reversfaen Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 ^skjønner ikke helt hva du mener med "går i svarte", men har ikke merka noe feil :O - Æh, lagde fjellhallen min for stor så nå spawner massevis der inne hele tida jeg er ute ._. Lenke til kommentar
Lange Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Minecraft.net er fortsatt utstabilt etter server upgraden.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Noen ganger så bestemmer Minecraft for å gå i står i en eller annen prosseess som medfører at java-driten kræsjer. 1 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Er det flere enn eg som har opplevd att MC har går i svart oftere i den siste updaten? Har du mye mods? edit: la ut ATP v0.402 ATP for minecraft v0.402 Halloween.zip Endret 13. november 2010 av Avien Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Noen ganger så bestemmer Minecraft for å gå i står i en eller annen prosseess som medfører at java-driten kræsjer. Skru ned Render Distance. Denne var ment til Luemannen. Endret 13. november 2010 av Sub-Lock Lenke til kommentar
Weir Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Skru ned Render Distance. Denne var ment til Luemannen. Aldri hatt problemer med "Far" på render distanse i SPS. Att spillet bli svart kan ha noe med att windows er blitt nyinstallert og all oppdateringene ikke har blitt lastet ned og installert enda. Har du mye mods? Null mods. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Selv om du ikke har hatt problemer før, så har det løst problemet i 100% av tilfellene jeg vet om. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Skru ned Render Distance. Denne var ment til Luemannen. Aldri hatt problemer med "Far" på render distanse i SPS. Att spillet bli svart kan ha noe med att windows er blitt nyinstallert og all oppdateringene ikke har blitt lastet ned og installert enda. Har du mye mods? Null mods. Vist du venter skal du få en crash rapport, sende du den til meg så skal vi sjå hva vi kan fikse Lenke til kommentar
recer75 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Hei jeg og en venn planleger å sette opp en server. i vertfall vi sliter med å få intrigert Iconomy med Hmod. Får de som ikke vet hva Hmod er så er det en costom server program som byger på den vanlige Mincraft_server.jar filla. Får de som ikke vet hva Iconomy er så er det en Plugin til Hmod som gjør det mulig å kjøpe å sele resurser og tomter. Iconomy har et innebygd aksjon system der man kan sele ting til høystbydende. Det er også en lotterifunksjon men jeg er ikke siker på hvordan det funker. Problemet er at jeg ikke klarer å få /shop eller /money eller noen annen kommando som skule følge med Iconomy til å funke. Når jeg starter serveren får jeg beskjed at "Iconomy enable" men får fortsatt ikke kjøpt eller solgt noe inn game. Jeg har prøvd å konfigurere buying,selling og settings fillan i Iconomy mappa men jeg får ikke det til å funke. Kan noen lage en guide som viser hvordan man installerer og configuerer Iconomy Trinn får Trinn. Håper det er noen som kan hjelpe meg med dette. Jeg håper at noen vet noe om dette og er så snill og lage en guide som kan hjelp oss i å sette opp servern Endret 13. november 2010 av recer75 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Bygge-konkurranse på Hardwork.nos buildserver! Hardwork.nos forum-tråd Det er en statue-bygnings konkurranse og holdes ved triumfbuen. Gravizt mente buen var litt for plain, og satte igang en konkurranse hvor alle(med buildrights) kan delta! Premien er en nesten valgfri dobbelkiste med materialer, det tilsvarer 3456 blocks! Serveradressen er: mc.hardwork.no For å komme til konkurransen, kan du skrive /warp triumfbuen Regler er på skilt ingame, ved buen Har du en flott idé til statue, join da vel Alle kan komme og se hvis de vil, men trenger buildrights for å bygge. Sokkelen man skal bygge på: Man kan bygge opp til den hvite streken Triumfbuen: Canaye og Pbsds i full gang Endret 13. november 2010 av Slettet+8974354 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Siemn, hva gjør man for å få sånn minimapp + kompass som du har oppe i høyre hjørne? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Zan's mod heter den. La ved Zip-filen Zan081.zip Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Finnes det noen måte jeg kan få mere liv? Er utrolig kjedelig å ikke kunne utforske en døyt pga. at monsterene er så sykt gode Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Finnes det noen måte jeg kan få mere liv? Er utrolig kjedelig å ikke kunne utforske en døyt pga. at monsterene er så sykt gode Justere ned vanskelighetsgraden? Lenke til kommentar
Erav Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 er minecraft.net nede? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 er minecraft.net nede? Ja, datt ned igjen. Var oppe 5 min. Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Hva er det som skjer egentlig? Har vært ute av Minecraft i over tre timer nå, begynner å bli utrooolig irriterende å se alle andre her på LANet være inne på multiplayer når ikke jeg kommer inn igjen. Noen som vet hva som skjer? Hvor lang tid dette tar? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Finnes det noen måte jeg kan få mere liv? Er utrolig kjedelig å ikke kunne utforske en døyt pga. at monsterene er så sykt gode Justere ned vanskelighetsgraden? Haha, takk. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har tenkt over det før Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Hei jeg og en venn planneger å sette opp en server. i vertfall vi sliter med å få intrigert Iconomy med Hmod. Får de som ikke vet hva Hmod er så er det en costom server program som byger på den vanlige Mincraft_server.jar filla. Får de som ikke vet hva Iconomy er så er det en Plugin til Hmod som gjør det mulig å kjøpe å sele resurser og tomter. Iconomy har et innebygd aksjon system der man kan sele ting til høystbydende. Det er også en lotterifunksjon men jeg er ikke siker på hvordan det funker. Problemet er at jeg ikke klarer å få /shop eller /money eller noen annen kommando som skule følge med Iconomy til å funke. Når jeg starter serveren får jeg beskjed at "Iconomy enable" men får fortsatt ikke kjøpt eller solgt noe inn game. Jeg har prøvd å konfigurere buying,selling og settings fillan i Iconomy mappa men jeg får ikke det til å funke. Kan noen lage en guide som viser hvordan man installerer og configuerer Iconomy Trinn får Trinn. Håper det er noen som kan hjelpe meg med dette. Jeg håper at noen vet noe om dette og er så snill og lage en guide som kan hjelp oss i å sette opp servern Forstår ikke hvorfor du treng en guide for at den skal fungere, leser du står det uansett trin for trin hvordan du installere det, vist jeg kjenner han rett. Bør uansett lese igjen posten din, linjen nr 1. Et lite tips Du har siden hans her: iConomy .> (Docs) Endret 13. november 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå