Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg satt å spilte ista, så kobla pappa ut strømmen fordi jeg ikke kom for å eta :p Da forsvant savegamen min, det kommer altså ingen ting opp på listen der verdenene skal være. Har lagt ned en del timer i det gamet, og den må jo ligge et sted.

 

Det jeg lurer på er om jeg kan finne savegamen å få den til å funke igjen?

 

Ellers:

 

Hvordan får dere tak i diamant verktøy? Jukser dere eller noe? Jeg klarte å få tak i 2 gems, men det var allt.

Endret av N.N
Lenke til kommentar

Jeg satt å spilte ista, så kobla pappa ut strømmen fordi jeg ikke kom for å eta :p Da forsvant savegamen min, det kommer altså ingen ting opp på listen der verdenene skal være. Har lagt ned en del timer i det gamet, og den må jo ligge et sted.

 

Det jeg lurer på er om jeg kan finne savegamen å få den til å funke igjen?

 

Ellers:

 

Hvordan får dere tak i diamant verktøy? Jukser dere eller noe? Jeg klarte å få tak i 2 gems, men det var allt.

http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=17&t=16554

Lenke til kommentar

Hei alle!

 

Da har vi endret på policy for mc.griznah.net-serveren:

[*] Alle kan nå logge inn og se på verdenen, men man må fremdeles be om tilgang for å få bygge.

 

Annet:

[*]Vi kjører nå hey0 mod med litt plugins for å gjøre livet for admins og brukere bedre:)

[*]I tillegg har vi lagt opp IRC-integrasjon, kanalen #mc.griznah.net @ QuakeNet.

Lenke til kommentar

så lenge du er admin og får logget deg inn på routeren så er alt rimelig selvforklarende.

 

på min(ikke speedtouch, men tror alle er rimelig like) så går jeg inn på NAT>virtual server hvor jeg skriver inn IP adressen til maskinen som skal ha åpnet porten(på denne og d-link routeren jeg har erfaring med er de først tallene fylt ut og du behøver bare de siste) og skriver inn porten du skal ha åpnet(er vel 25565 om jeg husker rett) og apply eller hva det nå står.

vips så er du der

 

om du ikke vet den lokale ip adressen din kan du f.eks gå på startmenyen velge kjør skriv cmd trykk enter skriv ipconfig trykk enter så står den der.

eller gå på nettverksikonet dobbelklikke velge egenskaper så står den der også(win XP ikkw sikker på om det er slik i W7)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...