Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, jeg har begynt et lite prosjekt på jakt etter mineraler, som går ut på å lage en jernbane langt pokker i vold. Så jeg startet en jernbane fra et tårn ved basen min for å få fart til å komme meg langs tunellen min, problemet er når jeg vil hjem igjen. Noen måte å lage stasjoner på? At jeg kan lage punkter på overflaten hvor jeg kan stoppe?

Om det er styrt ved drivstoff elelr ikke spiller ingen rolle, men kan det gjøres?

Lenke til kommentar

Hei jeg og en venn planneger å sette opp en server.

i vertfall vi sliter med å få intrigert Iconomy med Hmod.

 

Får de som ikke vet hva Hmod er så er det en costom server program som byger på den vanlige Mincraft_server.jar filla.

 

Får de som ikke vet hva Iconomy er så er det en Plugin til Hmod som gjør det mulig å kjøpe å sele resurser og tomter.

Iconomy har et innebygd aksjon system der man kan sele ting til høystbydende.

Det er også en lotterifunksjon men jeg er ikke siker på hvordan det funker.

 

Problemet er at jeg ikke klarer å få /shop eller /money eller noen annen kommando som skule følge med Iconomy til å funke.

 

Når jeg starter serveren får jeg beskjed at "Iconomy enable" men får fortsatt ikke kjøpt eller solgt noe inn game.

 

Jeg har prøvd å konfigurere buying,selling og settings fillan i Iconomy mappa men jeg får ikke det til å funke.

 

Kan noen lage en guide som viser hvordan man installerer og configuerer Iconomy Trinn får Trinn.

 

Håper det er noen som kan hjelpe meg med dette.

Jeg håper at noen vet noe om dette og er så snill og lage en guide som kan hjelp oss i å sette opp servern :thumbup:

 

Forstår ikke hvorfor du treng en guide for at den skal fungere, leser du står det uansett trin for trin hvordan du installere det, vist jeg kjenner han rett. Bør uansett lese igjen posten din, linjen nr 1. Et lite tips :whistle:

 

Du har siden hans her:

 

iConomy .> (Docs)

 

Har du en funkene config så jeg kan se hva jeg gjør feil?

Lenke til kommentar

Hei jeg og en venn planneger å sette opp en server.

i vertfall vi sliter med å få intrigert Iconomy med Hmod.

 

Får de som ikke vet hva Hmod er så er det en costom server program som byger på den vanlige Mincraft_server.jar filla.

 

Får de som ikke vet hva Iconomy er så er det en Plugin til Hmod som gjør det mulig å kjøpe å sele resurser og tomter.

Iconomy har et innebygd aksjon system der man kan sele ting til høystbydende.

Det er også en lotterifunksjon men jeg er ikke siker på hvordan det funker.

 

Problemet er at jeg ikke klarer å få /shop eller /money eller noen annen kommando som skule følge med Iconomy til å funke.

 

Når jeg starter serveren får jeg beskjed at "Iconomy enable" men får fortsatt ikke kjøpt eller solgt noe inn game.

 

Jeg har prøvd å konfigurere buying,selling og settings fillan i Iconomy mappa men jeg får ikke det til å funke.

 

Kan noen lage en guide som viser hvordan man installerer og configuerer Iconomy Trinn får Trinn.

 

Håper det er noen som kan hjelpe meg med dette.

Jeg håper at noen vet noe om dette og er så snill og lage en guide som kan hjelp oss i å sette opp servern :thumbup:

 

Forstår ikke hvorfor du treng en guide for at den skal fungere, leser du står det uansett trin for trin hvordan du installere det, vist jeg kjenner han rett. Bør uansett lese igjen posten din, linjen nr 1. Et lite tips :whistle:

 

Du har siden hans her:

 

iConomy .> (Docs)

 

Har du en funkene config så jeg kan se hva jeg gjør feil?

Edit groups.txt and give the commands /money, /shop, /auction, /lottery accordingly to each group. If you do not give them access to this command they will not be able to use it and you will get the error: Unknown Command.

 

har du gjort dette trinnet?

Lenke til kommentar

enkelt:

1. ta de filene du vil ha som skin og lsg en ZIP fil (bruk f.eks. winrar !OBS! lag en ZIP fil IKKE en RAR fil)

2. legg den Zipa filen i C:\Users\"username"\AppData\Roaming\.minecraft\texturepacks

 

OG tada vil de komme ingame :D

og hvis du vil ha annet bilde og tekst:

If you place a “pack.png” file in the root of the zip file, it’ll show up as a preview icon. Please make sure it’s square, and of an even 2^x size. For example, 128x128 pixels.

If you place a “pack.txt” file in the root of the zip file, the first two lines will show up as a description for the texture pack.

Lenke til kommentar

Hei jeg og en venn planneger å sette opp en server.

i vertfall vi sliter med å få intrigert Iconomy med Hmod.

 

Får de som ikke vet hva Hmod er så er det en costom server program som byger på den vanlige Mincraft_server.jar filla.

 

Får de som ikke vet hva Iconomy er så er det en Plugin til Hmod som gjør det mulig å kjøpe å sele resurser og tomter.

Iconomy har et innebygd aksjon system der man kan sele ting til høystbydende.

Det er også en lotterifunksjon men jeg er ikke siker på hvordan det funker.

 

Problemet er at jeg ikke klarer å få /shop eller /money eller noen annen kommando som skule følge med Iconomy til å funke.

 

Når jeg starter serveren får jeg beskjed at "Iconomy enable" men får fortsatt ikke kjøpt eller solgt noe inn game.

 

Jeg har prøvd å konfigurere buying,selling og settings fillan i Iconomy mappa men jeg får ikke det til å funke.

 

Kan noen lage en guide som viser hvordan man installerer og configuerer Iconomy Trinn får Trinn.

 

Håper det er noen som kan hjelpe meg med dette.

Jeg håper at noen vet noe om dette og er så snill og lage en guide som kan hjelp oss i å sette opp servern :thumbup:

 

Forstår ikke hvorfor du treng en guide for at den skal fungere, leser du står det uansett trin for trin hvordan du installere det, vist jeg kjenner han rett. Bør uansett lese igjen posten din, linjen nr 1. Et lite tips :whistle:

 

Du har siden hans her:

 

iConomy .> (Docs)

 

Har du en funkene config så jeg kan se hva jeg gjør feil?

Edit groups.txt and give the commands /money, /shop, /auction, /lottery accordingly to each group. If you do not give them access to this command they will not be able to use it and you will get the error: Unknown Command.

 

har du gjort dette trinnet?

 

Jeg har ikke fila /money filan /auction og /lottery har jeg ikke configuert. Trodde det ikke hva så viktig siden jeg i første omgang skulle få shop til å funke.

Endret av recer75
Lenke til kommentar

Ikke klag på at ting ikke funker før du har fulgt installasjonsbeskrivelsen til punkt og prikke.

 

Det står ingenting om å config lotery setings eller om Auctions.

Jeg vet at jeg har gjort noe feil. Jeg har fulgt instruksonene. Selvfølgeligst er det mulig at jeg kunne misforstått eller oversett noe men det er derfor jeg lurer på om det er noen som har en fungerende config.

Endret av recer75
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...