fredes Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Noen som har en guide til hvordan man setter opp 2 stk iron doors med en spak på insiden og utsiden? Jeg har denne: http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=35&t=27519 Lenke til kommentar
Lange Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg har 4 stål dører ved siden av hverandre. Er det mulig å få alle til å funke? Lenke til kommentar
fredes Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Det skal vel være mulig, men vil ta mye plass. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg har 4 stål dører ved siden av hverandre. Er det mulig å få alle til å funke? Japp, sånn her: Kan sikkert spare mer plass vist du går inn for det! Lenke til kommentar
fredes Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Forholdsvis kompakt og helt skult. Ser den ene døra står feil vei, men det fikses enkelt. Endret 11. november 2010 av fredes Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Jeg satt å spilte ista, så kobla pappa ut strømmen fordi jeg ikke kom for å eta Da forsvant savegamen min, det kommer altså ingen ting opp på listen der verdenene skal være. Har lagt ned en del timer i det gamet, og den må jo ligge et sted. Det jeg lurer på er om jeg kan finne savegamen å få den til å funke igjen? Ellers: Hvordan får dere tak i diamant verktøy? Jukser dere eller noe? Jeg klarte å få tak i 2 gems, men det var allt. Endret 11. november 2010 av N.N Lenke til kommentar
Lange Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Grav bort blokkene rundt der du fant diamantene, det kan være mer der. Sjeldent man bare finner 2 om gangen. Om savene dine vet jeg ikke. De skal vel ikke forsvinne så enkelt. Gå hit å se om du ikke finner de: C:\Users\"din bruker"\AppData\Roaming\.minecraft\saves Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 "The main branch of the game is currently called "Minecraft Alpha", and is under heavy development. It can be a bit unstable at times, so don't get too attached to your save files yet." Eg mista alt mitt og. Men det var ikkje så gale, ettersom eg har spelt mest multiplayer. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 World 1 mappa ligger der, men skjønner ikke hvorfor den ikke popper opp når jeg trykker singleplayer. Lenke til kommentar
Lange Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg satt å spilte ista, så kobla pappa ut strømmen fordi jeg ikke kom for å eta Da forsvant savegamen min, det kommer altså ingen ting opp på listen der verdenene skal være. Har lagt ned en del timer i det gamet, og den må jo ligge et sted. Det jeg lurer på er om jeg kan finne savegamen å få den til å funke igjen? Ellers: Hvordan får dere tak i diamant verktøy? Jukser dere eller noe? Jeg klarte å få tak i 2 gems, men det var allt. http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=17&t=16554 Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 World 1 mappa ligger der, men skjønner ikke hvorfor den ikke popper opp når jeg trykker singleplayer. Det er en fil som kan bli korrupt når spillet ikke avsluttes skikkelig, har jeg hørt. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg satt å spilte ista, så kobla pappa ut strømmen fordi jeg ikke kom for å eta Excelent. Notch's plan går nøyaktig etter planen ser det ut som. Forferdelig avhengighetsskapende. 3 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=17&t=16554 Yay, det funka. Spawnen min ble flytta kansje 50 meter, men det er ok. Jeg satt å spilte ista, så kobla pappa ut strømmen fordi jeg ikke kom for å eta Excelent. Notch's plan går nøyaktig etter planen ser det ut som. Forferdelig avhengighetsskapende. Indeed Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Hei alle! Da har vi endret på policy for mc.griznah.net-serveren: [*] Alle kan nå logge inn og se på verdenen, men man må fremdeles be om tilgang for å få bygge. Annet: [*]Vi kjører nå hey0 mod med litt plugins for å gjøre livet for admins og brukere bedre:) [*]I tillegg har vi lagt opp IRC-integrasjon, kanalen #mc.griznah.net @ QuakeNet. Lenke til kommentar
EirikLago Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Det er ingen walktrough's for speedtouch modemer på portforward.com. Hjelp er dere snille <3 Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Jo, se under thomson.. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 så lenge du er admin og får logget deg inn på routeren så er alt rimelig selvforklarende. på min(ikke speedtouch, men tror alle er rimelig like) så går jeg inn på NAT>virtual server hvor jeg skriver inn IP adressen til maskinen som skal ha åpnet porten(på denne og d-link routeren jeg har erfaring med er de først tallene fylt ut og du behøver bare de siste) og skriver inn porten du skal ha åpnet(er vel 25565 om jeg husker rett) og apply eller hva det nå står. vips så er du der om du ikke vet den lokale ip adressen din kan du f.eks gå på startmenyen velge kjør skriv cmd trykk enter skriv ipconfig trykk enter så står den der. eller gå på nettverksikonet dobbelklikke velge egenskaper så står den der også(win XP ikkw sikker på om det er slik i W7) Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Det er ingen walktrough's for speedtouch modemer på portforward.com. Hjelp er dere snille <3 510i ? Telenor har ei guide for det, berre leit litt på nettsida deira. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Kan man bare spille creative i classic? Lenke til kommentar
Weir Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Er det flere enn eg som har opplevd att MC har går i svart oftere i den siste updaten? Endret 12. november 2010 av Luemannen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå