Tj-nome Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 yay! Update! Rollercoaster!!! Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Og underground :D Venter bare på at serveren blir oppdatert nå Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Updaten støttar visst ikkje McAdmin... Den restartar serveren gong på gong etter å ha prøvd å prepare spawn area. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Herre min hatt så avhengihetsskapende dette spillet er. Sitti i flere timer nå kun for å lage en lang vei til forskjellige baser rundt omkirng på kartet. Hvordan spiller dere? Holder dere dere kun til en plass og utvider? Utforsker dere for å lage baser rundt omkring? Lenke til kommentar
adrix97 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 kan noen nevne en BRA server uten griefing Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 kan noen nevne en BRA server uten griefing Hardwork sin er så og si nesten uten greifing, selvsagt blir alt loget og dem som ødelegge blir kastet ut og område blir restored. Eneste er at vi må vente på hey0 fikse update for den nyeste patch. 2 Lenke til kommentar
Lange Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Første jeg gjøre når jeg lager en ny verden er å grave vekk blokkene rundt der jeg står og markere spawn pointe. Så bygger jeg som regel et lite hus/hule kommer an på hvor jeg spawner. Der setter jeg opp workbench/furnace/chest osv. Så graver jeg meg nedover mot bunnen. Når jeg har samlet nok stein bygger jeg et slott. Og så prøver jeg å bygge alt som har en praktisk funksjon, f.eks evig vanndam, stor furnace, varehus, utkikkstårn osv. Det er så mye å bygge at jeg aldri har kommet til neste steg. Men vil gjette på at den involverer å utforske verden å bygge enda mer ting. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Da er griznah.net oppe igjen Lenke til kommentar
EirikLago Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Noen som vet om en guide/vil forklare meg hvordan man åpner porten i Speedtouch modem? Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 www.portforward.com Lenke til kommentar
Lange Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hvis du har 2 rutere som meg, så sliter du >< Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Er det berre eg som er idiot, eller må ein betale for eit elendig program på den sida der? Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 på portforward.com? nei, man velger ruter nede på sida der, og så velger man det programmet man skal forwarde for, å da får man guiden helt gratis Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Nei? Om eg vel ruteren min på sida, får eg opp dette. Ser ikkje mykje gratis ut. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Rett over er det en oransje rute med teksten "Click here to skip this advertisement...". 1 Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Og øverst til høyre står det "Skip this advertisement"? Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Er det noen norske servere med kits? Jeg har lyst på litt avveksling etter en eller annen tullebukk stakk av med 3 large chests med cobblestone på griznah.net. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Er det noen norske servere med kits? Jeg har lyst på litt avveksling etter en eller annen tullebukk stakk av med 3 large chests med cobblestone på griznah.net. hardwork.no har kits, men da må du søke om det Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hardwork.no har frihet til å bygge og gjøre hva du vil!! ..men da må du søke om det Lenke til kommentar
Flin Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Har endelig somla meg til å mekke to portaler. Var ganske kult, selv om den ene kom ut mitt i ei hule. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå