Bastardo Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Etter det kom ny måte å installere teksturer på, klarer jeg ikke å endre til Mixcraft, som jeg hadde før oppdateringen. Noen forslag til hva jeg kan gjøre? EDIT: Leif Endret 13. november 2010 av Bastardo Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Hmm, jeg har begynt et lite prosjekt på jakt etter mineraler, som går ut på å lage en jernbane langt pokker i vold. Så jeg startet en jernbane fra et tårn ved basen min for å få fart til å komme meg langs tunellen min, problemet er når jeg vil hjem igjen. Noen måte å lage stasjoner på? At jeg kan lage punkter på overflaten hvor jeg kan stoppe? Om det er styrt ved drivstoff elelr ikke spiller ingen rolle, men kan det gjøres? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Sjå videoane til denne mannen. Han forklarar alt om redstone, minecarts og boosters Lenke til kommentar
recer75 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Hei jeg og en venn planneger å sette opp en server. i vertfall vi sliter med å få intrigert Iconomy med Hmod. Får de som ikke vet hva Hmod er så er det en costom server program som byger på den vanlige Mincraft_server.jar filla. Får de som ikke vet hva Iconomy er så er det en Plugin til Hmod som gjør det mulig å kjøpe å sele resurser og tomter. Iconomy har et innebygd aksjon system der man kan sele ting til høystbydende. Det er også en lotterifunksjon men jeg er ikke siker på hvordan det funker. Problemet er at jeg ikke klarer å få /shop eller /money eller noen annen kommando som skule følge med Iconomy til å funke. Når jeg starter serveren får jeg beskjed at "Iconomy enable" men får fortsatt ikke kjøpt eller solgt noe inn game. Jeg har prøvd å konfigurere buying,selling og settings fillan i Iconomy mappa men jeg får ikke det til å funke. Kan noen lage en guide som viser hvordan man installerer og configuerer Iconomy Trinn får Trinn. Håper det er noen som kan hjelpe meg med dette. Jeg håper at noen vet noe om dette og er så snill og lage en guide som kan hjelp oss i å sette opp servern Forstår ikke hvorfor du treng en guide for at den skal fungere, leser du står det uansett trin for trin hvordan du installere det, vist jeg kjenner han rett. Bør uansett lese igjen posten din, linjen nr 1. Et lite tips Du har siden hans her: iConomy .> (Docs) Har du en funkene config så jeg kan se hva jeg gjør feil? Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Hei jeg og en venn planneger å sette opp en server. i vertfall vi sliter med å få intrigert Iconomy med Hmod. Får de som ikke vet hva Hmod er så er det en costom server program som byger på den vanlige Mincraft_server.jar filla. Får de som ikke vet hva Iconomy er så er det en Plugin til Hmod som gjør det mulig å kjøpe å sele resurser og tomter. Iconomy har et innebygd aksjon system der man kan sele ting til høystbydende. Det er også en lotterifunksjon men jeg er ikke siker på hvordan det funker. Problemet er at jeg ikke klarer å få /shop eller /money eller noen annen kommando som skule følge med Iconomy til å funke. Når jeg starter serveren får jeg beskjed at "Iconomy enable" men får fortsatt ikke kjøpt eller solgt noe inn game. Jeg har prøvd å konfigurere buying,selling og settings fillan i Iconomy mappa men jeg får ikke det til å funke. Kan noen lage en guide som viser hvordan man installerer og configuerer Iconomy Trinn får Trinn. Håper det er noen som kan hjelpe meg med dette. Jeg håper at noen vet noe om dette og er så snill og lage en guide som kan hjelp oss i å sette opp servern Forstår ikke hvorfor du treng en guide for at den skal fungere, leser du står det uansett trin for trin hvordan du installere det, vist jeg kjenner han rett. Bør uansett lese igjen posten din, linjen nr 1. Et lite tips Du har siden hans her: iConomy .> (Docs) Har du en funkene config så jeg kan se hva jeg gjør feil? Edit groups.txt and give the commands /money, /shop, /auction, /lottery accordingly to each group. If you do not give them access to this command they will not be able to use it and you will get the error: Unknown Command. har du gjort dette trinnet? Lenke til kommentar
Erav Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Hvor finner jeg en brukbar turorial på hvordan texture pack fungere nå? Finner ingen ting jeg. Med det nye opplegget.. :S Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 enkelt: 1. ta de filene du vil ha som skin og lsg en ZIP fil (bruk f.eks. winrar !OBS! lag en ZIP fil IKKE en RAR fil) 2. legg den Zipa filen i C:\Users\"username"\AppData\Roaming\.minecraft\texturepacks OG tada vil de komme ingame og hvis du vil ha annet bilde og tekst: If you place a “pack.png” file in the root of the zip file, it’ll show up as a preview icon. Please make sure it’s square, and of an even 2^x size. For example, 128x128 pixels. If you place a “pack.txt” file in the root of the zip file, the first two lines will show up as a description for the texture pack. Lenke til kommentar
recer75 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Hei jeg og en venn planneger å sette opp en server. i vertfall vi sliter med å få intrigert Iconomy med Hmod. Får de som ikke vet hva Hmod er så er det en costom server program som byger på den vanlige Mincraft_server.jar filla. Får de som ikke vet hva Iconomy er så er det en Plugin til Hmod som gjør det mulig å kjøpe å sele resurser og tomter. Iconomy har et innebygd aksjon system der man kan sele ting til høystbydende. Det er også en lotterifunksjon men jeg er ikke siker på hvordan det funker. Problemet er at jeg ikke klarer å få /shop eller /money eller noen annen kommando som skule følge med Iconomy til å funke. Når jeg starter serveren får jeg beskjed at "Iconomy enable" men får fortsatt ikke kjøpt eller solgt noe inn game. Jeg har prøvd å konfigurere buying,selling og settings fillan i Iconomy mappa men jeg får ikke det til å funke. Kan noen lage en guide som viser hvordan man installerer og configuerer Iconomy Trinn får Trinn. Håper det er noen som kan hjelpe meg med dette. Jeg håper at noen vet noe om dette og er så snill og lage en guide som kan hjelp oss i å sette opp servern Forstår ikke hvorfor du treng en guide for at den skal fungere, leser du står det uansett trin for trin hvordan du installere det, vist jeg kjenner han rett. Bør uansett lese igjen posten din, linjen nr 1. Et lite tips Du har siden hans her: iConomy .> (Docs) Har du en funkene config så jeg kan se hva jeg gjør feil? Edit groups.txt and give the commands /money, /shop, /auction, /lottery accordingly to each group. If you do not give them access to this command they will not be able to use it and you will get the error: Unknown Command. har du gjort dette trinnet? Jeg har ikke fila /money filan /auction og /lottery har jeg ikke configuert. Trodde det ikke hva så viktig siden jeg i første omgang skulle få shop til å funke. Endret 14. november 2010 av recer75 Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Ikke klag på at ting ikke funker før du har fulgt installasjonsbeskrivelsen til punkt og prikke. Lenke til kommentar
recer75 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Ikke klag på at ting ikke funker før du har fulgt installasjonsbeskrivelsen til punkt og prikke. Det står ingenting om å config lotery setings eller om Auctions. Jeg vet at jeg har gjort noe feil. Jeg har fulgt instruksonene. Selvfølgeligst er det mulig at jeg kunne misforstått eller oversett noe men det er derfor jeg lurer på om det er noen som har en fungerende config. Endret 14. november 2010 av recer75 Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Jeg drev litt undergrundsutforskning og bestemte meg for å grave meg oppover etter flere timer under bakken. Jeg tenkte jeg kunne gjøre det raskt og brukte TNT... I det sollyset treffer meg i øynene ser jeg at jeg har sprengt vekk halve huset mitt... 3 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 FFFFUUUU, beat me to it. More: 2 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Beat you to it? Har de ei side der de finn slike ting? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Beat you to it? Har de ei side der de finn slike ting? No, Rule 1 & 2 forbids me to tell xDDDD Frå spøk til halvor: Det meste er vel å finne på 4chan, spesielt i tilfeldige minecraft general threads. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Shit, det huset Svelemoe posta var ganske sykt. Noen som har testa å bygge et sånnt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Jeg fikk lyst til å bygge det, men hadde vært greitt med tegninger Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 ÅÅÅ, jeg vil bygge det huset Driver på med holmenkollen, men det kan jo vente litt Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Rett hjem fra skolen i morgen og bygge det huset? JAAAAAAAAA!!! :3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Da har jeg startet på det huset ovenfor. Stikkord: MYYYYYYE halvstein Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå