mitt 20år lange liv. "Anyone here that plays minecraft? Its epic, come join us"... ok? Agreed! Jævla rage, chill Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Dårlig film uten mål og håndling.. = Bortkastet tid desverre. Ta til deg kritikken selv om den var litt hard, og prøv på nytt med noe litt mer spennendes! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå