Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skru ned Render Distance.

Denne var ment til Luemannen.

Aldri hatt problemer med "Far" på render distanse i SPS. Att spillet bli svart kan ha noe med att windows er blitt nyinstallert og all oppdateringene ikke har blitt lastet ned og installert enda.

 

 

Har du mye mods?

 

Null mods.

Lenke til kommentar

Skru ned Render Distance.

Denne var ment til Luemannen.

Aldri hatt problemer med "Far" på render distanse i SPS. Att spillet bli svart kan ha noe med att windows er blitt nyinstallert og all oppdateringene ikke har blitt lastet ned og installert enda.

 

 

Har du mye mods?

 

Null mods.

 

Vist du venter skal du få en crash rapport, sende du den til meg så skal vi sjå hva vi kan fikse :thumbup:

Lenke til kommentar

Hei jeg og en venn planleger å sette opp en server.

i vertfall vi sliter med å få intrigert Iconomy med Hmod.

 

Får de som ikke vet hva Hmod er så er det en costom server program som byger på den vanlige Mincraft_server.jar filla.

 

Får de som ikke vet hva Iconomy er så er det en Plugin til Hmod som gjør det mulig å kjøpe å sele resurser og tomter.

Iconomy har et innebygd aksjon system der man kan sele ting til høystbydende.

Det er også en lotterifunksjon men jeg er ikke siker på hvordan det funker.

 

Problemet er at jeg ikke klarer å få /shop eller /money eller noen annen kommando som skule følge med Iconomy til å funke.

 

Når jeg starter serveren får jeg beskjed at "Iconomy enable" men får fortsatt ikke kjøpt eller solgt noe inn game.

 

Jeg har prøvd å konfigurere buying,selling og settings fillan i Iconomy mappa men jeg får ikke det til å funke.

 

Kan noen lage en guide som viser hvordan man installerer og configuerer Iconomy Trinn får Trinn.

 

Håper det er noen som kan hjelpe meg med dette.

Jeg håper at noen vet noe om dette og er så snill og lage en guide som kan hjelp oss i å sette opp servern :thumbup:

Endret av recer75
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Bygge-konkurranse på Hardwork.nos buildserver!

Hardwork.nos forum-tråd

 

Det er en statue-bygnings konkurranse og holdes ved triumfbuen.

 

Gravizt mente buen var litt for plain, og satte igang en konkurranse hvor alle(med buildrights) kan delta!

 

Premien er en nesten valgfri dobbelkiste med materialer, det tilsvarer 3456 blocks!

 

Serveradressen er: mc.hardwork.no

For å komme til konkurransen, kan du skrive /warp triumfbuen

Regler er på skilt ingame, ved buen ;)

 

Har du en flott idé til statue, join da vel :D

Alle kan komme og se hvis de vil, men trenger buildrights for å bygge.

 

Sokkelen man skal bygge på:

post-178774-0-77673300-1289658537_thumb.jpg

Man kan bygge opp til den hvite streken

 

Triumfbuen:

post-178774-0-55255900-1289658559_thumb.jpg

 

Canaye og Pbsds i full gang :thumbup:

post-178774-0-04971900-1289658573_thumb.jpg

Endret av Slettet+8974354
Lenke til kommentar

Hei jeg og en venn planneger å sette opp en server.

i vertfall vi sliter med å få intrigert Iconomy med Hmod.

 

Får de som ikke vet hva Hmod er så er det en costom server program som byger på den vanlige Mincraft_server.jar filla.

 

Får de som ikke vet hva Iconomy er så er det en Plugin til Hmod som gjør det mulig å kjøpe å sele resurser og tomter.

Iconomy har et innebygd aksjon system der man kan sele ting til høystbydende.

Det er også en lotterifunksjon men jeg er ikke siker på hvordan det funker.

 

Problemet er at jeg ikke klarer å få /shop eller /money eller noen annen kommando som skule følge med Iconomy til å funke.

 

Når jeg starter serveren får jeg beskjed at "Iconomy enable" men får fortsatt ikke kjøpt eller solgt noe inn game.

 

Jeg har prøvd å konfigurere buying,selling og settings fillan i Iconomy mappa men jeg får ikke det til å funke.

 

Kan noen lage en guide som viser hvordan man installerer og configuerer Iconomy Trinn får Trinn.

 

Håper det er noen som kan hjelpe meg med dette.

Jeg håper at noen vet noe om dette og er så snill og lage en guide som kan hjelp oss i å sette opp servern :thumbup:

 

Forstår ikke hvorfor du treng en guide for at den skal fungere, leser du står det uansett trin for trin hvordan du installere det, vist jeg kjenner han rett. Bør uansett lese igjen posten din, linjen nr 1. Et lite tips :whistle:

 

Du har siden hans her:

 

iConomy .> (Docs)

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...