Alliha Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Er ikkje i dag i morgon? Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 updaten vi har ventet på kommer i morgen I går sa han at den skulle komme i dag, men dama hans har bursdag i dag, så han prioriterer å være med henne i dag 3 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Aha, takkar for informativt svar. Lenke til kommentar
Lange Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hehe, han visste ikke at dama hadde bursdag før dagen kom. Pinlig. Lenke til kommentar
adrix97 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) noen som synest det er kjedelig med biomes? jeg gjør av 1 grunn: det er mindre med de kule formasjonene som en diger sopp og digre hull gjennom fjell. så jeg har rett og slett lyst til å skrike til nocth at han skal lage en old minecraft mode... eller noe slikt. Endret 9. november 2010 av adrix97 Lenke til kommentar
Brian Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Hm, det første jeg møtte på i en nygenerert verden var et halvstort fjell med en gigantisk hule i. Altså inngangen var enorm og hula gikk nesten gjennom hele fjellet. Møtte på en del rare strukturer her også. Nå har jeg ikke sammenlignet skikkelig, men min korte sammenligning så var ikke det tilfellet. Endret 9. november 2010 av Brian Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 noen som synest det er kjedelig med biomes? jeg gjør av 1 grunn: det er mindre med de kule formasjonene som en diger sopp og digre hull gjennom fjell. så jeg har rett og slett lyst til å skrike til nocth at han skal lage en old minecraft mode... eller noe slikt. Som Brian sier så har jeg også hatt noen fine opplevelser med Biomes. Fant en biome som utelukkende besto av floating islands av en eller annen grunn. Fantastisk pent. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg og en kompiss har lyst til å få spillt sammen, men vi klarer ikke å sette opp en server. Hvilken framgangsmåte er den riktige? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 den du finner på google og flere ganger i posten her om du blar tilbake. eventuelt du kan mase på nonamesleft å få han til å legge det i førstepost Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Jeg og en kompiss har lyst til å få spillt sammen, men vi klarer ikke å sette opp en server. Hvilken framgangsmåte er den riktige? Det er ikke så vanskelig å sette opp en server, men vist du har lyst å spille med flere kan du ta en tur innom Hardwork sin Uansett, skal du sette opp en helt stander server på den enkleste måten kan du bruke Minecraft_Server.exe som du kan kjøre fra desktop (Windows). Når du har startet programmet vil du få fult av små filer. Du kan lukke programe og begynne å konfigurere serveren. Du vil ha en fil med navne server.properties som du ikke treng å konfigurere vist du ikke vil bytte port eller sette monster=true. Til informasjon skal ip være blank. Skal du sette deg selv som admin bruke du ops.txt og legge til ditt brukernavn inni den. Starte du opp serveren kan du teste om du kan joine med lokal ip. (127.0.0.1) Andre som skal joine serveren må bruke din public ip. Pass på at porten er åpen i ruteren din. Stander porten er 25565. Dette er en enkel stander server som alle kan sette opp, vil du ha litt mer valgfrihet. Kan du bruke admin tool som: Zicore's C# Wrapper. Den er veldig bra og du har GUI som ofte gjør arbeide enkelt. Du har selvsagt andre alternativer. Anbefale du ser denne posten på Minecraftforumet. Endret 10. november 2010 av Tj-nome 1 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 noen som synest det er kjedelig med biomes? jeg gjør av 1 grunn: det er mindre med de kule formasjonene som en diger sopp og digre hull gjennom fjell. så jeg har rett og slett lyst til å skrike til nocth at han skal lage en old minecraft mode... eller noe slikt. Mitt nye map havnet jeg i en kjempetett skog... Trærne står så tett de kan, og jeg har gått i samme retning i over 1 time.. Jeg er enda ikke ute av skogen... 2 Lenke til kommentar
Weir Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Mitt nye map havnet jeg i en kjempetett skog... Trærne står så tett de kan, og jeg har gått i samme retning i over 1 time.. Jeg er enda ikke ute av skogen... Skogbrann 1 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Eg fant ein skog der mesteparten faktisk allerede var brunne ned... (blada brant endå). Wtf O.o Oh. Det var lava rett borti der. Det forklare ein del. Endret 10. november 2010 av Alliha Lenke til kommentar
adrix97 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Jeg og en kompiss har lyst til å få spillt sammen, men vi klarer ikke å sette opp en server. Hvilken framgangsmåte er den riktige? Det er ikke så vanskelig å sette opp en server, men vist du har lyst å spille med flere kan du ta en tur innom Hardwork sin Uansett, skal du sette opp en helt stander server på den enkleste måten kan du bruke Minecraft_Server.exe som du kan kjøre fra desktop (Windows). Når du har startet programmet vil du få fult av små filer. Du kan lukke programe og begynne å konfigurere serveren. Du vil ha en fil med navne server.properties som du ikke treng å konfigurere vist du ikke vil bytte port eller sette monster=true. Til informasjon skal ip være blank. Skal du sette deg selv som admin bruke du ops.txt og legge til ditt brukernavn inni den. Starte du opp serveren kan du teste om du kan joine med lokal ip. (127.0.0.1) Andre som skal joine serveren må bruke din public ip. Pass på at porten er åpen i ruteren din. Stander porten er 25565. Dette er en enkel stander server som alle kan sette opp, vil du ha litt mer valgfrihet. Kan du bruke admin tool som: Zicore's C# Wrapper. Den er veldig bra og du har GUI som ofte gjør arbeide enkelt. Du har selvsagt andre alternativer. Anbefale du ser denne posten på Minecraftforumet. jeg viste egentlig dette men hvordan åpner man porten? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Konfigurere NAT/Port Forward i ruteren. Du kan accesse ruteren med Gateway ip. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 jeg viste egentlig dette men hvordan åpner man porten? Sjekk denne sida. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 10. november 2010 Forfatter Del Skrevet 10. november 2010 La til Tj-Nome sin guide i førsteposten 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå